roger dat. kiitokset!
Printable View
roger dat. kiitokset!
svidu, tuli haastatteluun kutsu. 51 hakijaa ja 9 kutsuttu haastateltavaksi
http://gifwall.net/gif/gw-2mYOT.gif
GZ! Wuppiduu!
Edit. Joko sen peukun saa ottaa pyllystä?
Fuk. Menee videoiminen ja setupointi hankalaksi, mutta soittaahan toiset skittaakin jaloillaan.
Ei ihan vielä ajankohtainen aihe omalla kohdallani, koska poika on niin nuori...mutta kuinkas moni foorumilta on ollut ns. avainlapsi? Allekirjoittanut on ollut koko lapsuuden ajan ns. avainlapsi ensimmäisestä luokasta lähtien. Koulun jälkeen menin himaan ja lähdettiin kaverien kanssa tekemään kolttosia. Päiväkerhot tai vastaavat eivät halunneet allekirjoittanutta ryhmäänsä, joten sitten keksittiin itse tekemistä :) Muistan olleeni päiväkerhossa ekalla luokalla yhden päivän, jonka jälkeen ohjaajat kertoivat vanhemmilleni, etteivät kaipaa nurkkiinsa True Puffinia :laugh:
Tunnustan tämän. :whistle:
En tiedä mikä on avainlapsi, mutta muuten kuulostaa kyllä kovin tutulta. :D
Etkö sä oo naistenlehtiä selannut?!?
Avain kaulassa -> tulee kotiin omia aikojaan ilman, että ketään kiinnostaisi olla avaamassa kotiovea.
Katson naistenlehdistä vaan alusvaate- ja treenivinkkikuvat. :D
Mutta joo, tuossa tapauksessa olin kyllä avainlapsi, koska mutsi oli vuorotöissä ja yleensä joko töissä tai nukkumassa, kun koulusta kotiin pääsin. :)
Esikoinen oli/on tuommoinen avainlapsi. Ollaan molemmat vuorotöissä, niin ei aina olla oltu kotona kun tullu koulusta kotiin.
Puhelin on muksulla mukana kun liikkuu kavereidensa luona. Pari ensimmäistä vuotta soitteli että nyt on kotona, jonkun ajan päästä että nyt lähtee kaverinsa luo. Nykyään saa soitella ite perään ja vastaus on että läksyt on tehty ja nyt katon piirrettyjä telkusta tms.
En mä näe tätä mitenkään huonona jos muksuun pystyy luottamaan ettei töistä tullessa ole kämppä tulessa ja naapuruston ikkunat kivitetty paskaksi.
Nyt nuorimman aloittaessa aikaistetun esiopetuksen, niin täytyy hieman miettiä uudestaan työkuvioita. Vaimon duunipaikka joustaa vuoroilla aika hienosti, mulla ei joustovaraa ole yhtään.
Ite muutaman kerran viikossa tulin koulusta tyhjään kotiin kun molemmat vanhemmat töissä. Parisen tuntia yleensä sai itsekseen olla kotona ennen kuin jompikumpi tuli töistä.
Käytännössähän kaikki kolmosluokkalaiset ovat avainlapsia, jos vanhemmat duunissa, koska iltapäivähoitoa ei saa.
Se, onko kolmosluokkalainen kypsä moiseen on pärstäkohtaista. Niin kauan kuin homma toimii yleensä juu, mutta kun kakka iskee tuulettimeen ei.
Rippuu paikkakunnastakin jonkinverran. Edellisessä asuinpaikassa ei ollut iltapäivätoimintaa kuin eka luokkalaisille. Eipä tuokaan aina riittänyt.
Kolmosluokkalainen mun mielestä jo pitää pärjätä muutama tunti itsekseenkin. Kunhan vaan opastaa mistä saa ruokaa ja miten, valmiina lautasella jääkaapissa -> mikroon tietyllä ajalla tai pari voileipää.
Aina on se puhelin lähistöllä kuitenkin. Itse kun yleensä töissä pystyn puhumaan puhelimeen, se kuuleeko vastapuoli mitään on sitten eriasia.
Saakeli, kun ei löydä Säkkijärven polkkaa soittoääneksi.
Olis tulos kanttaalia, messiä, tiivareita ja pohjia, I-Chybrid ja mitäs kaikkee muuta.. Akkukantaa pitäis päivittää, mutta ei oikein euro veny. Elämä on gutaa, kun pohjat, tiivarit ja valmiit sekotukset hukkuu muuttokuormaan. Puhumattakaan setuppivehkeistä.
MIEHET! Nyt nätisti naisten kanssa täällä foorumilla, seuraavasta tulee isoa pikitietä 30km, käsin tehtynä. :thumbdn:
Häh?
Onkos tänne pesiytynyt joku wifebeatteri/shouwinisti-siipi.
Nojuu, mutta yleensä me ollaan hekumoitu privana ja piilossa näkyvistä aivan kuten paikallinen uusnatsikoaliitio, joka vetäytyy mökille fantasioimaan mamujen lynkkaamisesta.
Onko oikeutettua, että teillä olis mahdollisuus saada naisnäkökulmaa vapotteluun, on naisia, jotka haluaa näiden härpäkkeiden kans puuhastella, Tarvivat myös joskus apuja, niiltä jotka ovat harrastaneet vapottelua muutaman vuoden ja sit teiltä, joko ei tuu mitään vastauksia (katotaan nenän varta pitkin, kun itellä ei vartta ollenkaan):confused: tai sit ympäri pyöreetä paskaa ja muutama harva asiallisesti käyttäytyvä:yawn: Sitten nää joka on edestä ja takkaa. Kiitos yksityisviesteistä, ne on nannaa:wheee::worship: Voisitte vapottelijat unohtaa, onko munat pelissä vai ei, olette ennenkin natsimeiningillä ajanut ihan viksuja naisia foorumilta pois, esim: annemirjami, joka ei varmasti halunnu mitään pahaa kenellekkään teistä, jotka tunnutte omistavan tämän foorumin.
Ajatte vapottelun hyvää asiaa tupakkaa vastaa, mutta halveksutte ihmisiä, joille höyryttely on tärkeetä. Ennen ostettiin auto, jolla parennettiin kullin mittaa tänään se taitaa olla sähkötupakan koko, onhan sillä kullimaisia piirteitä. Sorry vaan kaikille, nutta te ootte ilkeitä. Korvat punottaa jo. Ottakaa järki käteen ja tehkää tästä foorumista miellyttävä kaikille.X-(:lol::sarcasm::banghead::banghead:
Mitäs täällä tapahtuu :D ?
Wut?!? :confused:
Tainnu multa jäädä jotain välistä. Kyllä mä ne ärsyttää-ketjun viestit huomasin ja ajattelin, et äijät vähän kieliposkella machoilee, mut et olis noin pahaksi mennyt. Toivottavasti asia saadaan kondikseen ja porukka taas vähän rauhoittuu, niin saadaan foorumi taas kukoistamaan.
Joo jotain on mullakin mennyt ohi... Eihän me siellä ärsytysketjussa naisia haukuttu, vai?
:laugh: No nyt sitä sataa taivaan täydeltä. Yhtään yv:tä asiaan tiimoilta en ole lähettänyt tai osallistunut sellaisiin keskusteluihin, missä olisi yhtä foorumilaista morkattu. Oikeaan osoitteseen kuitenkin sataa, koska olin uskomattoman röyhkeä humoristisessa kommentissa, jonka laitoin höyrychat "off topic" alueelle.
Mäki oon tainnu missata, sillon aikanaan tuli kyllä kovaa palautetta mun mielestä harmittomasta perseilystä. Juurikin siitä syystä että tuli heitettyä sitä herjaa ihan normaalisti, ottamatta huomioon sukupuolta. Että mitenkä se nyt niinku on, haluaako foorumin kauniimmat käyttäjät sen tasa-arvoisen kohtelun vai jotain muuta? Mä nimittäin oon nyt hämmentyny pahemman kerran.
Perin hämmentävää on tämä nyt..
Ei kai täällä nyt naisia syrjitä.
Suurin osa modeistakin muistuttaa lähinnä dildoja.
Ja vain yhden puukulli-diymodin kuvan olen täällä foorumeilla nähnyt ;D Siinä vasta miehinen väkerrys.
Kuulostaa siltä että internet on loukannut aikuista itsenäistä naista, nämä yksilöt ovat tunnettuja suivaantumisesta ja epäloogisista johtopäätöksistä
Liite 8558
Welcome to the Internet, please follow me.
No, et varmaan ole sitten dildoa nähnyt, mutta kurkkaappa housuihis löytyskö jotai tutun näköistä, ei millään pahalla, mutta kuitenkin.
Tasa-arvo ja tasa-arvo, eiköhän vapottelun alalla olla kaikki tasa-arvoisia, niin mä ainakin kuvittelin. Luulin ,ett meillä kaikilla on oikeus polttaa sähkötupakkaa ja kysyä neuvoja jos oma äly ei riitä, mut kolleja kyllä neuvotaa enemmän tai sitten naiset ei uskalla tylyjen vastausten jälkeen kysyä mitään, tai lasketan huuhaaa kyselijöiksi, niitäkin foorumilta löytyy ja miespuolisia huuhaita kyllä neuvotaan ja autetaan, vaikka näkis, et joku kysyy jotain, mikä on ihan idioottia.:sarcasm:
Oliko oppimis vaikeuksia koulussa, vai miksi kohdistat tuon vittuilun mua kohtaan. Mikä internet ei internet loukkaa ketään, kyllä ne on ihmiset, jotka viesteinään iskee, vai onko sulla itse opetettu intrsku, kenties siperian hysky joka tekee sun puolesta paskat hommat.:sneaky: Narskut tunnistaa aina.
Tarkoitin sellaisia hopeisen lavatuben näköisiä, mitä lienee hieromasauvoja ;D
Pyydän anteeksi että lähdin sunnuntai-illan ratoksi mukaan tähän, en ole noita höyryguruja joilta kaikenlaista kysellään.
Mua vituttaa kaikki tyhmät kysymykset aivan tasapuolisesti :) Ja monia varmasti mun tyhmät vastaukset.
Mun mielestä ihan hyväkin asia et kerrotaan mikä ottaa päähän. Välillä tuntuu et täällä on meininki kuin jeesusleirillä ja mitään ei saa sanoa. Kaikkien täytyy olla kamuja ja halailla vaan.
Juu itse en edes pohdi nimimerkkejä useinkaan että samaa kommenttia sukupuolesta tai muustakaan yksilöllisestä seikasta riippumatta. Ei täällä kaikille aina vastailla asiallisesti pohtien eikä täällä varmaan mitään poliittisia hyviä käytösmalleja tarvitsekkaan toteuttaa. Kaikki kuitenkin vapaaehtoisesti eikä työkseen kommentoimassa (ei tarvitse noudattaa asiakaspalvelijan työnkuvaa).
Mikäs ydinsota ja missä :blink:
Tapelkaa saatte sokerii ? :laugh:
Taas ihmisillä morkkis kun huomenna normi duunari lähtee töihin juhlitun vkl jälkeen ?
eli peli loppu nyt ja katsokaa touko poukoa -> touko pouko ninjana - YouTube
T:töissä nytkin
Tämä on lähinnä siitä kiinni, et kun nainen yritää hakea apuja, niin kundit pakenee jonnekin ja eivät tiedä kyseisestä asiasta mitää. Foorumilla kuitenkin n. 5000 jäsentä tosin ei kaikki aktiiveja, mutta vois olettaa, ett muutama ehdottais jotain, jos olis jotain kutinaa, mut palstaa seuranneena, huomio kiinnittyy väkisin siihen, ett jotain kysyy vastaus taso naiselle on vähän yliolkasta, mutt kun kundi kysyy, avot löytyy porukkaa, joka lähettää kuvia vaikka rautalangasta/piikkilangasta tee näin. Ennen käytettiin rautalankaa kun joku oli oikein tyhmä, täällä se on nousu arvoon arvaamattomaan. En tarkoittanut, ettt ootte kaikki pahoja, idiootteja, narskuja, suurin osa on ihan OK, mut miten ne muutama teihin kuulumaton saa pahan olon aikaiseksi. ;)