Ite kiinnitin hyppykeinun ruuvilla että kesti helposti 80kg roikottaa lihaa. Se kun ampuu rojut alaspäin jousiviritteisesti jos pettää. Sinällään hirvitti vaikka muuten näppärä peli vetää muksun rinkiä ja ponkia sydämen pohjasta.
Printable View
Ite kiinnitin hyppykeinun ruuvilla että kesti helposti 80kg roikottaa lihaa. Se kun ampuu rojut alaspäin jousiviritteisesti jos pettää. Sinällään hirvitti vaikka muuten näppärä peli vetää muksun rinkiä ja ponkia sydämen pohjasta.
Onko olemassa jotain matskua joka kelpaa harjapinnan vetämiseen, jota mahdollisesti löytyy kotioloista? Hiekkapaperia täällä ei oo ja iski hinku hinkutella. :D
Olisko teräsvillaa/patapataa kaapissa?
Hox! Mistä saisi ostettua harmaan, tummanharmaan tai mustan kangastakin jossa neulehihat? Tässä esimerkki mitä tarkoitan:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...E2G026_001.jpg
EI mitään tikattua liivia, vaan ihan perinteinen kangasliivi. Mä en perkele ole bongannut noita missään myymälässä :(
Öö, no varmaan Espritin verkkokaupasta? :D
Esprit - Tikkiliivi, irrotettavat neulehihat - netistä Online Shopista
Edit. Niin joo, se ei siis ilmeisesti saanut olla tollanen tikkiliivi. :laugh: Zalandolla on jotain miehillekkin. :thinking:
Se on se lukutaito yliarvostettua :D
Zalandolta oon selannut varmaan sen useamman sata takkia, mutta ei ole onnistunut :(
TOFFELI!
Hemmetti kun Esmoke joskus mulle googlas yhden takkimallin mutta tietenkin mä sen johonkin unohdin :facepalm:
Selaa löytyykö tuolta? The Hut | Clothing, Gifts, Beauty & Home products | Free Delivery tilailen omat melkein tuolta.
Mulla on, mutta en tiiä mistä emäntä sen osti. On aika perkeleen lämmin. Tai oli, kun vielä mahtu kiinni. Pitänee tiedustella..
Tai sitten ostatte vaan varustelekasta sarkamanttelit. :D
Varustelekasta oon hommannu paljon tavaraa,eli suosittelen lämpimästi :)
Mistä saada lähetys missä seurantakoodi näkyisi myös Amerikassa? Kirjattu lähetys näkyy vain suomessa.
Siis kyllä kirjattu kirje mulla on USPS näkynyt.
Nonnih. Kiitos tästä!
Onko kellään tietoa noista Amazonin mystisistä hintapompuista? Olisin tilaamassa Brittilän Amazonista vähän ruokatarvikkeita, lähinnä sushihommeleita ja osterikastiketta. Valikoin Amazonin omista kätköistä tavaraa ostoskoriin yli 25 punnan edestä, jotta saisin ilmaisen kuljetuksen. Koko tilauksen loppusumma näyttäis tuolla ostoskorissa olevan 30,53 puntaa, mutta checkoutin yhteydessä kaikkien tuotteiden hinnat nousevat mystisesti ja koko tilauksen arvo ois tään mukaan sitten yhteensä 34,8 puntaa, eli neljä puntaa enemmän mitä ostoskori näyttää.
Pieni googlailu antoi vihjeen noista VAT -korotuksista, mutta en ymmärrä miksi ihmeessä tavaroiden hintaan pitäis lisätä vielä jälkeenpäin jotain veroja, kun ei muualtakaan EU:n sisältä tilatessa ole tarvinnu.
Eipä tuo neljä puntaa sinänsä paha ole, mutta valuuttamuunnosten ja muiden härpätysten jälkeen loppusumma tuotteiden osalta ois reipas 44 euroa, joka alkaa jo pikkuhiljaa olemaan liian kallista. Melkein samaan hintaan saa samat tarvikkeet lähikaupastakin.
E: Taisipa löytyä vastaus jo tähänkin. Kyllähän se tuo VAT taitaapi olla, joka tuolla nostelee hintoja. Nuo hinnat Amazonin sivuilla esitetään sillä olettamuksella, että tuotteet postitetaan Britannian alueelle, joka on ilmeisesti jotain 17,5% luokkaa tai enemmän. Suomen veroprosentti on 24%, joten hinnat korottuvat automaattisesti vastaamaan tuota veroprosenttia. Pah, empä ole tällaiseenkaan ennen törmänny.
Mites, kun Matkahuollon seuranta sanoo "Kuljetuksessa," meinaako se nyt sitä että kikkare on fyysisesti jonkun kyydissä? O_o Kun muistelin että noi kuitataan jokasessa pysähdyspaikassa, mutta nyt ollu vaan "kuljetuksessa" 1,5vrk... -.-