Edelleen näin pienillä jännitteillä ja virroilla voin väittää, että uhri ei tuntenut kyseistä "sähköiskua".
Printable View
Edelleen näin pienillä jännitteillä ja virroilla voin väittää, että uhri ei tuntenut kyseistä "sähköiskua".
Tai olkoonkin. Aivan sama.
Herra x tunsi sähköiskun, mitä sitten?
Mene ostaan nortti aski.
Jokunen milliampeeri oikeaan paikkaan on kuolemaksi. Ja mä oon kahdesta (2) eri laitteesta saanu sähköiskun, ne on tuolla aiemmin mainittu. Se, että sä väität jotain ei muuta sitä miksikään, niinku ei tätäkään keissiä.
Milläköhän sä perustelet tämän väittees? Mulla on omakohtaista kokemusta niin tiiän varmasti että näin voi käydä, mutta missä on sun perustelut?
juu olen itsekin parit verkkovirta säpsyt ottanut ja käynyt ottamassa uudet rytmit.
Muutama milliamppeeri peukalossa ei tapa ketään, eikä aiheuta pysyviä vammoja.
Jos haluat jatkaa keskustelua, niin tuo esille muutama 4,2V pariston uhri.
Mä sanoin että muutama milliampeeri oikeaan paikkaan. En peukaloon. Tässä nyt keskusteltiin sähköiskusta, jonka määritelmä löytyy tuosta ylempää, ja siitä onko sellaista mahdollista saada. Ja mä oon saanu, enkä oo ainoa. Sä taas et vieläkään kertonu millä perusteella näistä akuista ei voisi saada sähköiskua.
Ja toivottavasti oot ainoa joka käyttää paristoja, me muut toivon mukaan pitäydytään akuissa. Turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä nääs.
Mutta eiköhän kysyjä saanu vastauksen. Putsaa napin ja muut kontaktit, niin se sähkö kulkee mieluummin putkea kuin sormea pitkin. Vaarallista se ei oo, mutta varsin epämiellyttävää ja varmasti hukkaa jännitettä sormen lihoihin. :D
Lopetin lukemisen tuohon.
En ole kiinnostunut paskanjauhannasta.
Minä tulitan sähkäreitäni sormillani, sinä voit spekuloida kuinka vaarallista olisi tulittaa sydänlihaksella.
Kuten sanoin tuo joku esimerkki, missä 4,2V patterista saatiin vamma tai kuolema aikaan niin jatketaan sitten.
Ilmeisesti aika yleinen ongelma ton keskinavan kans... nimittäi mulla igo w3 ei kta kontaktia. Onko jotai helppoa kikkaa miten onkelman sais korjattua?
Jonkinlainen adapteri tai pari kuulemma toimii, satuin näkemään ulkomaan foorumilla mainintaa
Mites tän napin putsaaminen nyt oikeesti toimii?
Tahmaa tuo lukitusrengas ja selkeesti työstöstä jäänyttä karstaa siinä kierteessä ja sisällä. Tarviis saada tuo pois mutta ei se meinaa irrota niin millään!
Otat pohjasta sen koko helahoidon irti mis on se nappimekanismi. Siel sisäl on se messinkinen(?) rinkula, pidät napista kiinni ja ruuvaat sen messinkirinkulan veke jonka jälkee sul on pelkkä nappi kädes rinkulan keran. Sit kierrät irti sen lukkorenkaan ja pääset käsiksi sen kierteisiin. Pesu läpikotasin koko härpäkkeelle ja kuivaus ja kasaat uudestaa ni pitäs toimii.
SmokTech Magneto
Tuolta Magneto+510/ego liitännällinen yläosa. Kick löytyy myös sivuilta. Joko sisään tahi ulkoinen.
Mitähän perkelettä tuli rikottua tuosta uudesta tulokkaasta. Kaikki toimi niin nätisti, mutta sitten tuli säädettyä vähän Tobeco Liten keskiruuvia ja nyt jos lyö akun magnettoon ja tulittaa tuota niin koko putki lämpenee atoa myöten.
Voiko aton oikosulku kuumentaa koko laitteen vai rikoinko tuosta putkesta jotain?
Oikosulku kuumentaa koko putken
Niinpä tietysti.
Ja tietenkin silloin kun en ole kotona työkalujen ja tarvikkeiden edessä.
Perkele kun pitää aina toimivaa yrittää parannella. Nooh, huomenna sitten illasta vääntelemään uutta setuppia.......
Nytpä onkin edellisen toilailun jälkeen ilmeisesti mennyt liian hyvin.
Nyt Magneto ei jostain syystä syö enää 18350 akkkua. 18490 toimii komeasti, mutta 18350 jää löysälle heilumaan vaikka teleskooppi on lyhyimmillään ja cappi kunnolla kiinni. Ihan kun toi pohjaosa ois luovuttanut.
Mitenhän tästä sitten selviäisi?
Rullaat nappi osan irti jolloin putkesta paljastuu magneetillinen vastakappale. Otat akun pois ja sen jälkeen painat sormella tai jollain tota vastakappaletta sisään päin.
http://img.tapatalk.com/d/14/03/29/ave3u7ur.jpg
Toinen vaihtoehto on et työnnät ton vastakappaleen ulos, purat sen ja venytät jousen pidemmäksi.
http://img.tapatalk.com/d/14/03/29/e3ypudat.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/03/29/e4emetar.jpg
Huomaa, että tuo valkea osa ja sen sisällä magneetti osa ovat molemmat kierteillä. Sitä ei "paineta" ulos tai sisään vaan kierretään. Pienellä talttapäällä voi avittaa kiertämistä. Valkeassa osassa ja magneetti osassa molemmissa on omat pienet hahlot.
Itsellä se tuli ulos helposti painamalla. Enkä myöskään huomannut että olisi millään liimalla ollut kiinni toisin kun yläpäässä 510 liittimen pinni valkoisen kiekon kanssa jonka irroitin tarkoituksella, jotta voisin hioa kiekkoa jiekkapaperilla ohuemmaksi saadakseni kontaktin igo w4 dripperiin.
Ja kyllä se ainakin omasta mielestä mukavampi jos den ottaa irti esim. putken pesua varten niin ei jää vettä mihinkään väleihin.
Alunperin kyllä yritin talttapäällä ruuvata irti mutta pyöri paikallaan koko helahoito eikä mitkään kierteen pyörähtäneet mihinkään suuntaan.
Edit: hittoakos tässä jos toimii moitteetta :D
Fythern, mikäs versio sinulla on tuosta Magenetosta? Ettei vaan ole joku klooni? Sen verran erillaiselta näyttää nuo osat (sinulla ylimääräinen valkea osakin). Tässä minulla esim tuossa valkeassa osassa ja metalliputkessa valkean osan kohdalla on ihan selvät kierteet, saman syvyiset kuin muualla koko putkessa.
Laitan kohta kuvia omasta...
edit: lisätty
Liite 13923Liite 13924Liite 13925Liite 13926Liite 13927Liite 13928
...tai sitten nuo sinun kuvat hämäävät :)
Ykkösversio löytyy..
Juu, toi voi selittää, tää mun versio on tuo v2
Se tais olla ihan erikseen se cäppi jossain mallissa, ei siis kaikissa. Tämä on tietääkseni kyllä V2, ilman ego uraa, spider logo napissa ja kyljessä smok-logo ja lukitusrenkaassa magneto 1939. Näitä on niin monta välimallia, jostain luin että ei nykyään ole edes tuota spideriä uusissa.
Mulla pelitti Magneto rautasesti.vähä miinusta toki,magneetti irtos parin päivän jälkeen,onko alunperinkään millään kiinni?turboliimaa tippa alle ja takas.Ja tais olla just yllä mainittu V2,viime joulukuussa hankittu Puffilasta.Nyt se reissaa jossain Helsinki Vantaa Espoo akselilla,pääsiäinen oli kuitenki 4 päivää ;) mitään ikinä hävittäny ja taas hävitin :D Vamo onneks varalla.ja Sigelein 19E,joka muuten on sitten aivan sysi paska.
UGH!olen puhunut
Mikähän Magnetossa on kun tulittaa pirun vaimeesti?
Tuosta kiinan nemmystä irtoaa varmasti tuplasti enemmän jerkkua, siltä ainakin tuntuu. Nyt räjähti nemmystä pari kriittistä osaa ja joutui kaivamaan tämän esiin ja ongelmia näyttäisi olevan.
Noin se tuntu itselläkin menevän kun ostin "oikean" mekaanisen. Koita putsailla kontaktit jokapaikasta, ei kai sille muuta saa tehtyä. Nappi myös auki ja putsiin :)
Putsailin kaiken ja niin vaan tuntuu vaisulta.
On kyllä perkeleen kallista romurautaa jos tämä on paras mihin tällä pääsee kun saisi kolme paremmin tykittävää vehjettä samaan rahaan.
Harmi kun tämä nappi varsinkin on ihan täydellinen mikä tässä on.
Se droppaa joku puol volttia kun tossa mittailtiin.
On tossa jotain häikkää.. Itellä kierteiden väliin ilmestyy ihme mustaa karstaa, ihan kuin olisi jotain töhnää välissä palamassa. Kunnolla imutellessa putki myös kuumenee aika pirusti kierteiden kohdalta. Jokusen kerran jo putsaillut ja laittanut CRC:tä, mutta sama ongelma palaa aina.
Ja alussa oli sama ongelma kun useilla: ei ota kontaktia atoihin. Piti sitä muovia vähän hioa.
Eikä kyllä toivoakaan, että yli ohmin setupilla ajelisin. Taitaa oikeasti olla droppia aika paljon.
Tänään päätin vähän väsäillä ja pienentää napin viemää tilaa. Hioin sitä messinki (?) tappia jonkun verran, kuten myös muovieristettä, jossa se on kiinni. Menee nyt melkein 350-kokoon 500 akun kanssa. Joku 3 milliä jää kyllä rakoa. Varmaan pitää joku kupariputken pala siihen hommata, kuten joku sanoi jo tehneensä. Putken pituus 18500 akulla ~8,5cm.
Menee kyllä kaapille varaputkeksi, kunhan saan rahat uuteen. Kivasti tämä on vuoden töhissyt kuitenkin.
Liite 16246
Siinä 18500 akun kanssa tällä hetkellä.
Pituus 8,5cm.
e: kuva laitettu.
Kellään kokemuksia tuosta Magneto II? Pitäs olla paranneltu nappia, jousitettu 510 ja lyhyempi kokonaismitta. Alko kiinnostaa kun menis lennosta kaikki hyllyn akut ilman putkien vaihtoa.