Jep, FT ei toimita akkuja suomeen millään postitavalla.
e: niitä ei saa edes maksettua juuri tuon takia kun ei voi valita postitustapaa
Printable View
Jep, FT ei toimita akkuja suomeen millään postitavalla.
e: niitä ei saa edes maksettua juuri tuon takia kun ei voi valita postitustapaa
Akkulaan tieni siis vie. aw imr 18650 taitaa olla se paras?
Hetkinen? en siis pysty tilaamaan itastea fasttechiltä? sehän on itsessään akku?
Ota joku missä on mahheja paljon, esim panasonicin 3400mah, saat kestoa huomattavasti enemmän.
Registered Airmail via Singapore Post FREE (10 to 14 days in transit typical) Tollasella postilla sais tulemaan nitecoren laturin, vamo v5 ja innokin itaste v3?
Toi on minust paras vaihtoehto.
Se oleellisin seikka on se, kuinka kiire noilla on.
Jos tarvii heti, niin Suomesta.
No tähänkin asti selvinnyt lambolla niin kyllä mä pari viikkoa jaksan odotella. Ja on mulla toi ego twist mukana :)
Iso kiitos taas kaikille jotka auttoi ajamaan tätä asiaa eteenpäin. itaste ja vamov5 nyt tilattu FT:ltä ja akkulasta pari panasonicin 3400mah akkua.
Onkos kukaan kuullu mitään hyvää tai huonoa sellasesta modista, kuin Totem?
Onnistuin rikkomaan svd:ni (ei olisi pitänyt meshiä pulssitella sillä), ja nyt pitäsisi sitten uusi variable wattage vehje ostaa. Jos haluan tulitella alle ohmisia, mitä vaihtoehtoja on? budjetti rajallinen, kun uusi laitehankinta ei ollut vielä budjetoitu...
Mitä itselle tuli mieleen niin:
vtr: plussana alhainen ohmiraja ja 5A maksimiulosanti, miinuksena vain 18650 akuille ja hinta
svd: plussana hinta ja 5A maksimiulosanti, miinuksena ettei tiedä varmaksi tulittaako seuraavakin ,8ohmisia
Osta mekaaninen niin pysyy koko kurissa isollakin akulla ja voit huoletta tulitella alle ohmisia. Varsinkin jos ei ole varaa dna30/tms boksiin.
mekaanisia pari onkin, ja lisää matkaamassa kiinanmaalta. kaippa se menee dna30 askarteluksi, valmiit boksit kun hinnoissaan
Mikäköhän setti olis hyvä kesäksi? Todella kevyt pitäs olla. Joku 600mah säädettävä ego ja protank mini pumpulilla? :thinking:
No nyt olisikin vähän kysymyksiä, ennekuin alan taas kiipeämään perse edellä puuhun. Päivän topikkina lähinnä höyryttelyvehkeet ja seuraavan modin valinta. Paljon on fooumia klikkaistu ja lueskeltu mutta nyt ollaan melko hukassa, ainakin siltä tuntuu!
Itsellä höyrystiminä on nyt pääosin käytössä Tobecon Kaiffari ja reservissä jokunen EVOD. Lähinnä kysymys siis liittyy tuohon Kaiffariin ja siihen mikä olisis islle hyvä modi kaveriksi. Tällä hetkellä se on käytössä Itaste MVP1:n kanssa pumpulilla ja coilit olleet about 1,3 - 1,8 ohmia.
Pari kertaa mekaanista kokeilleena tuo mun kombo ei tuota mitenkään samankaltaista vau-efektiä kuin mekaaniset. Eli pohjimmainen ongelma on: Laitteesta saa ihan ok höyryt mutta ei sellaista mekaanisilla koettua efektiä että kun napista painaa niin suu tyyliin täyttyy höyrystä ilman sen suurempia imeskelyjä. Tätä siis tavoittelen! Käytössä 100% VG-nesteet ja makuakin usein jää uupumaan.
Ratkaisuehdotus?:
Nemmyklooni FT:ltä 20e
Pari akkua 18350 ja 18600 25e
Nitecore 2 tms laturi 20e
Kick 1 / Kick 2 30/45e
Tarviiko kickiä? Ja onko Kick 2 se ehdoton valinta vai riittääkö Kick 1:n 10W pumpulille? Mulla on myös jokin sellainen Joyetechin 18350-kokoinen putki jolla saa valittua antaako virtaa joko suoraan akulta tai sit tasaista 3,4V.
http://www.ivapour-elixir.co.uk/medi...m/img_1128.jpg
Suoraan akulta tulevä virta ei kyllä tätä vau-efektiä (posket täynnä höyryä) aiheuta. Akkuna AW IMR 18350. Eli kick ilmeisesti on ehdoton näissä mekaanisissa??
Onko jokin muu modi (vv/vw) järkevämpi tuohon 50-75e hintaan kuin Nemmy-klooni kickillä? Tai joku vv/vw modi joka itsessään sisältää akun noin sadan euron hintaan (kun ei siis erillisiä akkuja ja laturia tarvitsisi ostaa)?
Seuraava modi saisi tosiaan olla putkimallinen ja maltillisen mittainen myös 18650 akulla, eli esim Vamot poissuljettuja.
Joku voisi valaista hieman tuota eroa laitteiden välillä: mekaaninen ilman kickiä ja kickin kanssa sekä vv/vw-modi, onko näistä mahdollista saada yhtä hyvät höyryt?? Paljon kysymyksiä mutta näin kujalla olen. :D
Kiitos ja kumarrus! Sori, en saanut jostain syytä rivivälejä kappaleiden väliin vaikka esikatselu ne näyttääkin!
Ei. Kick v1 antaa maksimissaan 10W, v2 15W, mekaaninen ilman Kickiä antaa sen verran kuin vastus pyytää tai akku kykenee. Teoriassa parhaalla akulla max jotain 120W luokkaa. VW-modeja löytyy 8, 11, 15, 20, 22, 30 jne maksimitehoihin kykenevinä.
Ts, jos 10W riittää, voit käyttää melkein mitä akkua/modia tahansa. Jos MVP:n 11W ei riitä, tarttet laitteen joka kykenee enempään. Jos taas olet verrannut gennyä mekaanisella sun Kayfuniin MVP:llä, eron aiheuttaa joka ikinen mukana oleva tekijä, ei pelkästään akku.
Kiitos vastauksesta mrelwood! Eli jos mekaanisen ajattelisin hommata niin ilmeisesti kickiä (tod. näk. kick2) se sitten vaatisi. :) Tai sitten jokin VW-modi, pitääpä alkaa tutustumaan tarkemmin aiheeseen!
Onko max. n. 100 euron hintaluokkaan tulossa lähiaikoina mitään parempaa kuin kallisteltava ja ikävällä viiden painalluksen näppäinlukolla oleva Sigelei 20W SX200-piirillä? Mieluiten siis 18650-akulla.
Hana Modz 30W klooni on jo ennakkotilattavissa, hinta postikuluineen 56€.
Hana Modz Clone, No Logo DNA 30 Preorder $77.98 Shipped! | Vineyard Vapes
Ja josso markat vähissä niin kannattaa alvit huomioida hinnassa ettei tule paha mieli sitten.
Jaa noin edullisiako nuo tulevat olemaan? Mites tuon paikan luotettavuus, viitsiikö noille ennakkotilauksesta maksaa?
FastTechin paketit tulevat yleensä aukomatta, ja siten todennäköisimmin veroitta (No shit? -sherlokille siinä ylempänä), mutta tiedä sitten tuleeko niille millä aikataululla noita SX320 (vai mikä numero olikaan) -vehkeitä.
Plus 1-2 kk toimitus, joskus kolme...
Oli aika selvää, että tänä vuonna tapahtuu noiden tehokkaampien laitteiden markkinoilla, eli odottelu kannattaa, ja turha maksaa jotain 2-300 hintoja. Vaikka se AMax olikin mikä lie huijaus tai ainakin pahasti viivästynyt.
Joskus ehkä vuoden päästä tullevat sitten stepdownilla varustetut vehkeet.
Sen verran tykästynyt tohon chi you clooniin että varmaan täytyy aito hankkia. On se vaan hieno!
Paljon tolla on hintaa?
Tarjoa yv:llä ni katotaa päästäänkö kumpaakin miellyttävään hintaan. Siint on vaihtoilmoitus niin näet mistä tarjoat.
eVicin ja MVP:n kaveriksi olis hakusessa jotain uutta.
Joku uusi boksimodi hotsittelis ehkä eniten, mutta aika rajoitetut markkinat noillakin on. DNA20/30-laitteitakin hieman kaukaa ihastellen kattellut, mutta noistakaan ei oikein tiedä että minkä hommaisi.
Vaikiaa on. :|
Oottelet esmokelta ne DNA30-boksit. Mahtavat olla halvimpia mitä löytyy, ja värinkin saat valita. :laugh:
Moi olen peelo123. Olen tervakeuhko mutta en pitkään.
*Hei osaiskohan joku neuvoa sellasessa jutussa et oon ettiny itelle sopivaa modia ja modissa pitäs olla volttien säätö ja pitäs sopia 510 dct tankki ja mielellään tuollanen 18650 akku. jos jollain sattus olemaan mielessä mistä sais edullisimmin tilattua tuollaset vaatimukset täyttävä modi niin helpottas tosi paljon etsinnöissä sillä oon aika keltanokka näissä asioissa :)
Joo kyllä kiinnostaa! Oon vaan niin uus täällä foorumeilla että en oo ollu sitä 14 vuorokautta vielä niin en voi laittaa yv:tä, mutta tehdään vaikka niin että otan sun nimimerkin ylös ja laitan sulle sit viestii kun tulokasrajoitukset on poistunu.
Haussa hyvä, lyhyt ja varmatoiminen putkimodi 350 akulle, mitä porukka täällä suosittelee? Rosteria sais olla että sopii kaiffarin kans ja tosiaan se 22mm halkaisijalla.
Kiinanemesis? Voiko siihen hintaan parempaa saada?
ny menny 3 modia paskaks kaikissa sama vika, tulitus nappi kuluu käytössä hyvä jos 3kk kesti kipale, osaatteko suositella jotain kestävämpää putkimodia, alle 100e:D
Kaikissa melkeen löytyy samanlaiset mikronapit.
Jos laajentaisit hakua semmosiin missä on takuu :)