No tätä just meinasin,mutta en vaan osaannu selittää oikealla tavalla, anteeksi tyhmyyteni,ja höyryt sille :smoke: Tai sit mä oon vaan niin pihalla :-\
Printable View
Se on jo puoli voittoa kun tarkoittaa kuitenkin oikeaa asiaa... :D
Niin ja vielä siihen Provari caseen, että sehän kyllä antaa lähes tilanteesta riippumatta halutut voltit ulos, tosin reaaliajassa se ei seuraa resistanssia (carton ohmeja). Näin ollen samoilla volteilla voi tulla hienoisesti eri määrä tehoja, kun taas Darwin keskittyy automatiikan avulla siihen, että ne tehot (watit) on kokoajan vakiot, muista muuttujista riippumatta.
Mulla on kaks Nikotiinittoman 3,5ml DCT-härpäkettä. Toisesta irtoaa hyvin savut ja kun sitä imasee ilman akkua niin ilmankierto on hyvä. Toisessa on varsin huono ja sitä on aika huono köhitellä, mitenkähän sen ilmanvirtausta vois parantaa?
Tämä voisi kyllä sopia myös pieniä kysymyksiä -ketjuun, mutta kun on nimenomaan tankeista kyse niin laitetaan tänne.
Tarttuuko mentolin (tai muu voimakas) maku myös tankkiin, niinkuin se tarttuu atoihin ja kartoihin?
Itse pesen tankit kuumalla vedellä carton vaihdon yhteydessä. Mietin ihan samaa kun ainakin mieto tuoksu siihen tankkiin menttolista jäi, mutta ei se ainakaan maistu miltään. Eikä kyllä Joyetechin vanillan makua yhtään parantanu. Kuraa. Eli mielestäni menee ihan hienosti..
Minä pöllö menin jekkupommin (yäk) jäljiltä keittämään DCT-tankin ja kuinkas kävikään... päätycapit oli kutistuneet niin, että ei tule enää tiivistä pakettia ;-)
MITÄÄN, missä on muovia, ei pidä mennä keittämään.
Kiitokset Kelmille ja outskalle - ei sillä että tankkiin mentolia laittaisin, ei sitä tule höyrytellyksi muutenkaan, mutta akateemisesta mielenkiinnosta... ja jekkupommi tosiaan on sevverta voimakkaan makuinen että saattaisi hyvinkin tarttua. En toisaalta aio sitäkään laittaa tankkiin, ei se sentään "yäk" ole muttei myöskään enää niin hyvää kuin alkuun :(
Lava + DCT V2 ja oma käsi:
http://i126.photobucket.com/albums/p...hlavasmall.jpg
Ja fiiliskuva:
http://i126.photobucket.com/albums/p...frontsmall.jpg
Eilen sain postissa 650mah eGon ja ihan mukavan kokoinen vehje lavan jälkeen. Kulkee hyvin mukana.
Varmaan tulee hommattua se 900 tai 1100 versio myös kun koko ero ei oo kuitenkaan niin paljon.
Mitä kartoa suosittelette tuolle akulle. Toimiiko LR paremmin kuin normaali Boge vai antaako liikaa kuormaa 650 akulle?
Ainakin tuntuu 3 ohmin kartolla että pitää hehkuttaa useampaan kertaan ennen kuin saa hyvät höyryt.
Ite suosin LR bogea eGon kanssa. Parempi höyry = parempi mieli.
Muistaa vaan ahkerasti kostutella.
EDITTIÄ..en tajunnu että tankki triidissä olin.
siis TANKIN KANSSA käytän normi bogea. Ja yleensä se on lavan päässä, en käytä hirveesti tankkeja eGolla.
Mulla löyty Lf:ltä tilatussa dct v2 tankista ärsyttävä ominaisuus, se dualicarto on tosi löyhässä siinä tankissa ja huonolla mäihällä se karto liukuu ulospäin sieltä tankista (varsinkin duunissa ku on vähän hektisempää)
Olisko tohon mitään kikka kakkosta?
Tankki käy e Goon jos boosteri,mutta cartot pitää olla alle 2.5 ohmisia ja paras 2 ohminen jotta pelittää boosterin kanssa.
Tuollanen tippi päähän http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html
Löytyy myös mm. healthcabinista, vieläpä huomattavasti järkevämpään hintaan.
Terppa!
Tuli LFsta 2 DCT-tankkia tällä viikolla. Lavatuben jatkeena en vaan saanu odotuksien mukaisesti irti. Tuntuu että tulee liikaa ilmaa läpi, valitettavan ohkaset savut. Kellään mitään tipsejä märkäkorvalle? Mahtaaks toi reiän suurentaminen auttaa tähän ongelmaan, loogisesti ajateltunahan se antais silloin vain lisää ilmaa läpi, vai..? Auttakaa yksinkertasta... ;)