Aiankin tuolta:
https://www.fasttech.com/product/4294602
Printable View
Aiankin tuolta:
https://www.fasttech.com/product/4294602
Saakeli kun pakettia säästänyt mut stadin höyryistä mulle semmoisen myi tohon melo 3een. Melo ketjussa siitä on puhetta..
Tais maksaa alle 5€
Ihmettelin eilen, kun TC 100W oli tyhjäävinään akut normaalia nopeammin. Äsken laitoin noi akut lataukseen, niin toinen oli varaukseltaan täysi. Onkohan mulla ollut toinen akku kiinni väärinpäin, vai mitä kummaa tapahtunut. Eikös tää boksi toimi tilapäisesti vaikka yhdelläkin akulla, vai muistanko ihan väärin? Täytyypä seurailla, toistuuko ilmiö.
Toihan on rinnan kytketty jos 1 akulla toimii ja joku suojauskin varmaan on. Saattoi hyvinkin olla väärinpäin toinen.
75w yhdellä akulla ja 100w kahdella, noin siis esitteessä tuosta luvataan. Tuota joskus mietin että siihenhän voi periaatteessa laittaa eri akut per puoli, mutta itsellä on vtc5:t "naitettu" yhteen, niin en tule varmaan edes kokeilemaan.
Elektrosavulla 3:n akun Istick 200w saldoilla, jos ketään kiinnostaa ;)
toi istick 200w on imo ainaki tän vuoden rumin modi tähän mennessä.. toki on kehuttu rewikoissa totaki, mut nyt meni pieleen.. relluki on kaunis ton rinnalla!
Tänään putkahti tuo Pico postista. On muuten aivan loistavan kokoinen laitos Serpent nokalla mukana kuljetettavaksi. Pitänee tilata näitä lisää, jos vain toimivat käytössä yhtä hyvin kuin minun mielessä.
Komppaan ja itse olen käyttänyt Picon kaverina myös eGo One Megan tankkia (vetää 4 ml), sillä tämä on mielestäni vielä huolettomampi matkakäytössä kuin Serpent. Jonkin verran olen myös käyttänyt tankkina Cubista uudella notch-atolla, kun tuossa Picossa riittää puhtia ajella sitäkin ja toimii tarvittaessa myös SS-lämpötilasäädöllä.
pico ollut muutaman viikon käytössä, todella pieni ja näppärä laite, lämpösäätökin toimii kokeiltu ss langalla, mutta wattisäädöillä tulee ajeltua, hyvä ja edullinen laite.:thumbup:
Liite 26897
Eleaf iStickin tulitusnappi on turhan jäykkä? 50 wattinen modi. Onkohan yleinen ongelma? 40 wattisissani olen huomannut että näppäinlukko toimii vähän toisaikaisesti ja se kertoo huonosta laadusta käsittääkseni. Onko vastaavia ongelmia teillä?
Vaporshark dna 30 toimii minulla loistavasti nappuloiden suhteen ja se onkin ainoa joka toimii loistavasti... Minivolttikin vähän kenkkuilee...
Istick 50w meni 2 kk jälkeen vaihtoon kun nappi toimi milloin mitenkin.
iStick 200W TC omistajat. Voisitteko kaivaa sen työntömitan esiin ja mitata tuleeko 30 mm tankki reunan ulkopuolelle? Kiitos vaivannäöstä. Juu, en ole vielä löytänyt sopivaa tankkia, mutta suosituksia saa antaa. Haussa siis iso tankki, saisi vetää vaikka 10 ml kerralla. Parhaat löytyneet toistaiseksi ovat Herakles RTA tai Griffin RTA 25.
Tobeco KS tai X-Tank?
Kiitokset, jotain noiden tapaisia kunhan ei toimi pelkästään valmisatoilla. Perinteinen pystytankki tosin ykkösenä edelleen, mutta voi olla vaikea pala. Toi litteä malli sopisi hyvin Cuboidiin... Tuo Tobeco on kyllä tyylikäs.
iStick 50W:n toimintaperiaate on "Ehkä tulittaa, ehkä ei, sou not kunhan höyryä tulee". Oma stikki alkoi aika nopeasti hankinnan jälkeen jättämään tulitusta välistä. Dilutusta ruiskuttanut sumuttimella aina silloin tällöin tosta napin sivusta ja hetken aikaa runksutellut nappia ees taas ja taas on homma pelittänyt ongelmitta parisen viikkoa. Mutta kun se oli ensimmäinen virallinen modi, niin ei tuota roskiinkaan henno pistää.
Omaan neljä Mini Volttia ja kaikissa on vähän tuota samaa tulituksen/on/off rämpyilyä. Viidellä perättäisellä klikkauksella on mennyt ehkä kerran tai kaksi onnistuneesti päälle/pois, yleensä klikkailuja tarvitaan 6-8. Tulittamattomuutta esiintyy ehkä kerran 10-15 tulituksesta. Tämän siitä saa, kun pistetään pieni mikrokytkin 'ison' painonapin taakse. TC40W on toiminut kuin junan vessa vaikka sen käytettynä hankin. Ei kertaakaan jättänyt tulittamatta tai vaatinut enempää kuin viisi perättäistä päälle/pois.
Mulla on toinen TC 40W hyvä ja toinen on vähän toisaikainen :) Vaan kyllä näillä kaikilla pärjää. Eniten ehkä harmittaa se kun ihmisten ilmoilla pitäis imaista höyryt ja imee tyhjää vaan :laugh: Vähän jotenkin noloo...:D Sit yrittää auringon paisteessa mukamas nähdä että mitä modin näyttö näyttää... Ei onnistu! Heh!
Onnellinen Picon omistaja ollut pari päivää, juuri passeli matalalle tankille esim. MoonShot ja Theorem, tuo 75w poweri riittää juuri ja juuri MoonShotille . Napit OK, helppo valikko ja pirun pieni, tätä pitää tilata useampi..
Tänään kotiutui vihdoin pico kun oli vähän nopeatekniikalla viivästysongelmia, vihdoinkin vehje jota voi ladata powerbankilla ja aika haipakkaa lataakin näköjään.
Nonni. Nyt sitten tuli iStick Picon värivalikoimiin kokomusta ja kiillotettu teräs.
Liite 27001
Nyt on seksikästä :love: Pähkäilin juuri pitäisikö varastoida lisää Picoja niin tämä helpotti kummasti päätöstä.
Toi kokomusta :worship:
Kokomusta vaatii punaisen tankin... Onko meloja punaisina rba:lla mtl kykeneviä?
Vaikka mela punaisena vetäis niin ei se vähässä kummassa mtl-tankiksi taivu. :D Eikä oo punasta Meloa.
Molemmathan nuo varmaan joutuu hankkimaan, tuolla 2ml Melolla sen verran mukava härpäke.
Onko kukaan kokeillut iStick Picon kanssa normaalia Nautilus 5ml tankkia 1,6 ohmin atolla..? Kierteet sopii ainakin?,,Vois vaihdella kun savut ei tartte olla niin älyttömät...:laugh: http://www.cigabuy.com/authentic-ele...ck-p-8582.html
Komppaan ja eikä Vapor Giant Mini V2.5 oikein sekään Picon kanssa toimi (niinku ulkonäöllisesti). Katoaa jotenkin tuo Picon kompaktius ja mukanakulkevuus :D
Liite 27025
Näyttäähän se vähän isolta...:laugh: Mut eihän niillä "kauneuskilpailuihin" mennäkkään..:laugh:
Ajattelin tilata Picon riskillä gigabuyista.:thinking:.. Istick 60w box mod apv on pelittänyt tosi hyvin vaikka Kiinasta tulikin:unsure:...Akut tosin syytä tilata muualta kuin Kiinasta ,,akkulasta esim..!!:)
https://www.google.com/search?q=kabu...hpNp6LgrqiM%3A
fastilta saa kopion tuosta.
Kiitos,,tutkin asiaa,,:unsure: Käykö nää atot siihen todella..? = $7.84 - Authentic Aspire Nautilus 5pcs Replacement BVC Coil Head
Tätäkö tarkoitit..?= https://www.fasttech.com/products/0/...il-clearomizer
Itsekin vakavasti harkinnut tuota Kabukia, sen verran esu on sitä "hehkuttanut" täällä....
Alkuperäinen löytyy tuolta:House of Hybrids - Creme de Vape
mutta se on 510-p3 adapterilla. Sais olla suoraan 510. En tykkää.
Ft:llä on monta versiota, mulla on tuo: https://www.fasttech.com/products/3960900,
siinä tulee nuo o-renkaat eri värisinä mukana. Moitteeton laite.
Ja sitten tilasin toisen: https://www.fasttech.com/products/3994100
tämä on kans ihan toimiva, mutta työn jälki heikompaa.
Kannattaa ottaa tuo ensimmäinen 20 € versio, se on kohtuu laatuisan oloinen.
Hyvä kampe, reilun 3 ml:n vetoisuudella ja ruuvilla ilmat, joten saa just eikä melkein, eikä muutu kun täyttää nesteet.
Täytettäessä ehkä hiven nestettä jää lasin reunaan, tarvii pyyhkästä. Nautiluksen tiiviste nuolaisee paremmin puhtaaksi.
Ja Nautiluksen sekä Triton minin atot passaa, eikä oo jousitettu liitin. Ihan ruuvaamalla. Tuon liitinruuvin kiinalaiset on tyriny, hioin itse passelin ruuvin kannettavan kovalevyruuvista. Alkuperäisessä varmaan jees, mutta tuo kiinalaisversio sorvaa reiän modin liittimeen aikaa myöten.
Tippi on aika hassu, joku voi tieten siitäkin tykätä. Maku on loistava, kfl+ luokkaa ainakin.
esulle suurkiitokset todella seikkaperäisestä opastuksesta Kabukin suhteen..!:) Eikun tilausta sisään ja harjoitusta päälle.!!:thumbsup: KIITOS..!!:)