Heitä mulle privaan osoitetiedot niin laitan uudet osat tulemaan.
Printable View
Nyt on taas lisää testailtu noita tankkeja ja näyttäisi siltä että o-renkaaseen tarvitaan tosiaan tiivistystä 0.1-0.2mm lisää että se estää vuodot kaikkien tankkien osalta.
Osa tankeista pitää kyllä hyvin nesteet sisällä ja osa näyttäisi alkamaan vuotamaan kun tankkia pyörittää tai odottaa pari päivää että siellä on nesteet sisällä, tämä johtuu siitä kun nuo tankit eivät ole täysin pyöreitä koska se lasiputki mistä nuo tehdään katkaistaan sulattamalla että tankkien päät saadaan kestäviksi.
Olen nyt tilannut uusia o-renkaita jotka on sekä 0.1mm että 0.2mm paksumpia kuin nykyiset ja uskoisin että niillä tämä ongelma saadaan korjattua.
Tässä vain hetki kestää että saan ne o-renkaat koska jouduin ne teettämään singaporessa asti kun lähempää ei löytynyt kun tuo on sen verta erikoinen koko mitä tuossa tarvitsen. Jos tankkisi vuotaa niin yritä saada sitä o-rengasta korotettua laittamalla sinne o-renkaan ja tankin uran väliin jotain mikä tuo o-rengasta ulospäin. Laitan uudet o-renkaat heti postiin kun ne vain minulle saapuvat.
Sen verran päivitystä Diablo One:n osalta että tänään viilattiin lopulliset kuvat valmiiksi ja tällä viikolla pitäisi olla sorvauksen osalta protot valmiit ja sit vaan anodisointia ja viimeistelyä.
Ajattelin että tästä voisi tulla vähän huokeampi kuin Hybridistä mutta todennäköisesti tullaan aika samoissa hintaluokissa menemään. Syynä tähän on seuraavat asiat:
- Kaikki osat tehdään umpitavarasta
- Osat tehdään viimeistelyä vaille valmiiksi ennen anodisointia jonka jälkeen sorvataan vasta kierteet + ym. osat mitkä johtavat sähköä
Mutta katsotaan miltä protot näyttää ennen kuin sen enempää turistaan aiheesta :)
Laitatko automaattisesti tiivisteitä tulemaan kaikille, vai tuleeko joku lista niistä ketkä kaipailee paksumpia tiivareita? Harmi homma sinunkin kannalta kyllä tälläiset ylimääräset ruljanssit, kun uuttakin projektia painaa päälle. Ei käy kateeksi modaajan arkea ;)
Laitan tiivisteitä tulemaan vain pyynnöstä.
Parit kuvat tuli räpsästyä:
http://www.beevalegreyhounds.com/reviews/diablow3.jpg
http://www.beevalegreyhounds.com/reviews/diablow4.jpg
Kivasti kiiltää :)
Näissä o-rengas asioissa olen todennut kämppiksen hammaslangan toimivaksi! :) (ei ehkä tarvitse olla kämppiksen, voi ostaa myös omaa)
Gixxxerille (ja miksei muillekin) tiedoksi, mittailin ja väkertelin coileja tuossa ja noaloxilla hierottuna + putsattuna näytti 4.04V -> 3.72V (vdrop 0.32V) 18350 AW IMR akulla, vastuksena 0.65ohm singlecoil. Akku on melko tuoretta satsia.
Tulipa tuossa joutessa rassailtua vähän Diabloa; levitin kierteisiin Autosolia ja ruuvasin osia edestakas niin kauan, että tahna muuttu käytännössä nestemäiseksi ja samalla kiillotin ko. mönjällä kontaktit, magneetit, lukitusrenkaan ja napin. Sen jälkeen pesu käsisaippualla ja kynsiharjalla, kuivaus ja kasaus.
Kyllähän taas potkii, kun kontaktit kiiltää ja kierteet istuu nätisti toisiinsa. Nyt myös lukitusrengas rullaa kuin unelma, kun se aikasemmin hieman kangerteli paikotellen.
Perstuntumalla potkii kovemmin kuin aikasemmin, vaikka setuppiin en koskenutkaan ja koko laitos pelittää taas vähintään yhtä hyvin kuin uusi. :D \o/
Vdrop = 4.17V -> 3.91V @ 0.8ohm, akkuna 18650 AW IMR. Ei yhtään paha. :D
Mites ton tulitusnapin purku? Onko heleppoo ohjetta siihen et saa jynssätä kaikki kiiltäväks ja heitettyy magneetit takas?
Ainakin version 1.0 (sarjanumerot 1-120) onnistuu näin: otat sen valkoisen eristysrenkaan irti, sitten pihdeillä messinkitapista ja kierrät pohjalevyn irti. Tämän jälkeen etsit ulos singahtaneita magneetteja :D
Mitähän mie teen väärin ku koitan hattua laittaa takas kiinni, ylin o-rengas alkaa irvistää välistä? Oon laittanu juissii renkaaseen ja hattuun mut silti irvailee. Pienempi o rengas ja ongelmaa ei ole. Neuvot olis ihan paikallaan et hattu pysyy tiukemmin kiinni. Joka suunnasta kokeillu laittaa sitä mut ei.
Pyöritä sitä samalla kun painat.
Diablo Hybrid's and SS tanks will be added to stock on Friday 15th of March at 6pm (UTC/GMT +2 hours). These are only available for purchase if you live inside EU. Items will be shipped next week when new o-rings have arrived.
On tosiaan aika löysä toi ylempi o-rengas hatun alla.
Pyörittämällä en saa sitä hattua paikoilleen.
Diablo pöydälle suoraan ja painaa hatun kiinni ihan suorassa niin menee.
Nyt mulla on todella juoksevaa nestettä eikä oikein vikkaa. (Vaakatasossa vikkaa). Jähmeämpi neste vikkas hyvin.
Pitäskö juoksevalle nesteelle tehdä tiukempi setuppi?
Katso, että se hattu on tasan siinä asennossa kuin pitäisi...eli ihan tasan, eikä kallellaan mihinkään suuntaan. Saiko tuosta yhtään mitään selvää?! Jos se on hiukan vinossa niin tarttuu helposti ylempään o-renkaaseen...
Laitetaan tämä myös tänne kun kaikki eivät välttämättä tuota huumoritopikkia lue :D
Alkuperäinen:
http://wumocomicstrip.com/img/strip/...K_20121226.jpg
Daily strip. 26. December 2012 - / Wumo by Wulff & Morgenthaler - a commentary on life
Näin se vaan Diablo ilmestyi tännekin! :D
Ei voi muuta sanoa kuin, että kaunis ja toimiva on laite! Tosin tuo pieni tiivisteongelma vaivaa allekirjoittaneenkin laitetta. Korjautui ihan hyvin, kun varovasti tuhlasi jostain jäänyttä nichrome lankaa vähän tiivisteen alle, niin johan lakkasi valuttamasta.
Siinä mielessä varmaan virhehankinta, että nykyään tulee höyryttyä aivan liikaa!!! ;);):p
Kyllä Diablo on hypetyksen arvoinen! Tulittaa mahtavasti ja löylyt suurenmoiset, vaatii kyllä pientä harjoittelua että pelaa ja wikkaa kunnolla, mutta palkitsee kyllä lopulta. Itsellä #13 Gixxer siihen lähetti jo leveämmän lukitus renkaan nyt on parempi kun jenkaa näkyy vähemmän, Kiitos Gixxxer!
Vähän häiritsee tuon 18350 akun kolina putkessa! Mutta tuolla 18650 akulla ei moitteen sijaa.
Tuo 18350 akku ei muutenkaan ole suosikki koko, reisussa niitä saa olla taskut pullollaan! Olisi ollut hieno homma kun olisi mahdollisuus tuohon 18490/18500 akkuun, josta tullut oma suosikki, kahdella akulla mennään koko päivä ja koko on viellä siedettävä eikä ryhtikään huonone tuolla painolla kun povarissa pitää
Itse en ole edes kokeillu 18650 putkea paikoilla, 2 pikkuakulla pärjää todella hyvin duunit ja muut kauppareissut. Diablo ehdoton suosikkilaite omassa käytössä. Kulkee nykyään aina mukana mihin sitten menenkin, ja onhan tuo tosiaan nättikin :thumbup:
edit. eikä muuten kolise akut omassa putkessa.
Kiva kuulla että porukka on tyytyväinen laitteeseen.
Toivotaan että Onesta tulee yhtä toimiva kokonaisuus.
Ja pieni paljastus tulevaisuuteen. Kun One on saatu tuotantoon niin sen jälkeen tulee "black edition" ja "red edition" hybridistä.
Mikäs tämä One nyt sitten on? Jääny kokonaan infot välistä..
-Spellgoth
18500 aluhybridi 4ml tankilla ja kokonaispituus kiinteän tipin kanssa n. 110mm.
Alkuun tulee musta ja punainen.
Miten Diablolle tehdään setuppi vaikka El Toron Edenille?
Nyt on makua paljon. Ongelmana vähäinen höyryn määrä ja höyry iskee kurkkuun ja keuhkoihin liikaa.
Jos ei tule höyryä niin kokeile käyttää paksumpaa vastuslankaa = matalampi vastus = enemmän tehoa = enemmän höyryä.
Jos taas tulee keuhkoihin/kurkkuun liian kovaa hittiä niin tiputa nikotiinipitoisuutta.
Captain Obvious täällä, mutta onhan Blankon ilmareikä auki ja kohdallaan?
Oma kokemukseni puoltaa #400 meshiä melko kookkaalla keskireiällä, sillä sai wickauksen (imo) parhaiten kohdilleen ja uusi omistajakin raportoi kyseisen wick-vinkin toimivaksi. Tämä siis 50/50 tai satapinnasille VG.
Ilmareikä on kohdillaan.
Annan nyt tuon setupin olla kun uusia nesteitä tulossa alkuviikosta.
Kokeilen josko tuollainen setuppi mikä nyt on toimisi vg-nesteellä.
Nikotiinia pitää vissiin tiputella kun kaikki nesteet joita löytyy taitaa olla yli 20mg.
Mulla ainakin toimi ihan OK #400 meshistä mahdollisimman isolla reiällä oleva setuppi ja ympärille 3/4 kierrosta 0.25 A1 kanthalia (1.3ohm tmv). Siitä meni Toron Edenit hyvin läpi...
Omalla kohdalla on ollut pakko tiputtaa nikotiinin määrää 18 -> 10-12 tasolle, kun tuntuu gennyt höyrystävän sitä ilmoille aika paljon reippaammin, kuin vanha kalusto! :D
Itse olen kans hyvin tyytyväinen tähän laitteeseen. Nappi tuntuu kanittavan välillä, mutta saa varmaan hoidettuu kun jaksais jossain vaiheessa avata sen. Sääli kun one tulee tolla isommalla akku putkella. Itse tykkään pienistä laitteista.
110mm 18500 putkella on vähemmän mittaa kuin Diablo Hybrid 18350 koossa. Todellakin positiivista, että saadaan isompi akkukoko tuohon, eritoten 18500.