Miten te ootte oikein kouluttaneet vaimonne? :confused:
Printable View
Miten te ootte oikein kouluttaneet vaimonne? :confused:
Meillä kyllä hyvin selvitty tuosta valituksesta, mitä nyt tulee jotkut nesteet imeksittyä ulkona ku ei avokin nenään oikein nappaa. En valita :)
Eipä tosiaan montaa desiä tarvinnut Jugo Diabloa höyrytellä kunnes kämpän ominaishaju muuttui lakritsiksi. No kai se körssinhajun voittaa. Sitä savuahan pääs sisään vaikka miten yritti partsin toisessa päässä poltella. Seinät täynnä reikiä?
Meillä oli kun kerrostalossa asuttiin siinä parvekkeen ja asunnon välisessä seinässä semmonen ilmanvaihto venttiili. Sitä kautta ainakin meillä tuli haju sisälle. Sitten toisessa asunnossa ei sitä ollut, ja haju tuli silti sisälle. Aikani tutkin sitä seinää ja huomasin että ikkunan karmissa, yläreunassa oli semmonen venttiili. Pieni ja huomaamaton mutta hienosti hajut siitä mahtui menemään.
Täällä huushollissa valitan minä ku vaimoke polttaa röökiä, ai että se käy nenään ja henkeen pahasti ku se vieressä sitä vetää :thumbdn:
Tarpeeks ku valitan niin se alkaa imeskellä kartoa :D
Sisällä? :crazy:
Ei ole vaimoa :) aah
Meillä molemmat höyryää, niin ongelmia ei ole. Kaksivuotta tuli jo täyteen.
Jo aikaisemmin mainittu blu bacco aiheutti ongelmia myös täällä, niin paremman puoliskon kuin kavereidenkin toimesta. Maistuu hyvällä, mutta haisee todella pistävälle ja haju tarttuu vaatteisiin. Tästä johtuen kyseistä nestettä ei tässä kämpässä enää höyrytellä. Muutenkin tuntuu, että pieneen asuntoon jää ikävä tunkkainen haju vaikka nesteet eivät kovin voimakkaan tuoksuisia olekaan ja siitäkös sitä aina muistutellaan..
Liquan French Pipe on kielletty meillä. Haju tarttuu kaikkeen.
Meillä emäntä polttaa vielä analogista parvekkeella ja itse höyryttelen liesituulettimen alla. En henk.kohtaisesti tykkää että koko kämppä on höyryn peitossa ja haisee milloin millekin.
Mut kertaakaan ei oo napissut höyryttelystä :cheers:
Yhdyn edelliseen ja joskus menen eukon mukaan parvekkeellekin... Ei ole mitään negatiivisia kommentteja vielä tullut eukon puolelta tuosta höyryttelystä. :)
Meillä ei saa höyrytellä sisällä, pitää ulkona pakkasessa kärvistellä. Tämän lisäksi jos on jotain voimakkaan tuoksuista litkua käsiteltävänä niin se pitää tehdä jossain muualla kuin oleskelutiloissa, koska siitä tulee reaktiota. Sitä tuntee itsensä hirveäksi rikolliseksi vaikka on siirtynyt TUPAKASTA pois. Toisaalta, emäntä on astmaatikko niin voimakkaat tuoksut tekee huonoa. Eipä näkynyt emäntää kaverin loungessa, kun oltiin kylässä. Siellä sai sisällä höyrytellä mielin määrin :sarcasm:
On noita no-go nesteitä ollut aiemminkin kuten yllä mainittu, mutta niitä on sentään kuulemma toisessa huoneessa voinut vetää ja täten tulipa muuten vastaan ensimmäinen neste jota ei kuulemma kärsi höyrytellä yhtään sisällä : Jalippo Bears! :lol:
On kuulemma niin makea tuoksu että ei pysty olemaan.
Täällä emäntä kieltää sisällä höyryttelyn, mutta kun olen koneella nurkan takana niin vedän rauhassa, ja koskaan oo ketään sanonu että haisee.:smoke:
Vaimolla periaate että sen vieressä ei höyrytellä. Ja tietysti Jugo Diablo ja tommoset höyrytellää muutenki ulkona. Sisällä sit laimeeta menthoolia nii ei tuoksu kämppä omituiselle:P
Minullekin tuli hieman sanomista Jalippo Bearsista. Myös kommenttia on tullut kun siirryin misteriin. Ilmeisesti höyryää paremmin kuin edellinen laite. Kuulemma huomaa kotiin tullessa tuoksut (hän kutsuu niitä hajuiksi). No eipä vielä ole tullut häätöä pihalle.
Sain sitten lopulta väännettyä tunnustuksen, oikeastaan aika neutraali vastaanotto kunhan en sisällä höyryttele niin ok.
Esittelin vähän laitteita ja selitin minkä takia häben perheensä sähkötupakka villitys oli mitä oli, mm. huonot laitteet ja käyttäjien lyhyt pinna eikä aitoa halua lopettaa tupakointia.
Reilu viikko ehtinyt mennä ja tuntuu että rupeaa pikkuhiljaa kiinnostumaan, tuossa hyviä makuja valkkaili jo alan liikkeistä :D
Pieni nikotiinipeikko kuitenkin kummittelee vielä, toivomuksensa mahdollisesti jossainvaiheessa kokonaan lopetus... Katsotaan.
4 vuotta kuitenkin ollaan pyöritty yhdessä niin on kuulemma huomannut että meikäläinen tuota nikotiinia nautiskelee tavalla tai toisella, tämä kuitenkin pienin paha.
HYVÄ SAkkeMO että tulit kaapista :laugh: :wheee:
Siis mä en vieläkään usko sitä et tää oli tosissaan kirjoitettu.... :D
Njoo ihan naurettavaahan tuo on, toi meikäläisen emäntä on vaan vähän pikkusen ärhäkämpi kun muut lajinsa edustajat :D
Laitteitten virtaa postiluukkuun seuratessa se kysyi että eiks tuo oo aika kallista! :D
Eihän sakella menny ku melkeen vuosi :)
Ja kun ajankohtaa katsoo, niin on saattanu emännällä olla tärkeämpääkin mietittävää. :laugh:
Tosin voi olla silläkin osuutta jotta palaneen karton aromia teillä ei vissiin enää havaita. :)
Niin joo... ja kyllä noita ärhäkämpiä löytyy tältä reunalta suomenmaata ihan liikaakin.
28 vuotta jatkunut avioliittoni päättyi kolmannella yrityksellä eroon. Siitä kun pakkasin kamani ja muutin omilleni, tuli eilen kuluneeksi vuosi. Nyt olen kolmattakuukautta asunut yhteistä kotia "uuden" elämänkumppanin kanssa, ja kaikki on hyvin. Kumpikin saa tehdä mitä tykkää, ja tykkätä tehdä ilman että täytyisi ajatella että mitä tuo nyt ajattelee.
Asioilla on tapana mutkistua ajan mittaan. Pienistä asioista tulee peikkoja.
Menin naimisiin aivan mukulana. Edesmennyt appiukkoni sanoi silloin: "Poika! katso anoppiasi; nuoresta vaimostasi tulee aikanaan samanlainen kuin äidistäsi" En uskonut silloin, mutta niin kävi.
Nyt se sitten löysi 0mg litkut... ja mun vanha Smok Winderin ja mini protankin...
Ei ittellä ole ongelmia sisällä höyrytelles eikä edes tuon paremman puoliskon vieressä vaikkei se hajuista välitä, sillon en vieressä höyryttele jos sillä on paha olo, eikä lemmikit siittä välitä, päinvastoin meidä vajaa kissa tulee imppaamaa sillo tällö hatsit
Oma akka muka haistaa seuraavana aamuna, jos olen futista katsoessa illalla höyrytellyt sohvalla. Ihan sama mitä nestettä. Vittu että on hajuherkkä ihminen. Taidan alkaa väsäämään kunnon vaponurkkaa autotalliin.
Jännästi tuo kauniimpikin osapuoli on hyvin hajuherkkä mutta niin oon kyllä minäkin :D Sinällään hyvä koska eipä mulla löydy juuri muita kun makeita nesteitä ja joskus se testaa itsekkin jos se on huppelissa, tai mulla on nikotiinitonta nestettä käytössä. Mähän en edes mene kotona pihalle vapottelemaan vaan oon aina vapotellu sisällä ja onpa se miellyttävää, että kämppä tuoksuu kaikelle hyvälle. Eipä tarvi senkään polttaa noita party lite-kynttilöitä niiden aromin vuoksi kun mun vapottelu hoitaa sen puolen :D Toki copsan laku-nesteet on poikkeus enkä mäkään myöskään pidä siitä aromista minkä ne jättää jos pitempään höyryttelee.
Ja pointsit Sakemolle, että nyt on asia viimein selvillä :)
Ensireaktio oli, että tuotahan et todellakaan ala höyryttelemään sisätiloissa. Sillointällöin satunnaisia huomautuksia kotiintullessa "hajusta", mutta nyt alkaa jo tottua siihen että tämä on osa MEIDÄN elämää. Kunhan ei höyryjä silmille puhalla niin kaikki ok. ;)
Välillä tulee noottia cigarillos naturalesista jos vedän sisätiloissa, kun haisee mukamas niin currylle. Sit oli viel joku neste mikä tuoksu akan nenään laholta puulta :D
No, eiköhän se vaimokin ymmärrä, että tavallisessa tupakassa on paljon muitakin pahoja ainesosia kuin nikotiini, kun taas sähkötupakassa on vaan nikotiinia.. Ja parasta on, että sä voit itse säädellä, kuinka paljon nikotiinia saat.
Vaimo tykkää kun en enään haise tupakalta!
Ihmeen tiukkoja emäntiä monella. Oma muori on vaan ollut tyytyväinen ja rupes tulemaan kainaloonkin useammin kun ei rööki haise :) Alkuun joskus jopa innoissaan pyysi hönkimään höyryt naamalle jotta saa käsityksen meneillään olevasta mausta. :)