Ei mielestäni kyllä ole mikään clienttipään ongelma, koska toimi aiemmin tälläkin foorumilla ja samoin toimii edelleen esim. toisilla foorumeilla. Luultavasti serveripuolen softassa jotain asetuksia eritavalla...
Printable View
Ei mielestäni kyllä ole mikään clienttipään ongelma, koska toimi aiemmin tälläkin foorumilla ja samoin toimii edelleen esim. toisilla foorumeilla. Luultavasti serveripuolen softassa jotain asetuksia eritavalla...
IPhonen tapatalk pelaa moitteetta. Ipadin tapatalk HD ei, koska HD pluginia ei ole asennettuna foorumilla- niin ainakin sovellus sanoo..
Yritin replytä takaisin privaattiviestiin sellaiselle henkilölle jonka nickissä on ääkkösiä. Ei tuntunut onnistuvan, koska jostain syystä putoaa tuosta nuo ääkköset kokonaan pois. Liekkö Tapatalkin bugi vai voiskohan tuohon vaikuttaa jotkut serveripään maa-asetukset/encoodaukset tms?
miksei tapatalk toimi??
Toimii ainakin mulla..
mulla ei connectaa foorumiin...
Täällä toimii ihan hyvin tapatalkilla ainakin
no nyt sain toimimaan kun kirjasin ulos ja kirjasin takas sisään.. mikäköhän tossa nyt oli
Minulla on Samsung Galaxyssa normaali tapatalk,ja se tyrkyttää uutta tapatalk HD:tä päivitykseksi.. :P
Päivityksen jälkeen tapatalk muuttui suomenkieliseksi. Ylläri pylläri.:D
Nykyään selailen forkkaa mieluummin tabletilla tapatalkilla ku läppärillä mikä on nokan edessä. Erittäin onnistunut ohjelma.
Välillä kun selailen ja koitan kirjoittaa tänne niin jostain syystä ei tule tota valikkoa mistä saa valittua replyn. Välillä se tekee sen vaan tietyssä threadissä, välillä ei mihinkään voi kirjotella. Yleensä ohjelman uudelleenkäynnistys auttaa.
Mites muuten jos haluan tapatalkin vaikka kännykkään, joutuuko siitä maksamaan uudestaan vai saako sen play kaupasta omilla tunnareilla kun on kerran maksanut sen?
Jee, wp versioon tullut private message ominaisuus.
Miten voin aloittaa uuden langan tapatalkilla. Käytössä android+tapatalk2?
En oo löytäny mistään ko. Valikkoa.
http://i.imgur.com/zyfVrC5.png
Eikö sulla oo tuommosta ku painat menu-nappia?
En löydä menu nappia mistään? Irkissä joku sano että se olisi oikeassa yläkulmassa mutta ei ole tässä ainakaan.
E: löyty. Se oli tommonen 3 pistettä tuolla alhaalla kellonajan alla.
Tarkoitin ihan sun puhelimessa olevaa fyysistä menu-nappia, Home-napin vasemmalla puolella :D
Tää on tabletti.
Tässä sama sampan tabletilla;)
Eilen ostin (tajouksesta) tuon Tapatalk 4. Hyvin tuntuu toimivan silläkin, hieman erilainen ulkoasu kyllä, menee totutteluun hetki kun monta vuotta jo tuolla tapa2 menty.
Mutta ei paskempi vaikuta olevan eikä ole kaatunut vielä kertaakaan. tapa2 alkoi kaatuilemaan monesti ketjuissa joissa oli kuvia.
0,75€ (norm. melkee 5€) oli tän viikon hinta play-kaupassa jos jotakuta kiinnostaa päivittää.
Joo ja giffit toimii vihdoin! Samoin aiemmin toimimattomat videot toimii nyt.
Ykkönen näkyi olevankin ilmainen. Jätin suosista siis kakkoseen rahat käyttämättä :) Lähinnä ärsyttänyt tuo appsin kauppaaminen aina kun aukaissut forumin luurin selaimeen. Mutta onhan tämä ok ainakin ilmaisena. Katsoo ny hetken käytön jälkeen vaihtuuko takas selaimeen. Tai tuleeko innostus jopa maksaa kakkosesta.
Täytyy vielä lisätä että eihän nuo summat suuria ole. Lähinnä periaate että perus hyötyohjelmat sais sponssata luurikauppiaat kalliimpiin luureihin. Jos menee käyttämään rahaa softiin, luurin vaihto vaikeutuu.
Ainakin jos androidista vaihtaa uuteen androidiin saa samat ohjelmat ilmaiseksi myös. Käyttistä jos vaihtaa niin sit en tiiä.
Juu käyttisten välillä meinasin, jostain syystä tulee vuoden parin välein vaihdettua. Toki samat softat saa aina myös tabletille asentumaan automaattisesti mitkä luuriin hommaa. Mutta tabilla tykkään melki enemmän selainnäkymästä. Ja HD softat taas yleensä myydään erillisinä. iOS puolella taas myös valmistajavalikoima on hieman suppeampi :) Tulee pian pysyttyä jos käyttää jonkun kympin softiin mitkä sitten saa palkkioksi uuteen luuriin kun pysyy samassa käyttiksessä.
Kun tuo uusin tapatalk versio on ryssitty ihan urakalla niin onko toista pikafoorumisoftaa mitä foorumi tukisi?
Mikset käytä jotain vanhempaa versiota?
iPadilla onkin joka toimii kuin silkki sametin päällä. Mutta könttänä päivitin iPhonelle kaikki mitkä oli jonossa. Muutenkin kusinen temppu muuttaa maksullinen softa ilmaiseksi ja liimata kaikki sosiaalisen median jutut päälle. Puhelimen backup versiolla ton vois korjata mutta sitä ei voi käyttää kun iTunes tunkee tavarat C asemalle missä en pidä tuhoamattoman arvosta tavaraa vaan määrittelen kaikke tärkeet noille varmuuskopoiuduille osioille. Aikaisemmin tuokin onnistui mutta uus iTunes vänkää kaikki C:lle. Muutenkin iTunesista ei voi säätää talletuksia niin kuin haluais. Harmittaa että aikaisemmin kaikki oli niin helppoa. Ja sinne NSA-cloudiin... eiku apple cloudiin en halua backuppeja laittaa.
Mikäs uusimmassa on vialla?
Itse käyttänyt tuota nelosta betasta lähtien ja kun siihen tottuu niin pieksää vanhan version mennen tullen. Eli anna vielä mahdollisuus sille ;)
edit:
Sitä en tosin tiedä millainen IOS versio on, itse käytän Androidia.
Ainakin Forum Runner on vastaava softa, mutta olen ymmärtänyt, että ei ole yhtä hyvä kuin tapatalk. Testannut en ole.
Kiitti vinkistä, pistetään testiin. Noilla tapatalkin foorumilla ei kukaan ole tykänny tosta uudesta. Menee liikaa windows8 tyyliin. Uudesta läppäristä lähti kans w8 pois samalla kun asensin uuden ssd:n. Ei ole tullu ikävä.
Androidissa on se hyvä puoli että jos haluaa vanhemman version jostain softasta niin sen kun penkoo APK:n jostain netistä ja asentaa. iOSilla ei vissiin voi asentaa softia kuin Appstoresta paitsi jos jailbreakaa?
En jailbreakinnu tota. Pitkään olin siinä uskossa että softat paranee, mutta toi uus tapatalk on sellainen oksennus että morjens. Kai sitten on taas amatööri kun en osaa.
Heh, mulla on kotikoneessa win 8 ja tykkään siitäkin :D Makuja on monia näissäkin asioissa :)
Tapatalk 2 löytyy vielä ihan play storesta, eli Androidilla voi valita kumpaa käyttää.
Itse tosiaan tykkään tuosta uudesta, paljon käteviä ominaisuuksia ja esim. moderointi toimii paremmin kuin kakkosella.
Myös push notificationit pelaa hienosti nelosen kanssa, kakkosessa niitä ei edes ole.
Kyllä mulla Tapatalkin kakkosversiossa tulee notification uudesta yksityisviestistä.
Ah, tuota en tiennytkään. Sen verran vähäistä on kyllä mun Tapatalkin käyttö että ei ainakaan vielä ole tarvetta päivittää.
Mä käytän tapatalkilla forumeita melkeinpä enemmän kuin tietokoneella :D
Ite skippasin sosiaalisten medioiden linkityksen iossin tapatalk ykkösversiossa, kuvien lähetykseen heitin tapatalk id:n käyttöön. Ei noista mahdottomasti ole häiriötä ollut alun jälkeen kun kaupattiin että liitä ny fb ja twitter. Tapahtumavirtaa vastaavaa ei taida olla ellei sitte HD versiossa olis. Sen takia melki padilla tulee käytettyä webbiversiota. Mutta luurilla tämä ilmaisversiokin vaikuttaa kyllä kätsyltä.
Onko tää vika vai ominaisuus että tapa heittää "unread"-linkistä suoraan ketjun viimeiseen viestiin, ei ensimmäiseen lukemattomaan?