Artturin saunatilat näyttää kyllä hyvältä. Mukava paikka se muutenkin on, tänään ois tarkoitus pyörähtää :)
Mutta pidetään nää Herwood-istujaiset tuossa 14. päivä vaikka beyonder ei pääsekään. Käyn huomenna juttelemassa Varjobaarissa
Artturin saunatilat näyttää kyllä hyvältä. Mukava paikka se muutenkin on, tänään ois tarkoitus pyörähtää :)
Mutta pidetään nää Herwood-istujaiset tuossa 14. päivä vaikka beyonder ei pääsekään. Käyn huomenna juttelemassa Varjobaarissa
No perhana. Viikonlopun oon muualla niin sillä aikaa on keikkakalenteriin täydentynyt torstaiksi The Playground Boys (akustinen) :P Lyhyt alkaa olla varoitusaika jos keskiviikolle siirtämistä alkaa nyt miettiä, vai oisko silloin mukaanlähtijöitä?
Täytyy heittää Rain check tollekin :banghead:
Kuumetta nousee ja flunssanen olo. Ei viittis tartuttaa muihin.
Ok, jätetään sitten myöhemmäksi kun jo puolet Hervannan sankareista alkaa puuttua
Siis mitäs ihmettä, onko tuo torstai (huominen) vielä voimassa vai ei?
Kyl mä oon ollu sillä ajatuksella liikenteessä et tänää mennään tekee usvaa varjoihin. Vois vaikka ottaa vähän lukua et kuinka moni olis tulossa. Huuda HEP jos olet tulossa!!!!!
hepulis
E: No, tuleehan meitä kaksi :D
E2: vähän on hiljaasta täällä... :P
Jos sinne pari vielä ilmoittautuu niin olen messissä. Muussa tapauksessa menen kotiin näppäilemään kiviä ja juon viskiä
voi vittu jätkät :D Yhden bissen vielä hörppään ja sitten häivyn, mikäli muita ei näy.
mite vitussa tää ny tällai lopahti ku löysä aasinkulli?
Tajusivat miten rumia heppuja on tulossa eikä enää ottanut eteen?
No kyllä sillä löysällä aasinkullilla olis voinu vaikka heittää kopteria. Olisin kyllä halunnu tulla mut kiinnostus lopahti kun ei sinne porukkaa ilmoittautunutkaan.
Äh, vituttais vaan kipeenä tulla "Kröhhhh, joo täs on aika hyvä Th, *SNURF* haluutko maistaa? Aijaa..."
Korpes jo riittävästi kantaa 30kg kissanhiekkaa kaupasta kotiin... Onneks tää on hyvä syy myös luistaa huomisesta pikkujoulu pukin paikasta mihin taisin kännissä lupautua...(1 syy miksi en enää juurikaan perskännejä vetele)
Vieläkö ennen joulua olis kiinnostusta pitää jonkinlaista illanistujaista?:) Heittäkää jotain päivämääriä? Itselle sopisi ainakin 7.(la), 11.(ke) ja 13.(pe).. 20. tai 21. sopii kanssa mutta meneekö liian lähelle jouluvalmisteluita perheellisiä ajatellen?
Noista päivistä itselleni passaisi ainoastaan tuo 13. päivä ilta.
Tuleeko mustakin mansen hurja höyryttelijä kun alan käymään siellä töissä? ;)
Edit: Osallistun mielelläni miittiin jos on sopivasti töiden jälkeen tms.. :)
Perjantai 13. kuullostaa sopivan kohtalokkaalta. :D
Noista 20 ja 21 päivästä voin aloittaa neuvottelut hallituksen edustajan kanssa.
Hmm, Varjobaarissa tosin näyttäisi olevan elävää musiikkia tuolloin 13.päivä eli varmaan jonnekin muualle sit? Vaikka toisen bändin kitaristit tunnenkin..:D Ehdotuksia, keskustelua?
Stags headissa saa ainakin höyrytellä, muuten mä oon ihan pihalla Tampereen skenestä. :thinking:
no se artturi
Artturissa antavat höyrytä vain viikolla, viikonloppuna ei. 13. päivä ois jees, vallataan vaikka Montun röökikoppi jos muuten ei paikkaa keksitä :D
No sovitaanko se 13.päivä ja katsellaan sit paikkaa vaikka sen viikon alkupuolella?
Näin Miika mulle on parilla viime kerralla sanonut, mutta voi riippua päivästäkin. Voisi tuota silti vielä varovasti kysyä, mukava siellä oisi istua
päivittelin otsikkoon, että muukin porukka näkee. En tiedä itse vielä pääsenkö messiin, mutta katsellaan. :punk:
Mä en pääse :( Epsanjaan joutuu lähteen ens viikolla.
Perjantai 13 buukattu omaan kalenteriin alustavasti.
Mahdollisesti voisin olla mukana... :thinking:
Onko kaukakärven pub kivitaskussa höyryttely sallittu?
Ircissä tuossa jo Hemulille ehdotin että Varjobaariin alkuillasta ja jos meitä ei ihan hirveä lössi ilmaannu niin voisi tulla jatkamaan tänne Teekkarinkadulle. 32 neliötä ja istumaan sopii mukavasti 9.
Kyselen Artturiakin vielä.
Edit: Miika totesi että ei välttämättä Artturi onnistu (perjantai huono päivä), mutta kysyy vielä omistajalta.
Eli Varjobaari sit vissiin alkuillasta ja Artolle sit istuksimaan? Itse pääsen paikalle vasta klo 19 jälkeen (työt perkule haittaa vapaa-ajan harrastuksia).
Tuun ehkä pyörähtää jos musta on Ghostin keikan jälkeen mitään jäljellä.
Mjoo, mä voisin tulla siinä 19-20 akselilla kanssa. Siihen saakka muuttopuuhia ja muksun harhautusta+nukutusta. Varjoon siis :) Autolla liikkeellä, eli max kaks.
Saattas ehtiä pyörähtämään, tosin autolla jos näin.