Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Näyttää siltä että Youtube oli ainakin osasyyllinen nykimiseen ja blackoutteihin. Testaukset jatkuvat.
mikäli jossain räjähtää niin "trust me, i know what im doing..."
:antismoke:
Nyt sanoi foorumin Tapatalk-tuki poks vai toimiiko muilla?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
Nyt sanoi foorumin Tapatalk-tuki poks vai toimiiko muilla?
Otettu pois käytöstä toistaiseksi. Testaamme kummasta foorumin tökkiminen johtuu, Youtubesta vai Tapatalkista.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Otettu pois käytöstä toistaiseksi. Testaamme kummasta foorumin tökkiminen johtuu, Youtubesta vai Tapatalkista.
Ok :) Sen mitä itse paria SMF-pohjaista foorumia pyöritän Tapatalk-tuella oon huomannut että plugini aiheuttaa lievää nykimistä foorumilla. Kunhan on viimeisin julkaistu plugin, SMF-päivitykset asennettu ja tietokannat optimoitu pystyy asian kanssa elämään :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fmatic
Ok :) Sen mitä itse paria SMF-pohjaista foorumia pyöritän Tapatalk-tuella oon huomannut että plugini aiheuttaa lievää nykimistä foorumilla. Kunhan on viimeisin julkaistu plugin, SMF-päivitykset asennettu ja tietokannat optimoitu pystyy asian kanssa elämään :)
Niinpä, siksipä se on disabloitu. :esmoke:
Noniin tietty.
No säästyypähän sekin aika muuhun kun ei tule jatkuvasti puhelimella tätä seurattua :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Noniin tietty.
No säästyypähän sekin aika muuhun kun ei tule jatkuvasti puhelimella tätä seurattua :(
Tapatalk tietysti on mielyttävin tapa seurata foorumia mobiilisti. SMF-pohjaisissa foorumeissa on automaattisesti kolme kevyempää käyttöliittymää eli kun lisäät foorumin osoitteen perään ?imode , ?wap tai ?wap2 on mukavampi käyttää mobiililaitteella :)
pyssyypähän kaliat kylmänä. brrrrrrr. :esmoke:
Otan kaljaa ja lupasin live-feedin. Sen vedän jos joku kattoo, muuten meen nukkumaan. :D Foorumin videochatista löytyy.. Taitaa jäädä haaveeksi. :D
no nii nii varmaa löytyy foorumin videochatista mut mistä se löytyy? ite en ees ollu tietonen et täällä on sellanen..
gumboa ja kaliaa. sweetlife. joku säätää serveriä...
:antismoke:
Oisko mitää ideaa rekisteröidä tämmöstä chattiä vaikka tuonne Tinychattiin? sais webkuvan kanssa porukka näyttää laitteitaan ja savujaan? ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
cerpander
Oisko mitää ideaa rekisteröidä tämmöstä chattiä vaikka tuonne Tinychattiin? sais webkuvan kanssa porukka näyttää laitteitaan ja savujaan? ::)
wanha oli jonkun aikaa mut aika huono chätti niin laitettiin tonne parempi http://esavuke.sytes.net/
mihinkähän helkkariin mun auton lumiharja on kadonnut?
a)unohdin katolle
b)minulla ei ollut aluperinkään harjaa
c)joku on sen viekkaudella itselleen keplotellut
?
:D
Mulla käy joka talvi parikertaa tuo vaihtoehto A..vaikka nuita lumiharjoja olis ostanu vaikka kuinka monta kipaletta niin aina ne on häveissä tai kertyy mystisesti vain toisen koslan lattialle..kesällä niitä taas pyörii puolitusinaa auton lattialla tai takakonteissa kun ei tarvii..
Hirveen penkaamisen jälkeen löysin harjan, sellasen puuvartisen josta tietenkin raavin huitsinnevadassa.
Uskoakseni joku tonttulaji vie näitä harjoja ja jättää vain paskat tilalle/jäljelle.
On mulla kyllä orastava kanuunakin päällänsä, johtuisko siitä?
jahas MEGA on avattu; eikä edes etäisesti jumissa...
https://mega.co.nz/#start
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Oli jo aikakin saada jokin uusi pilvitallennus, vaikka itse käytänkin Dropboxia, nyt kun siihen tuli se +16Gt tilaa, kun oli tuo opiskelijakampanja, jossa Turun AMK sai tuohon vaadittavan määrän käyttäjiä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Hirveen penkaamisen jälkeen löysin harjan, sellasen puuvartisen josta tietenkin raavin huitsinnevadassa.
Uskoakseni joku tonttulaji vie näitä harjoja ja jättää vain paskat tilalle/jäljelle.
On mulla kyllä orastava kanuunakin päällänsä, johtuisko siitä?
Jos Southparkissa oli alushousujen pöllijätonttuja niin tuo teoria voisi olla varteenotettava..jossakin siis piileksii valtava kasa kadonneita lumiharjoja talven jäljiltä..
täytyis saada asioista tietävä taho tutkimaan asiaa..
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lo...ndxso1_400.jpg