Minä puolestani olen odottanut jo puolitoista kuukautta Provariani, lupailtu on mutta ei vielä mitään ole näkynyt. Vielä viikko ja sitten palaa käämit.
Tämä kauppa tosiaan kaivaa itsellensä kuoppaa....
Printable View
Minä puolestani olen odottanut jo puolitoista kuukautta Provariani, lupailtu on mutta ei vielä mitään ole näkynyt. Vielä viikko ja sitten palaa käämit.
Tämä kauppa tosiaan kaivaa itsellensä kuoppaa....
Jos ei kaupalla ole edes puhelinnumeroa yhteistiedoissa ei anna oikein hyvää kuvaa koko liikkeestä.
Toi on kyl aika kohtuuton odotusaika. Samansuuntaisten kommenttien johdosta itsekin pidättäydyin tilaamasta tuota härveliä kyseisestä kaupasta. Toimitusajat eivät välttämättä johdu kaupasta itsestään, mutta silti. Kaikki pikkuroina mitä olen tuolta tilannut on kyllä tullut kohtuuajassa perille.
Bad news travel fast.
Mitenkään liittymättä po. kauppaan, mutta en voi vastustaa kommentoimasta toimitusaikoja "vieraaseen ketjuun": joskus vähän hymyilyttää, kun tällä foorumilla lukee valituksia pitkistä toimitusajoista, joskus jo kolmen (3) päivän toimitusaikaa pidetään pitkänä. Jonkin verran on tullut seurattua naisväen verkko-ostoksia (lähinnä tekstiilejä ja koriste-esineitä) ja tuollainen kolme viikkoa on ihan normi toimitusaika esim. H&M vaatekaupalle. Tuolloinkin kauppa toimittaa vain osan tilatuista tuotteista ja loppuja odotellaan rauhallisina vielä useampi viikko. Myöskään mitään yhteydenpitoa asiakkaaseen ei harrasteta O0
Kuluttaja-asiamiehen tulkinta kohtuullisesta toimitusajasta etämyynnissä on 30 päivää...
Vaate-ale ja e-sähkö-myynti ovat vähän eri alaa. Varsinkin kun on kauppoja jotka toimittavat 1-2 päivässä kuten teidän kauppa niin miksi sitten tilata paikalta jolla menee 1 - 4 viikkoa? Olen itse omistanut vaate-verkkokaupan tyttöystäväni kanssa ja mulle alkoi tulla valituksia jos vahingossa paketti ei lähtenyt matkaan samana päivänä kun verkkomaksu oli tehty.
Eli - pidä sivuilla sellaista mitä ON varastossa äläkä täytä kauppa tavaraoilla mitkä "ehkä" tulevat "joskus".
Tässä taitaa siis perimmäinen ongelma olla, että meidät höyryttäjät on hemmoteltu piloille ;)
Se mitä itse aiemmalla viestilläni tarkoitin, on lähinnä vertailu muihin saman alan kauppoihin, niiden toimitusaikoihin ja niin edelleen. Se että osa tuotteista toimitetaan heti, joka puolestaan myös luo kuvan todella nopeasta toimituksesta kaiken osalta.
Höyrykkeiden suhteen, jos mikä tahansa oma tilaus viipyy 30 päivää on se samalla viimeinen tilaus siltä toimittajalta. Kyllä näitä toimittajia löytyy, jotka toimittavat ihan oikeasti nopeaan. Varsinkin kun maksetaan etukäteen. Ja kun kerran on totuttu siihen max parin viikon toimitusaikaan, niin pyritään käyttämään toimittajia jotka siinä ajassa toimittavat.
Ja julkinen palaute/keskustelu. Yleensä pääosan saa se erittäin nopea toimitus, tai negatiivinen palaute. Kaikki siltä väliltä tuppaa hukkumaan harmaaseen massaan.
Ja tässä ei siis ole tarkoitus ylentää/alentaa ketään tai mitään.
Ja kannattaa ostaa vain liikkeestä jolla mahdollisuus posti tai rahtiennakko.Jos vain etukäteismaksu käy kotimaisessa niin en tilaa ikinä mitään.Yleensä vahingosta viisastuneena maksan sen muutaman Euron enemmän,jotta voin maksaa kun paketti kädessä.Nykyisin kun voi avata paketin vaikka heti ja jos ei ole tuote mikä piti olla(tiiliskivi)niin eipä lähde rahat eteenpäin.Pariviikkoa kesti kerran saada (tiiliskivestä) rahat takaisin postilta :D:laugh:
Se ensimmäinen betonin pala maksoi 70€ (piti olla puhelin)ja on kirjahyllyssä muistuttamassa asiasta ettei etukäteen maksuja.
Tilasin 30.12.2011 saapui tänään 20.01.2012 Toimituksen arvioitiin kestävän 17-21 päivää, joten ajoissa tuli :Dhmm...
Mitä funnyone tilasi?ite tilasin 3.1 provarin ja akkuja ja paketti ei vieläkään ole saapunut vaikka luvattiin seuraavalla viikolla toimitus.
2 kappaletta niillä myynnissä olevia AW IMR 18650 akkuja. Muuta en osaa sanoa kuin viestiä vaan perään ???
Laitettu on ja provarit kuulemma olleet jo jonkin aikaa hyllyssä mutta akkuja odoteltu saapuviksi no toivottavasti ens viikolla tulee himaan kamat kun kerran akkuja jo osa saanut.
Toivotaan... :laugh:
Kaupan sivulilla kehutaan asiakas palvelua ja p...... Sanon minä viesteihin ei vastata tavarat saamatta nyt ei hyvältä näytä.ja aikas suuri summa kyseessä mitä tuolla on rahaa kiinni.tämän viikon odotan ja sen jälkeen marssin poliisi asemalle tekemään ilmoituksen ko.kaupasta.olisi edes kiva tietää missä tilaus viipyy mutta useisiin tiedusteluihin jätetty vastaamatta ihme touhua!!! Hermothan tässä menee!!!
Tulen tekemään samanlaiset toimenpiteet kuin "tippuri", vielä hetken odotan että on kaksi kuukautta täynnä tätä odotusta...kolmattasataa euroa siellä kanssa roikkuu. Kaveri on tainnu häipätä Panamaan.
En voi millää suositella tällaista kauppiasta, monta asiaa pystyisi sopimaan kun viitsisi pitää yhteyttä asiakkaisiin. Ihmettelen myös tässä ketjussa olevia "toimii"-kommentteja
Ei ku kauppa jäihin,kunnes kaikki saaneet tavaransa.Yksinkertaista ja paras ettei tilaa yleensäkkään kaupasta jossa ei ole posti tai rahtiennakkoa mahdollisuutena ja systeemi rahat ensin ja lähetämme sitten(jos lähetämme) ainoa vaihtoehto.
No mulla kanssa kolmatta sataa tiluksissa kiinni.Olisi vaan pitänyt tilata ulkomailta eikä tuolta tuotteet olis jo kädessä.3.1 tein tilauksen ja tavara luvattiin toimittaa seuraavalla viikolla silloin vastattiin viestiin että odottaa akkuja vielä mutta provarit on jo hyllyssä.ymmärrän kyllä että tavaran toimitus heille voi venyä sieltä mistä ovat tilanneet tavarat.Mutta voisivat vastata kyllä kyselyihin tilauksista jotta tietäisi missä mennään ja toivottavasti tavarat ovat sitä mitä ovat luvanneet(provari sinisillä ledeillä joka vaikutti tilaukseen jotta täältä tilasin ) jos ne nyt edes tulee ikinä!
Mä luulen että niillä ei ole hyllyssä ainokaistakaan Provaria...ja vähän tuntuu että ei tulekaan. Odotan kanssa amerkikan rautaa, ja jos ensi viikon jälkeen ei kuulu, niin teen tutkintapyynnön poliisille.
Harmittaa tämmönen tyriminen suomalaisena e-savuke kauppiaana. Toivon, että Te hyvät höyryttelytoverit tuette silti suomalaisia yrittäjiä vaikka muutama tämmöinen hämärämpi tapaus joukkoon näköjään mahtuukin. :antismoke:
Itsellänikin olisi yksi vähän oudompi juttu tämän kauppiaan osalta, mutta jätän sen kertomatta koska en nyt viitsi alkaa liikaa manailemaan kilpailijaa.
Toivottavasti kaikki saavat tuotteet mitkä olette jo maksaneet.
Nettisivuilla olevan y-tunnuksen takaa näkyy löytyvän firma, esmokella ei löydy mitään ainakaan kauppalehden haulla.
Vastaisikohan ne tilauksesta jos tuonne y-tunnuksen takana olevan firman numeroon soittaisi ja kyselisi.
Juuri tuli sposti että tilaus käsitelty ja postitettu.
Jaa.Kaippa tuli seurantakoodi sillä ilman ei ole mitään tulossa :D
Kaikkiin paketteihin tulee seurantakoodi nykyisin suomen lähetyksissä.
Paitsi jos tavarat lähtee kirjeenä. Ite olen kerran kysynyt seurantakoodia, mutta tavarat oli lähetetty maksikirjeenä, johon ei (ilmeisesti?) tule seurantakoodia. Mä olen täältä tilannu paniikkikamoja ja kaikki mitä ollu varastosaldoilla ni tullu 1-2 päivässä. Mutta näköjään mitään mitä ei ole varastossa ei kannata tilata :/
Kyllä minulle tullut paljon maxikirjeinä kamaa niin kotimaasta kuin ulkomailta lähes kaikki lähetystunnuksella.Kotimaan 100% ja ulkomailta 80%
Kiinan toimituksissa on tällä hetkellä hirvittävä tilanne. Kaikki kama, mitä tehtaat saivat ulostettua ennen lomille lähtöä on terminaaleissa ja sitä alkaa nyt tippua Eurooppaan. Myös osa kuriirifirmoista on lomilla... Veikkaisin, että ensi viikolla kauppojen saldot alkavat näyttää muutakin kuin nollaa ja tilanne normalisoituu parissa viikossa O0
Kotimaassa kirjeeseen ja maksikirjeeseen saa seurantakoodit vain kirjaamalla tai käyttämällä postiennakkoa. Paketteihin tulee seurantakoodi aina, mutta jakelu kestää päivän pari kauemmin. Kaksi lähettämistämme kirjeistä on Itella kadottanut, tosin toinen löytyi myöhemmin (asiakkaan toisesta) käytöstä poistetusta postilaatikosta vandalisoituna. Toisesta veikkaillaan yhden foorumilaisen kanssa: tuleeko uusi "50 vuotta matkalla" -legenda, vai onko kelvannut postimiehelle. Yhtään seurantakoodillista lähetystä ei ole kadonnut.
Mitä eroa näillä on?
http://www.esmoke.fi/ -- http://finesmoke.mycashflow.fi/
Finesmoke:ssa kun klikkaa "Suomeksi", osoite muuttuu esmoke:ksi?
Ei mitään eroa, tuo on vaan webbikaupan tarjoaja ja esmoke.fi on tas domaini, eli tuo on se sivu mihin esmoke.fi ohjaa
25.1 tuli viesti että postitettu mutta ihmeen kauvan kestää postin tulla turusta hyvinkäälle tavarat ei ole vieläkään perillä ja ykkösluokassa ilmeisesti lähettävät kumminkin tavarat.onko muut saaneet provareitaan ja akkujaan???
Tuli tänään viesti että "kehittävät postin kanssa jotain", ja tänään on postitettu. Tää kaveri pelaa vaan aikaa. Pistää ensin viestin että on postitettu, ja sitten pikkuhiljaa alkaa niitä roudailla postiin. Tulee lähinnä mieleen Speden rautakauppias. Mä en usko ennenku nään Provarin käsissäni.
juu en minäkään usko ennen kun tavara on himassa koska sait viestin?mulle ei ole vastattu mitään tiedudteluihin.
puhuttiinko sulle smitikka mitään että ne provarit pitäisi olla sinisillä ledeillä?
Tuli tänään viesti sähköpostilla. En kaipaa ledejä, en liioin kaiverruksia, tulis ny vaan se rauta.
juu tulis vaan tarkoitin siis näytön väriä mulle lupailivat että on sininen ton punasen tilalle en minäkään mitään kaiverruksia kaipaa.
Provari tupsahti vihdoin. Kauan se kesti. Mutta kannatti odottaa. Kauppiaalle sen verran palautetta, että tiiviimmällä yhteydenpidolla tilauksen tehneisiin asiakkaisiin voi pelastaa monta turhaa huhua ja olettamusta, ja sitä kautta myös turvata kaupankäynnin jatkuvuuden. Nyt kävi onneksi hyvin, toimitus tapahtui, mutta ei missään nimessä ajallaan.
Juu tuli tännekkin provari mutta ei sinisellä näytöllä ja luultavasti rikki näyttöön jää palamaan yksi numero koko ajan.ja yksi 18650 akku jäi puuttumaan jälkitoimitukseen.
Ei näytä olevan mulle ainakaan toi kauppa, ennemmin haen kävellen Englannista kuin tilaan esmokesta. Suosi Suomalaista ei taida toimia joka kerta, ei luulis olevan varaa tehdä näin ??
hörr. millon toimittelette noita lava tubeja? luki että viikolla 5 mutta ei tainnu ainakaa oma ehtiä siihen..?