Pirkkaversio tilattu. Taitaa lumet sulaa ennen kuin tulee perille. Mielenkiintoinen ketju kyllä.
Printable View
Pirkkaversio tilattu. Taitaa lumet sulaa ennen kuin tulee perille. Mielenkiintoinen ketju kyllä.
Ei oo vaivoiksi asti. Lumikolalla jos pukkais 10 metriä niin soraa olis suurin osa.
Hyvinhän tässä mesh-microcoilikin toimii, eikä tartte mitään silica-makulankoja busardon tyyliin laittaa.
Nostelen tätä vähän...
Onko kenelläkään tietoa vieläkö näitä tehdään ja/tai onko missään kaupassa saldoilla?
Fasttechilta tuli alta kahessa viikossa swisspostin kautta. Viikon kerkesin tapella fogger v2 kanssa ennenkuin tämä tuli perille. Foggeriin väänsiin ainakin sen 8setuppia ja 2 niistä rupes toimii.
Onhan tämä pirkka Taifuni aivan loistava kampe. Eka setupilla suoraan tulille. Tulee oikein pehmeät ja maukkaat höyryt.
Piti ihan oma putki tilata tälle koska 23mm :banghead:
Nyt meni kuppi nurin!! Innoissani kokeilin tehdä tuohon taifuniin uuden setupin ja eihän siitä mitään tullu. Joko kurlas tai sitten ei vaan tullu mitään.
Ensimmäisen setupin tein tuohon mukana tulleella vastuslangalla ja silicalla. Tämän toisen tein aikasemmin tilaamillani vermeillä. Sen huomasin että tämän mukana tullut silica ja vastuslanka olivat paksumpaa tavaraa kuin omani. Kertokaas nyt idiootille että minkä kokoista silicaa ja kanthalia tilaisin puffilta?
Elä mitään silicaa.. punpulista pystyt siinä paikoillaan muokkaamaan justiin oikean kokoisen ja antaa pirusti paremmat höyryt.
Tätä pumpuli hommaa oon miettiny. Mistä tuota kannattas tilata? Ja vielä semmosta jota ei tartte keitellä missään litkuissa?
No mä käytän mitä pumpulia milloinkin. Joskus tuli joku pakka jotain superhyperecopumpulia tilattua. En muista edes mistä, mutta emmä siinä ole mitään älytöntä eroa huomannut muihinkaan. Viimeksi nappasin mammalta jotain luomupumpulia setuppiin keittämättä.. 10ekassa hatsissa oli joku lievä sivumaku joka hävis sen siliän tien. Apteekista vissiin porukka jotain hakenut. Mä pärjään vaikka Xtra pumpulilla. Joku kermasuu voi vastailla tuohon paremmin :laugh:
Taas oli joku nopeampi :D
Pirkka pumpulikin toimii mainiosti. Olen kokeillut myös foorumillakin kehuttua pharmacarea, mutten huomannut mitään eroa verrattuna pirkkaan.
Joo.. pumpuli on in, ja silica sooo last summer. :)
Kyllä tämä hienosti toimii Meshilläkin. Noin 7-8 cm soiro #400 verkkoa jämptin kokoiseksi rullaksi. 5 kieppiä 0,25 A1 kanthaalia ja DNA:sta waitit 20-24 paikkeille. Makua ja lämpöä enemmän kuin pumpulilla eikä ole vuotanut kertaakaan.
Omaan makuun Taifuuni menee Kayfunista ohi kaikessa paitsi koossa. Miks ihmeessä 23mm.
Kyllä.. Jos taifuni olisi 22mm niin kaiffarit lähtis välittömästi talosta..
Minkäs kokoista kanthalia sitä kannattaa tilata jos haluu päästä sinne 0.5 - 1.0ohm?
Taifuniin saa helpoiten 0,25 kieputeltua meshin ympärille, 3 kieppiä osuu tohon tavoite ohm väliin.
Microcoilia jos teet niin 0,32 on sopiva ja 2mm poranterän ympärille 6 kieppiä aika passeli.
Kiitos vastauksista. Positiivista että porukka viittii vastata asiallisesti alottelialle eikä heti ala vittuilu että kvg.
Tottunu muilla foorumeilla nuihin vähä negatiivissävytteisiin vastauksiin :D
Pitäs perehtyä tuohon meshin pyörittelyyn ku ei oo mitään käryä siitä hommasta.
Sitten kandee meshit unhettaa toistaiseksi. Tulee samat ongelmat kun silican kanssa eli tulee helposti liian paksu tai liian ohut tai liian umpinainen tai liian avoin ja menee orava muuntajaan. Jos haluat helposti toimivan setupin, niin ehdottomasti microcoil 0.32-0.35 kanthalista ja ujutella pumpulit sisään. Tuossa ei sen coilin halkaisija edes ole niin millin päälle, mutta tuolla parin millin hujakoilla on ihan passeli. Tuo on niin pirun helppo wickkimateriaali kun on niin muokattavissa. Jos tulee liikaa tai liian vähän niin hyvinkin helppo lisätä/ottaa pois tavaraa.
Alkohan sitä hönkää irtoo ku pisti pumpulit sisään. Pitää vissiin vähä ohuempi suilu pyöritellä ku maku on himppusen hukassa.
Juu onchu oli siinä tän kanssa oikeessa että liika pumpuli tukehduttaa tuon aika äkäseen ja tulee hämärä maku. Älä myöskään twistaa sitä pumpulia helkutin piukkaan vaan laita mahdollisimman "höttönä". Jos on liikaa tavaraa niin pikkasen pois, ei kireemmälle rullalle ni vot :)
Se ilo loppu lyhyeen. Toisesta postista korkkas kierre !@!!!!&$!!!!
:confused: ihan aito taifun?
Pirkka Taifun testattu, sen verran hurjaa TH:ta iskee että taitaa lähteä ihan aito tilaukseen, me likes.
Jos meinaat myödä tuon pirkka version niin minä voin ostaa sen sulta :)
Perhana! Pirkka Taifun tuli eilen ja eka pumpuli setuppi toimi pirun hyvin, mutta sitten menin kokeilemaan mesh setuppia ja onnistuin jotenkin ryssimään aton oikoseen. Näyttää ilman lankaakin .2 ohm... :banghead:
Onko tuo purettavissa muuta kuin särkemällä?
Onko Taifuunin kopioille :
https://www.fasttech.com/products/0/...atomizer-5-0ml (Versio B) Ja
https://www.fasttech.com/products/0/...atomizer-5-0ml (Versio A)
erillistä topikkia kun en löytänyt ? Tilasin tuon B version kun sanovat että A versiossa plussapinnin tiiviste huono ja shorttailee heti uutena.
Hah! :lol: Mulle tuli toi taifun gt A malli alkuviikosta. Ois pitäny laittaa dnaboksiin kiinni mut koitin kuitenkin mekaanisella.
Puolen sekunnin tulitus ja tulikuuma putki. Vai oli tämä tämmönen. Plussakontaktia runkkasin aikani ja sit dna:n jatkeeksi ja tulihan sieltä jopa höyryt. Palanutta --> paska setuppi
Nyt se on ootellu pöydällä inspiraatiota.
Sama homma täällä ton A-mallin kanssa. Laitoin vähän jykevämmän o-renkaan ja nyt toimii kuin ajatus.
Kotikoneena käyttänyt melkolailla tätä nyt pari kuukautta ja kaiffarit jääny oikestaan ulkokäyttöön.
Tykkään vaihdella makua aina tankillisen jälkeen ja taifuuniin vaan on niin paljon nopeampi ja näppärämpi vaihtaa bumbulit, verrattuna homokivaan. Ja tuntuu että tämä ei ole niin tarkka siitä pumpulin määrästä kuin serkkunsa, joka ikinen kerta on wickannut hyvin. Ei kurlausta, ei palanutta. Sick as tits!
Ainut miinus mun mielestä, on 23mm leveys... Näyttää ja tuntuu typerältä 22mm putken kanssa. Melkeen vaatii sen chi-youn, tai vastaavan allensa.
Saisko Mixxer udella minkälaisen setupin olet vääntänyt? Niin vois sit ite koittaa samanlaista jos kerta sulla toimii.
Saa toki :) Tossa on joku 0.6 twisted. Ihan normi microcoilit toimii myös hyvin, mutta twistedillä irtoo lämpöä vähän eritavalla
http://img.tapatalk.com/d/14/06/11/atamade2.jpg
Mullon toi b versio kanssa ja pelannu ihan mallikkaasti ne pari viikkoa mitä olen sen omistanut.
Lueskelin tuosta B versiosta ja kas kummaa, se on Hcigarin tekemä versio taifuunista ja kuulemma markkinoiden paras taifun klooni. Fastechiltä 22 dollaria, ebays 49 dollaria. ÄLKÄÄ ottako sitä A mallia, B mallissa ei ole pinni vikaa ja mun ymmärtääkseni dekki on yksi kokonaisuus eikä koostu kahdesta osasta niinkuin A mallissa...
Minäpä pistän Taifun klooni topikin pystyyn kun tämä kummiskin on originaali taifuunin topikki eikä viitti sekottaa näitä oikeita klooneihin...
Tässäpä linkki lankaan : http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...tml#post409146
Oi te suuret ja mahtavat höyrygurut. Kertokaa miksi mun taifuunista tulee nestettä tuolta 510liittimen plussaruuvvin välistä? (Ja kyllä on aito)
Osaako joku sanoa mistä kiikastaa kun tuo kaulus on juminut aika hyvin. Väkivalloin sen saa alas/yläs ja kokonaan irti mutta ei kyllä ole nyt kovin käytännöllinen.
Irti tota käytin ja sitä rakoa paperilla koitin putsailla mutta eipä tuo auttanu juuri nimeksikään.