Vs: Aiotko ennakkotilata Lavatuben - keskustelua Lavatubesta
supertmanufacturing:sta AW IMR 18650 3.7V 2000mAh $9.95
Suhtkoht nopea toimitus tilattu 22-Jan-2012 ja 30.1.2012 kotona. Huom! kaksi viikonloppua tänä aikana.
Sopii mielestäni melko hyvin LavaTube:een. Vähän jää kierre näkyviin. Muistaakseni 0,7 mm pitempi kuin 1600mAh
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
antti_h
supertmanufacturing:sta AW IMR 18650 3.7V 2000mAh $9.95
Suhtkoht nopea toimitus tilattu 22-Jan-2012 ja 30.1.2012 kotona. Huom! kaksi viikonloppua tänä aikana.
Sopii mielestäni melko hyvin LavaTube:een. Vähän jää kierre näkyviin. Muistaakseni 0,7 mm pitempi kuin 1600mAh
onx noi nyt aitoja aw imr:iä? tuleeko nuo niinku jenkeistä vai ymmärsinkö oikein? 21,61$ posteineen kaksi 2000mah akkua, hmmm aikas halpaa :)
Super manifacturing on virallinen AW:n jälleenmyyjä, varmasti aitoja.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Super manifacturing on virallinen AW:n jälleenmyyjä, varmasti aitoja.
niin oliko tuo kauppa jenkeissä?
Mä en oikein ymmärrä tota hypetystä noista Aw imr akuista. itse olen käyttänyt Lavatubessa nyt yli kaksi kuukautta tällaisia suojaamattomia akkuja http://www.amazon.com/Samsung-2600mA.../dp/B004TSKXO2 nää kestää helposti kolme päivää vapottelua.joku tietysti nyt sanoo että ne voi olla vaarallisia ja räjähtää tai sulaa, ehkä näin jossain itse tehdyssä modissa joka on kasattu pienessä hiivassa vähän sinne päin ne voi saada tietysti oikariin.
- Jyrki
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/announcements-rules/76078-exploding-mods-current-situation.html
Suojaamaton akku on aina riski, oli vaikka miten hyvin tehty modi kyseessä. Suojatussa suojaus piiri voi hajota ja tehdä akusta suojaamattoman ja sen lisäksi suojauspiiri rajoittaa tehoa. AW IMR on safe chemistry eli rakenteeltaan turvallinen ja ilman rajoittavaa/epäkuntoon menevää piiriä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jyjarvi
Mä en oikein ymmärrä tota hypetystä noista Aw imr akuista. itse olen käyttänyt Lavatubessa nyt yli kaksi kuukautta tällaisia suojaamattomia akkuja
http://www.amazon.com/Samsung-2600mA.../dp/B004TSKXO2 nää kestää helposti kolme päivää vapottelua.joku tietysti nyt sanoo että ne voi olla vaarallisia ja räjähtää tai sulaa, ehkä näin jossain itse tehdyssä modissa joka on kasattu pienessä hiivassa vähän sinne päin ne voi saada tietysti oikariin.
- Jyrki
No lähinnä tää akku kysymys kyllä lievästi hämmentää minuakin,itsellä käytössä lavatuupissa tollainen aw ic 18650/2600mah, protection eli suojattu ja hyvin toimii sen 2 päivää. Mutta kun näissä lava,provari,buzz,darvin, on itsessään toi suojaustoiminto niin, niissä kaiketi voi hyvinkin käyttää suojaamattomia akkuja lman sen suurempia vaaratekijöitä huomioon ottaen, kun laitteiden suojaukset toimii.
Eri asia on sitten käyttää suojaamattomia akkuja modeissa missä suojausta ei ole. Silloin käyttö omalla vastuulla,näin olen ymmärtänyt asian, ja miksi suositellaan käytettäväksi noita aw imr akkuja niin siksi kun niiden antama säädetty virta esim 4,2v pysyy vakiona siihen saakka kun akusta loppuu puhti.
Ja toi samsungin akku ei anna sitä säädettyä4,2 volttia loppuun asti vaan jännite tippuu pikkuhiljaa akun kapasiteetin hyytyessä, näin minä olen asian ymmärtänyt ja voin olla väärässä joten kertokaa te viisaat meille tyhmille.
Onko ihan tervettä että toi laturi pitää semmosta surisevää ääntä? Laitoin Libertyn 18650 IMR kopioakun lataukseen. Ei oo ennen kuulunut tommosta ääntä. Rupeeko savu nousemaan jos ton antaa olla seinässä ???
Jos on Tr001 kyseessä niin itsellä oli samaa ilmiötä. Yleensä alkaa sirisemään jos on hieman liian tyhjäksi päässyt akku, kummallista sinänsä. Tuo toinen TR001 teki samaa kunnes lopulta lopetti toiminnan, avasin ja tsiikasin sisään niin siellä oli muutamassa vastuksessa jalat ottaneet kontaktia toisiinsa, pieni hifistely ruuvarin kärjellä ja taas toimii.
http://budgetlightforum.com/node/7533
Tuossa hiukka erittelyä AW IMR:n ominaisuuksista ja siitä miksi se on aika perhanan hyvä juurikin tähän meidän käyttötarkoitukseen. Ensimmäisenä voi huomata tuon jatkuvuuden jolla akku antaa 3.5-3.7 volttia ulos, juurikin se on olennaista eli ei "notkahda" yhtä nopeasti kuin monet muut. Toinen on tuo Highdrain osuus eli akku on nimenomaan tarkoitettu isojen hetkellisten virtojen tuottamiseen, valmistajan mukaan jopa 25A mikä on aika helevatusti.
Just toi TR-001 kyseessä, eli siis uskaltaa ladata
Yleensä latureissa sirinä ja vinkuna viittaa pettävään elektroniikkaan mutta joskus tosiaan vaan työtaakkaan. Lataile vaan mutta pidä silmällä sitä laitetta....
Juu, kyllä se oli tyhjäks imetyn akun lataamisesta johtuva ääni, ei se enää pidä mitään ääntä kun kohtapuoleen rupee oleen täynnä
Olen viime vuoden lopulta saakka höyrytellyt eli modit sun muut ovat mulle vielä melko uusia juttuja. Jonkin aikaa olen pärjännyt Ego-T Type C:n aloituspaketilla, mutta viime aikoina olen joutunut tilailemaan uusia osia siihen tahtiin, että täytyy harkita jo uuden setin hommaamista.
Onkohan Lavatube mulle oikea ratkaisu kun haluan luotettavuutta ja kestävyyttä? En ole mikään hifistelijä höyryttelyn suhteen, mulle periaatteessa riittää jo Ego-T:n tuottama höyry ja kurkkutuntuma. Kokonaisuuden ei tarvitse olla mitenkään erityisen kompakti, koska käyttäisin Lavatubea lähinnä kotona; esimerkiksi kaupungille lähtiessä voin ottaa Egon mukaan. En ole varma kannattaako ostaa kalliimpaa laitetta juurikin siitä syystä, etten tarvitse mitään superlaitetta. Olen lukenut, että LT:n ja kalliimpien laitteiden ero ei välttämättä ole hintaeron mukainen, mikä edelleen puoltaisi Lavatuben hankkimista.
Lavatube siis vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta, mutten oikein tiedä mistä noita eri osia kannattaa ostaa. Helpointa olisi hommata paketti, jossa on kaikki valmiina, ja luulisi olevan suht hyvän hintainenkin kun ostaa koko setin kerralla.
Neuvoista ja vinkeistä olisin kovin kiitollinen :)
Ei ole, menee säätövara hukkaan. Hanki ennemmin Bolt ja lr-Bogeja.
Lainaus:
...Vähän jää kierre näkyviin. Muistaakseni 0,7 mm pitempi kuin 1600mAh
Juurikn näin. Hiukan jää irvistämään, mutta kun laittaa O-renkaan väliin niin näytää taas hyvältä. :D
Pikaisella etsinnällä näyttäis olevan hinnat aika samoissa Boltilla ja Lavatubella kun pitää suunnilleen kaikki osat kuitenkin hankkia. Bolt vaikuttais houkuttelevan simppeliltä ja jämerältä vehkeeltä, että täytyy vielä harkita.
Lavassa on parhautta se boosteri. Ittellä eka höyrystin oli e-poweri. Siinä sitten tehot hiipuu sitä mukaan mitä akkut loppuu. Lavassa se tapahtuu vasta kun akut on niin lopussa että boosteri ei pysy perässä. Sen takia sijoitin.
Näitä lavatube klooneja alkaa tulemaan, tässä oikeastaan aika kiva idea. Normi ja mini tuubi yhdellä iskulla
http://www.safercigs.co.uk/The_Howit...3_5761988.aspx
Juu, tuo on se Superbomb mitä toivoin tuonne Kokkolan kivijalkaan :esmoke: