Mulla teki oma protank ihan samaa, 50/50 nesteellä piti ottaa vähän silicaa pois ja sitten kun pistin taas ~80/20 nestettä unohdin lisätä silicaa. Pistin vähän lisää ja nyt toimii taas mainiosti.
Printable View
Mulla teki oma protank ihan samaa, 50/50 nesteellä piti ottaa vähän silicaa pois ja sitten kun pistin taas ~80/20 nestettä unohdin lisätä silicaa. Pistin vähän lisää ja nyt toimii taas mainiosti.
minkä näköstä silicaa tälle ihmiset suosittelis ku omia virityksiä tekee?
3mm, näöllä nii väliä..eli itse kieputin kanthalit silican ympärille ja toinen pätkä vielä päälle, hyvin imee
3mm - kela ympärille ja toinen 3mm siihen päälle tukkimaan iiison rei'än :)
puffilla on 3mm loppu. 2mm saa kelvata :F
Tänään saapu puffilta protank ja twistin nokakassa(Eikä ole ruma) puhisee. Ensituntuma ainakin loistava! Tehdassetupilla mennään!
tänne kans saapui tänään ja vaikuttaa kyllä loistavalta. Tehdas setuppi ja toinen setuppi paketissa mukana.
Noni. Viikon ollut jokapäiväisessä käytössä. Ei kurlaa, ei vuoda. Pöhisee vain. Paras clearo mitä omalle kohdalle on osunut. :esmoke:
jaa'a..ei oo atot kestäny kauan ennenku tulee palaneen makua..nesteenä toiminu fsmu gummy bears..pitäskö wickejä poistaa vai? muutenki alussaki maistunu vähän saippualle nuo..muilla laitteilla kyllä maistuu ihan nallekarkille.
joo tämän uuden aton alotin ihan 3,7v ja muutaman imasun jälkeen alko jo palanu maistuun..pitää alakaa nuita karvoja karsimaan..
eipä tuu enään palaneen makua ku päällimmäisen wickin poisti..mutta jotenki höyryt tuntuu liian laimeelta..voihan se johtua tästä ku on pikkupienissä..
EDIT: Kyllä tästä ny alko paremmin irtoamaan :)
En ole omaani päässyt vielä kokeilemaan, kun uudet siihen ajatellut mehut on vielä matkalla, mutta heti kun ton Kangerin mustan rasian avasin, huomasin aika vahvan kemikaalin hajun. Kannattaa varmaan pestä melko huolellisesti se Pro Tank, koska veikkaan että seeinä vaahtomuovissa tms on jotain valmistuksesta tullutta kemikaalia haisemassa. Mun nenään jopa vähän bensamainen haju tossa laatikossa.
Yllättävän heikko liimaus oli tankinlasin ja pohjan välissä. Tykki povarissa, kaljalaatikko sylissä ja tankin/pohjanväliin ilmestyi vuoto. Ilmanvastusta sais kyllä olla jonkunverran enemmän. Mahtaiskohan joku kuminen o-rengas auttaa provarin ja protankin välissä?
Täällä ollut kans nyt aktiivikäytössä reilu viikon eikä mitään ongelmia. Ei kurlaa, ei vuoda, ei dry hittejä mainio laitos. Eikä yhtään hullumman näkönenkään eVicin nokalla. Taidan tilata toisenkin ihan käytöön..
pro tankki lähti kierrätykseen, loppu nysväys tämän kanssa..enimmäkseen dry hittejä ja palaneen käryä..ei toiminut mulla ollenkaan.
Oot vissiin kokeillu sen wickin määrän muuttamisen ja muut rituaaliset menot? Mä kyl oon nyt sillä kannalla että toimii....tilasin 4 lisää
^ Tuli kokeiltua mutta kun ei enää jaksanut räveltää..kokeillaan taas jotakin uutta halpisvehjettä..
Mäkin tilasin heti varatankin, kun ensimmäistä olin päivän käyttänyt.
Mut se varatankki vielä avaamaton, ku eihän tää hajoa mitenkään ja atoja voi fixata itse jos tarvetta.
Ihan paras..
Sain sit tän hajotettua. Vamo kaatu pöydällä kyljelleen ja pro tankista irtos se liitin millä on kiinni vamossa. Onneks sain pikkupihdeillä pyöriteltyä liittimen vamosta ulos. Höyrys kyl ihan hyvin. Ostaako uus vai ei. Ehkä ehkä en. Jos en osta ni syynä on kylmä höyry. Jos ostan niin syynä on helppokäyttösyys.
Kyllä, O-rengas provarin ja protankin välissä toimii loistavasti. Imuvastusta mukavasti lisää eikä vingu enää samallailla kun tukkimalla ne 2 imureikää. Palaneenmakukin ensituntumalla katosi vaikka vähänkin pidempään höyrytteli menemään.
Jos vertaa esim bogeihin ja kartoihin niin onko kannattava hankinta?
Jonku 3vk ite käyttäny,aikalailla kokoajan.Yhdestä atopäästä otin päällimäisen karvan veks,kokeilun vuoksi,enkä huomannu mitää eroa.. Toiminu täydellisesti omassa käytössä koko ajan. Maku hyvä,höyryntuotto hyvä,kaikki nesteet pelannu ilman yhtään kurlausta,tai burnia maussa,myös 100%vg. 1.8ohm,Provari, 3,8-4,2v laitteena/tehoina,ja eipä oikeen mitää pahaa sanottavaa,paras härveli tähän mennessä mitä ite oon käyttäny. Komea ja jämäkkä nokassa vielä. Ainoo pienehkö miinus on olematon imuvastus,joka parani hieman ku iski evodin vaihtopään sisuksiin.. Toiseen tankkiin en jaksanu vaihtaa ja kyl tuohonkin "vastukseen" tottu aika heti.. Iloinen yllätys ollu kyllä itellä tän täydellinen toimivuus,ainakin toistaseksi..
Liite 6636
noniin pitihän se tämäkin ostaa(thebestshop.eu 13,50€ ja koodilla IRISHVAPE -10%) eli oli oven takana odottamassa joytecin RY nelosen kanssa.
ei muuta kun ry4 tankkiin ja menoksi.
ensipuraisu laitteesta on loistava ja joytecin ry4 on erittäin maistuvaa nestettä.Imuvastus ei ole mielestäni liian löysä ja makua ja höyryä tästä irtoaa mukavasti,helppo täyttää ja jos ei ala kuseksimaan niin tämä menee päivittäiseen käyttöön.
- JJ
Paljoks ootte lätkiny voltteja tolle vakio 2.5 ohmin attolle? Mulla on Lavatube tossa perässä roikkumassa ja tuntuu että ton uuden Tiki Juicen kanssa ei AW IMR:n kanssa riitä edes 4.3 volttia...Voi tietty olla et joutuu kypsyttelee hetken tota mehua, ennen kuin irtoaa yhtään mitään.
Ja taas pöhisee..(kunhan saan uuden eVicin tai Lavapapan voltit kuntoon)
Kaksi klassikkoa ja yksi uutukainen. Lavatube, Tiki Juice ja Pro Tank
Liite 6660
Vakiosetillä alkaa vastuslanka hehkumaan pohjan muovitiivistettä vasten ja tulee se palaneen kumpparin maku. 7-8W riittää kyllä perus makusteluun. Eli 4.3V nurkilla ok.
Meinasin just vastata itselleni, että perkeleen juntti kun ei tullu luettua uusiks noita ekojen sivujen juttuja. Aika hyvin on asiaa just tosta mun kysymyksestä. Kannattaisko mun alkaa treenaamaan omien wickien tekoa esim. tämän kanssa? Toi oli näköjään uutuuden kankea, koska ton 1/3 tankin kun imin, alko tapahtumaan. Epäilin ekanan et onko tossa Tikissä jotain hämärää, kun yleensä se on ollut aika stydiä makunsa suhteen. Tosin on siitä kohta vuosi kun tota viimeks käsissä oli.
Tosiasia on varmaan sekin, että lava-vanhus ei varmaan enää anna ihan kaikkeaan peliin. Jotenkin tuntuu tuokin laantuneen vähän ajan saatossa.
Laitoin ton 30ml pullon nyt korkki levälleen hyllyyn, jos se vaikka yllättäis vielä =D
Itse ajelen vielä tuolla mukana tulleella 2.0 ohmin tehdas setuppilla ja Natural akkumodilla vakiovolteilla ja hyvin
pöhisee ryynäs 4 :D
- JJ
Ryynänen pöhisee mulla vielä pöntölläkin...ilman sähköä =D
Puffin 1.8 vastuksilla mennään täällä ja hyvin pöhisee. Yksi silica tuppo poistettu. Toimii.
Omia setuppeja tähän ei sitten voi tehdä ilman NR lankaa. Kumi alkaa maistua juuri kuten sib sanoi.
Mulla kieltämättä vähän ongelmia maun kanssa kun vertaan tota Vivi Novaan. Novasta tulee niin perkeleen täys maku ja tää jää nyt jotenkin laimeaksi. Nesteenä sama Tiki Juice molemmissa. Pesin äsken ton tankin ja vaihdoin toisen aton tilalle, niin että poistin sen toisen niistä wickeistä. TH parani heti, mutta jotenkin maku viipyy edelleen. Vähän tuntuu että ois jääny sen paketin "haju" maistumaan tohon tankkiin jotenkin. Muutenkin Tiki on todella laimea tän kanssa. Peini vitutus painaa ehkä kieltämättä.
Ajelen tota nyt evicciä odotellessa Lavatubella 4.5 voltilla...
Perrhanan perhana. Kolme päivää sitten tuli postiluukkuun Pro Tank. Hyvät höyryt ym. Täyttä pitokamaa. Eilen pesin hanan alla kuumalla vedellä ja lasiin tuli halkeama. Olis luullu, että kestää lämpötilan vaihtelua. Pitää varmaan tilata uusi.
Varmaan sattunut joku maanantaikappale, minä oon kyllä jatkuvasti pessyt tulikuumalla vedellä.
Ei uskois kyllä ihan normaalisti halkeavan ihan noin herkästi kuitenkaan. Eihän jännitteet lasissa ole suljettu koskaan pois, mutta tässä kokoluokassa en näkisi vaihtoehtona kyllä. Varmaankin menee nyt valmistusvirheeseen. Meniks se niin rikki, että saat kuvan siitä lasista? Vähän kiinnostaa nähdä kuin paksua kamaa toi on
Noniin..
Nyt on tätäkin testattu sitten jo toista tuntia...
vakio setupilla mennään, 2.0ohm, yhden langan poistin heti kättelyssä ja oikein hyvin pukkaa makua ja höyryä 70/30 VPG nesteellä.
Ei kurlaa yhtään ja peittoaa mielestäni kartotankit mennen tullen.
Nähtäväksi jää että onko tässäkin tuo T3:n kurlaus kirous, että alkaako ja koska..
Todella positiivinen yllätys tämä, olin vähän epäileväinen aluksi..
Hienoa että juissiakin mahtuu kohtuu paljon tankkiin, niin riittää lähes koko päiväksi..
Tämä onkin nyt sitten kokopäiväisessä käytössä kunnes alkaa temppuilu, sitten teen suosiolla itse setupin..
+1
Ei oo mulla kurlannu kertaakaan vielä ja vetelen aina kuivaks. Mua vaan hämää kun Vivi novasta lähtee ainakin Lavatubella makua sata kertaa enemmän.
Ja kuten arvasinkin..
Tämäkin aloitti kurlaamisen kun tankissa oli nestettä jäljellä noin kolmasosa..
watitkin oli vamossa suht maltilliset 7w, 2 ohmilla ..
ala-cap on kuumentunut alusta asti tässä tankissa, ja vamokin rupesi kuumenemaan liitännästä..
onkin aika tehdä se oma setup tähän... :P
edit:
alkoi pelittämään taas normaalisti, pesin ja kuivasin koko apparatuksen,hinkkasin ilmaputken topsy puikolla kuivaksi ja täytin uudelleen.. :P