mun provari piiskaa tällä hetkellä lr bogea ilman tankkia ai että että tuli retrofiilis ja nesteenä on rip tide (ps):esmoke:
Printable View
mun provari piiskaa tällä hetkellä lr bogea ilman tankkia ai että että tuli retrofiilis ja nesteenä on rip tide (ps):esmoke:
Mä oon vieläkin käyttäny bogeja arctic-tankissa, varma setti esim. kännireissuilla!
Tuli ostettua provari v2.5, ei sitä voi sanoin kuvata miten hyvä toi vehje on. Tuli sitä varmaan kahden provarin edestä kaikkea sontaa ennen tilattua ja aivan turhaan. Lavatube 2.1 oli tuota ennen käytössä ja pidin kyllä siitä, mutta tuosta otti ensi höyryt niin heti myyty. Onhan tuo reilu 200 euroa äkkiseltään isoraha, mutta joka sentin arvoinen. Kumpa joku olisi aikasemmin sanonut että tilaa tuo ja jätä kaikki muu pois. Olisi säästynyt monet v...ukset ja parit analogisetkin. Pakko oli rekisteröityä tänne ja mainostaa jos vaikka jonkunsortin kohtalotoveri lukee.
Tuota samaa mantraa: "Osta suoraan vaan Provari, säästyy isot rahat!" olen lukenut koko vapottelu-urani :D Vaan eihän tuota usko. Ja parisataa vaan on iso raha kertarysäyksellä.
Tosin nyt, kun mulla se Provari on, olen samaa mieltä, olis vaan suoraan pitänyt tämä hankkia ja jättää muut hankkimati :)
Tervehdys höyryilijät!
Tuli myös hankittua Provari v2,5. Pari päivää ko.laitetta testailtu, hyvän tuntuinen laitos kaikin puolin. Paitsi!!
Akkua syö aivan perkeleesti. Akkuna aw imr 18490, 3 kpl uusia. Atopäänä ollut 1,5, 1,8 ja 2,2 ohmin laitteet, jännitettä on ajettu 3,9-4,5 v. Eipä kestä tätä yhdistelmää, kuin korkeintaan kolme tuntia ja jo huutaa latauksen tarvetta! Akku otettu käyttöön suoraan laturista täytenä 4,2 v, jonka myös Provari osoittaa. Mistään ketjuvapottelusta ei ole kysymys,nesteen kulutus n.3ml päivässä. Miten muilla on akun kesto tällä laitteella? Millä vastuksilla ja jänniteillä tulee käytettyä?
Kiitos ja anteeksi.
Itse otin suoraa pakasta akun ja mennyt noin 4 tuntia ja höyrytellyt kuin hullu jatkuvasti. Sama akku itsellä myös ja alussa näytti että 3.9v oli akkua. Protank 3 käytössä ja 2ohm dualcoili. Siinä 4v tuntumassa ollut.
Tuskin se mitenkään erityisen likanen on uutena, ite ainakin yli kuukauden käytin ennen kuin iski tarve putsata. 18650 akkuja käytän pelkästään ja menee ainakin 5ml nestettä läpi ennen kuin Provari sammuu, puhtaasti perstuntumalla arvioituna. Putsauksen suoritan siinä vaiheessa, kun ei riitä enää puhti yhteen kaiffari tankilliseen. Kytkin heti kättelyssä ylimääräset ledin vilkkumiset pois päältä eli se vilkkuu vasta siinä vaiheessa, kun akku tosiaan pitää vaihtaa.
En nyt muista miltä se standard bot cap näyttää, mutta kannattaa katella saisko sitä vieteriä vähän venyteltyä.
itellä on v1 provari ja siinä on 18650 (3200 mha) akku ja sillä mennään kaks ja puol päivää ja sitten alkaa ilmottelemaan että mää tarvisin lisää virtaa .. atona klooni lite (2.5 ohmia) ja virtaa annansille 4.3-4.6:D
Paljos menee nestettä tolla akulla :D:D:D:D
tankillinen kestää mun käytossä päivän :D joten kaksi ja puoli tankillista en ole mitannut kuinka monta milliä menee päivässä :laugh:
Aika hyvin jos ~12-13 ml menee akullisella.
juu se on hyvin ja en ole ketju höyrytteliä vaan ihan normaalisti silloin tällöin muutaman minutin höyry hetki :D tai no 10-20 min hetki
Kertokaas mitä atoa suosittelisitte provarin nokkaan? Tällä hetkellä Protank 2, mutta sillä on korvausilma ongelmia. Jos käyttää ilman 510-510 jatkoa niin nesteet suussa välittömästi. Tilasin testiksi bogen ja dct-tankin katsotaan miten toimii. Kellä hyviä kokemuksia jostain yhdistelmästä mitä voisi suositella varmatoimisena?
Miks pari sataeurosen putken nokassa pitää koittaa pärjätä parin kympin atolla? Kaiffari sopii mainiosti provarin nokkaan
Juu. Tobeco Lite Kayfun korjattava/rebuildable tankkiatomisaattori SS oisko tollanen sit järkevä?
Dream BT804n kanssa oon saanut jokaikisen srtupöin onnistumaan (3mm silica yksinkerroin, 6 kieppiä .25 kanthalia =n. 1.3ohm)
Kayfun liten kanssa en ole onnistunut vielä kertaakaan, neljä yritystä takana..
Ootko tarkistellut, että tiivisteet on paikoillaan? Dreamin ja Kayfun Liten setupointi ei kuitenkaan ainakaan omilla nakeilla eroa mitenkään merkittävästi toisistaan.
Kayfun Lite - User Manual (English) Lähinnä ehkä tuo pikkutiiviste 4c saattaa lähteä kävelemään vaivihkaa. Jokusen tarinan muistan myös lukeneeni siitä, että kaiffari alkanut toimimaan vasta tiivisteiden vaihtamisella. Ja olihan jollain korjaantunut myös vaihtamalla takasin siihen kaiffarin omaan driptipiin.
Rankasti meni offtopicin puolelle, anteeksi. :esmoke:
Itelläni on yhden Porvarin nokassa Aspiren tankkimallinen ato (vaihdettavat atopäät). Tuo on kanssa perseestähengittävä, mutta kertaakaan ei ole kussut nesteitä suuhun. Hyvä peli hintaansa nähden (Finnvapelta löytyy).
Kannattaa varmaan ostaa se ihan alkuperäinen versio.Säästyy kiroilemiselta jos sattuu huono yksilö kouraan,hintaeroakaan ei paljon ole.
mammalle tää tuli homattua jotta saa protankkia2 imaila niin perhana eihän tuossa kierräilma ollenkaa eikä toimi :(
joo sellaset jatkon voi unohtaa..
venaillaan homokiva postista ja katotaan uudestaan
Jos provari v2 tai uudempi alkaa tuntua tympeältä, niin http://www.fluidvaper.com/PowerPro-2...Kit_p_281.html
Josko sitä taas kokeilisi uutta ja iskisi Provarin päähän vaikka Smokin RSST:n. Väliin tarvinnee kosmeettisista syistä rinkulan. Ideoita mistä hankkia sopuhintaan?
vielku jostai löytäs ton tele akkukorkin ni ois bueno :) monessa paikassa out of stock tms... ei tosin huonolta vaikuta tuo 26650 muunnos kitti jos vaa luottas omiin taitoihin sen tekemises :)
Tommosta kirsikanpunaista 2.5 Miniä päätynyt tässä viimepäivien aikana aina silloin tällöin katselemaan. Ai helvatti kun sais vaan vedettyä liipasimesta tuon ostopäätöksen kanssa.. :laugh:
Itellä vähän himottas tilata toi v2.5 zombie edition. Se ois niin hieno :lol: Photo Gallery
Sit voi luopua tästä valkosesta hyvillä mielin :)
Puol vuotta höyryttelyä takana ja Provari nyt tilattu! Miten sitä malttaa postia odottaa.
Provari tippui maahan ja meni osiksi eli katkesi keskeltä. Osat kyllä saa hyvin kasattua paikalleen. Provarin sisällä olevasta piirilevystä irtosi toinen johto. Tämä pitäsi nyt kolvata takaisin paikalleen. Löytyyköhän jostain kuvia mistä näkisi miten johdot on kiinni piirilevyssä?
Provari Mini is Pineappled :-(
Tommonen linkki löytys, näkyy ainakin juotoskohdat.
Ei siinä montaa paikkaa ole mihin juottaa johtoja, toivottavasti saat provarin toimimaan.
Ittekkin ProVari V2.5 minin tulin hommanneeks kun vamosta nuo kierteet tuli korkattua. Sen verran hyvä modi on ettei ihan helposti lähe myyntiin/vaihtoon.