Milkki on herkkua, mutta kyllä mulla voiton Jalipoista vie Vanilla Cream. Sitä kerran pari aikanaan Libertyltä tilattu. Nyt ei tarvii säästellä herkutteluhetkiin tätäkään enää.
Printable View
Milkki on herkkua, mutta kyllä mulla voiton Jalipoista vie Vanilla Cream. Sitä kerran pari aikanaan Libertyltä tilattu. Nyt ei tarvii säästellä herkutteluhetkiin tätäkään enää.
Milkkiä mäkin eilen kokkailin ja suorasn ääntä kohti. Ei mitään valittamista. 20% ja 50/50 suhteella. Hyvvee on.
Tilasitko hanan FT:ltä?:thinking:
Eikös huumoritopic ole täälä erikseen..? :laugh:
Melkoista heittäytymistä. Nostan hattua. Itse jahkailin aikanaan yli vuoden, ennenkuin muutimme kilometrin päähän kimppaan :D. Helppohan se on nyt jälkeenpäin naureskella, mutta kyllä todella isolta askeleelta yhteenmuutto silloin tuntui..
Oma ehdoton suosikki on kyl Bears. VG-pohjalla ei kyl parempaa nallekarkkia löydy ja kun laittaa sekaan hieman PG:tä niin saa kivan makean hedelmäsekoituksen. Ja nyt vihdoin sitäkin saa ihan ite sekoitella (taisin kerran tilata libertyltä noita, mutta ei se vaan ollu sama, en ees tarkkaan tiedä mikä niis oli mut jokin niissä ei iskeny samalla tavalla ku niissä mitä aikoinaan Jalippolta ostin suoraan tiivareina).
Kyllä nyt hemmotellaan höyryttelijöitä. Pelkästään Suomalaisia huippunesteitä hurja määrä, ja suurin osa tiivareina saatavilla. Vähän tulee joskus fiilis että oon hylänny jonkun nesteen, jonka tiedän hyväksi aiemmasta kokemuksesta, kun ei vaan ehdi kaikkia höyryttää.
Mullakin nytten tavallaan huono olo, ku oli vihdoin tilaisuus ostaa vaan tiivareita koko budjetilla (budjetti oikein päätä huimaava, edelleen...) ja sit ostin 3/4 tiivarista Jalippoja ja ne on mulle jo entuudestaan tuttuja ja sit vaan jalmaria jäillä, vaikka olis ollu mahdollista napata WVS:ää, CumVapesiä tai Kuhanzzeja testiin. No, joku toinen kerta sitten kun en nyt ollu sen paremmin edes perehtyny mitä mikin on (itse kartan salmiakki/anis/absintti ja tuhkis nesteittä ku ruttoa, eivät vaan ole mulle).
E: Niin ja samalla ku kokkaisn jalmarin jäillä, niin tuli päätettyä, et niksat tippuu nyt 6mg:aan (vihdoin). Säästyy taas vähän enemmän rahaa :yeah:
Vähän riippuu, ite huomannu kun nyt vähän kokeillu pienemmillä niksoilla, että kulutus itellä aika vakio (10mg ~100ml/kk) ja kulutus ei kasvanu, vaikka tässä pari kuukautta toisen 50ml satsin tehny pienemmillä niksoilla (teen yleensä 2x50ml/kk toinen pullo meshille ja toinen pumpulille, pysyy samalla myös makuhermot kurissa kun voi välillä päivän vedellä vana toista nestettä ja sit seuraavan toista). Mut kattoo nyt miten käy kun seuraavaks kokkailen jonkun Jalippon 6mg:nä kunhan tuo toinen 50ml pottu 10mg:tä tyhjentyy.
Ei täälläkään niksojen tiputus "auta." sitä enemmän tuntuu menevän mitä matalempia pitoisuuksia vetelöö. Kaiffarissa 10 mg ja ripperissä 5 mg. Olin tuossa hetken varmaan 2 viikkoa etten käyttäny muutakun kaihvaria.
.
joo, helposti onnistuu viikko ilman höyryjä, mutta jo päivä ilman röökiä oli tappavaa. Tosin se onkin se ero kun on vaan nikotiinia eikä "turbo-nikotiinia" veressä.
Asiasta lentokoneeseen, niin ei tuu valituksia tuplista.
Pitäis tietokonetuolia varten hommata jotain kestävää kangasta ja sit jaksaa ottaa tuoli palasiksi, että saa vaihdettua istuimen kankaan. Alkaa vähän Iskun ~1500€ uutena maksavasta tuolista olla istuin lopussa kun o naluks ollu 1-3 vuotta toimistossa työtuolina ja nyt sit joku 3-5 vuotta mulla. Kyl sen huomaa, et rahalla saa ja tuolilla istutaan kun jotkut Sotkan 100€ "johtajatuolit" nahkapäälysteineen on hajonneet 2-3 vuodessa ja tää vaan vähän vaatii öljyä ja uuden päällisen tällä hetkellä. :D
.
Onpas muuten (jälleen) hyvää Kummelia tuo Suomivapoursin ketju. Tällä tavalla se keskustelu käydään kauppiaan osalta :laugh:
En haluis mitenkään selän takana kommentoida, mutta jos kauppaa ryhtyy pitämään, niin se kyl kannattaa tehdä kunnolla. Näissä "pienissä" piireissä varsinkin kun kaikilla varmaan vielä muistissa tapaus Riihimäki.
"Saanu euroja upotettu" a.k.a. uloskanto hintaan mutsin työpaikalta (siitä tuo 1-3 vuotta toimistossa). Mut kyl kunnon ATK/toimistotuolit maksaa hunajaa, eikä se oo edes mitään harvinaista, et niist maksetaan se varsinkin jossain isoissa toimistoissa tai vastaavissa mis ne tuolit tulee siihen käyttöön, että niillä istutaan se 8h päivässä, niin nopeasti se maksaa itsensä takaisin, et tilataan jsotain Iskusta niitä 1000€ tuoleja kaikille, eikä sen muutaman vuoden välein jotain 100€ kiinatuoleja.
Siihenkin kannattaa kyl sijoittaa, varsinkin jos istuu päivät pitkät koneella. Itelläkin kun tietokone on se työkalu, niin mukavahan se on omistaa tuoli, jonka pehmusteet ei oo loppuunkuluneet ekan parin kuukauden jälkeen ja parin vuoden päästä saakin olla uutta ostamassa kun rakenteet alkaa katkeilla ja hajota. Tässä kumminkin jo muutamat tuolit hajonnu ihan vaan siitä, ettei ne oo ihan ollu tarkoitettu +10h/päivä istumiseen saatiak sitten kun ergonomia on perseestä ja itekkin tykkää vana röhnöttää eikä istua kunnolla.
Voe vee... Tuli aamutuimaan tilattua nikotiininestettä. Harmillisesti vain vg: nä saatavissa. Kaksoisvitutus.... Suurin koskaan maksamani alv prosentti. Näin se aamu alkaa. No. Säästän jostain muusta sen verran,että saa kompensoitua.
Huomenta kuitenkin. Se on ilmainen toivotus.
Huomenta[emoji3] iso kuppi kahvia ja tunnin päästä lähtö pääsykokeisiin, nyt alkoi jänskättää, mutta kyllä tämä tästä..nyt meikkaamaan ja pukemaan [emoji112]
Saatana! Näin unta että patrikin pirtelö vedettiin pysyvästi pois markkinoilta.. Meinasi tulla itku. Sitten onneksi heräsin.
Huomenta vaan.
Itekin teen istumatyötä, tosin maisemakonttorista eli metsäkoneen nupista:) Kannattais tuolin valmistajien ottaa mallia niiden penkeistä, ergonomiapenkki ilmastoinnilla ja lämmityksellä, istuttu 20000h ja toisen puolen sivutuesta on pikkusen kangas rikki. Mulla menee vielä herkästi selkä kipeeks mutta siinä penkissä ei ole mitään ongelmaa istua 12h tai ylikin...
Jos lentäminen pelottaa, ota mieto rauhoittava lähtiessä. Toki jos drinksu rauhoittaa, on sekin vaihtoehto, mutta koneessahan ei viinaa saa ennen kuin ollaan ilmassa ja pahoinvointi ei ehkä sillä helpotu. Jos koneen liikkeet pelottaa, hanki paikka koneen keskiosasta, jossa turbulenssit yms. tuntuvat vähemmän. Ylipäätään isoissa koneissa meno on tasaisempaa ja hiljaisempaa kuin pikkurakkineissa. Jos ahtaus ahdistaa, yritä saada paikka edestä/takaa/hätäuloskäyntien kohdalta. Vielä lohdutuksen sanana että jos tuo on charter-lento, siellä varmaan riittää kanssamatkustajissa katseltavaa. Minulla on lievä lentopelko, lähinnä sellainen suljetun paikan kammo, mutta niin vaan on ollut viime vuosina sekalaisia lentokokemuksia ja hengissä ja itseä nolaamatta on selvitty.
Toki jos on flunssa kaiken tämän voi unohtaa. Korviin koskee niin että pää tuntuu räjähtävän. Siinä ei kerkeä paljon ahdistua ;)
Kyllä! Ainakin Martelalla on käsittääkseni jopa kunnostus-/uudelleenverhoilupalvelua, mutta en tiedä, millaiseen hintaan. Meillähän oli kotona myös "hieno" Sotkan Gardemeister-tuoli. Ei siitä kerennyt verhoilu mennä pilalle kun tuolin selkänoja katkesi noin vuoden jälkeen. Voi jestas mitä laatua. No, ko. tuoli on kyllä edelleen käytössä kaasujousitettuna jumppajakkarana :).
PS HUOMENTA! Perjantai! :thumbup:
Just eilen keskustelin (merimies)lääkärin kanssa asiasta, tulevaisuudessa kun itsekkin tulen tietokoneella 95% varmuudella töitä tekemään. Hänen suosituksensa mukaan jokaisella pitäisi olla 3 vaihtoehtoa sille 8-10h ajalle. Normaali konttorituoli, ratsastus tuoli ja motorisoitu pöytä jolloin mahdollista työskennellä seisaaltaan. Noita sitten vaidellaan 1-2h välein jotta keho saa vaihtelua eikä rikkoonnu ennen aikojaan siihen istumiseen. Hifisteli vielä ajatuksella että siihen seisomapöydän eteen pitäis saada vielä kävelymatto jotta saa sen pätkän kävellä samalla kun töitä tekee :D
Siellähän on kesä, saatana.
Näin on, vieläkun pääsisi ulos töihin.
"Terassikeli" [emoji16]
Aurinko näköjään paistaa läpi suljetuista sälekaihtimista. Inhottavaa.
Joo terassikelit... Tarkottaaks se nyt sitä että mun pitäis mennä öljyään terassi. Eilen pesin ja ny pitäis jaksaa ottaa pensseli kouraan. Onneks on pienenpieni n 12 m² terde, niin ei pitäis kauhaa nokka tuhista hommassa.
Sit ehtoolla pitäis lähtee valmistautuun huomiseen uistelukisaan. Pitäis laittaa teippiä kaverin veneen kylkeen, laskee vene vesille valmiiks kisapaikalle, yöpyä veneessä ja kait sitä muutama olutkin tarvii maistaa
Keho taas vittuilee, tällä kertaa iskiaksen muodossa taas :thumbdn:
Noniin, tulihan se analyysinperkele viimein valmiiksi. Meni vain yksi yö, deadline tänään 16:00 ja aloitin tekemään sitä tuossa 0:45 aikoihin.
Ei yhtään viime tinkaan jää kouluhommat, eihän?