Kurkkaa aton rööristä sisään. Kanthal 0.2 muutama tuplalankakieppi, nikkelissä vallan perhanasti lankaa sisällä.
Printable View
Jätkät hei. Se on risuaidan paikka. Supertank selvisi murhanesteistä yhtä hyvin kuin Starre. Lelumaisuudestaan huolimatta edullisuus ja toiminta antaa oikeuden häshtäkkiin! :worship:
Onko se tämä sellainen peli, että tästä olisi mtl-tankiksi Tritonin vastuksilla?
Vähäsen tuota KS-mallia, jossa rba-base ilmeisesti tulee mukana, katsellut sillä silmällä.
Tritonin claptonit oli ainaki mulle liian väljiä mtl. Melon titaani on tiukempi. Minissä niitä pyöritelly.
Onkos muilla tuo mini tasan 22mm halk.?
Awwwww, miten pieni hän onkaan. IPV 75w:ssä tippeineen 12,9 cm. Täyttö sama huippumetodi kun Crownissa. Muunlaisen täyttösysteemin tankkeihinsa soveltavat pitäisi tuomita vankilaan.
Buu! Ärsyttävän tukkoinen tämä nikkeliato verrattuna normaaliin. Ei nyt onneks mikään subtank kireä, mutta nuhainen on. :mellow:
Prkl jätkät. Piti itekin nyt laittaa supertankki tilaukseen. Tosin tilasin minin ja paketin nikkeliatopäitä. Ensimmäistä kertaa pääsen lämmönsäädöllä leikkimään, niin saas nähdä mitä tulee. Odotellaan pakettia :whistle:
Ei huono valinta ollenkaan ... vetääköhän Teppa palkokasvin juurineen sieraimiin jos minäkin liityn Team Supertank Miniin.
Täytyy kyllä vielä hetki leikkiä, jostain syystä palaudun aina takaisin reilusti avarretuilla kanavilla oleviin KFL:eihin :thinking:
Ekat puolitoista tankillista takana ja vieläkin maistuu tuo paikallaan ollut 0.2 atopää metallimiehen vehkeelle... No huominen pitää vielä imailla ja toivoa että häviää tuo sivumaku
edit. vaihdoin 0.5 aton tilalle ja nyt alko lyyti kirjottaa!
Minin omistajille vinkkinä; kannattaa ottaa käytetystä atosta se alapään o-rengas talteen. On käypästä valuuttaa tipin/kannen sisemmäksi tiivisteeksi. :cool:
On tää kyl loisto vehje. Pehmeät höyryt ja makua antaa pirusti. Nyt vaan toi normi versio mut on toisenki modin nokkaan hommattava toinen ja ajattelin kokeilla miniä. 0,5 atolla menny 45watilla ja hyvin kestäny viime perjantaista asti toi ato
Nyt on testiajossa 74/26 VG / PG, tämä on siis todellinen suhde. Ei mitään ongelmaa, toki tämä riippuu enemmänkin atopäästä, mutta so what? Hyvä vehjes on:) melkolailla nuo ääripäät nyt ajettu, PG VG suhteissa. Kaikki tuntuu toimivan.
SAATANAN HYVÄ TANKKI!!§1 Ja pieni kuin irakilaisen penis. Kiitos suositteluista!
;) Varo vaan ettei olisi isisin esitaistelija ja kuse suuhun :whistle:Mun tankki edelleen kustin taskussa...
Pitänee hommata vielä toi Mini versio tähän "ison" rinnalle, mahtuis paremmin povariin kauppareissuilla. Kyllähän tämä on paras ato mikä meikäläisen laitteissa on istunut (Starrea en ole testannut,,,, vielä). Atopäät toimivat ja kestävät hyvin, viikon ajelin mukana tulleella 0.5ohmisella, olis varmaan vielä muutaman päivän kestänyt, mutta piti päästä testaamaan 0.2 ohmista.
0.2 nikkelit tämän jälkeen testiin, sitten voiskin tilata repullisen paremmuutensa osoittaneita, jos näistä nyt edes eroja löytyy?
joopa joo, tuli kans hommattua kyseinen superi, mutta millä perkeleellä sen saa auki, ennen lähtee sormista nahka kun toi neitsyt avautuu..kohta menee hermot
pieni ruuvimeisseli ajoi puutikun virkaa ja kitkaliinalla lasista kiinni, aukeshan tuo piru lopulta, meinas jo lähtee maatakiertävälle radalle ennen koehöyryjä, sitten aloittelijan kysymys:
Millähän tehoilla uskaltaa ajella 0,5 ohmista?
Olin tilaavani Ni-200 atoja, paketin päälläkin luki niitä olevan, mutta pakkauksessa sisällä noita perkeleen 0,5ohm mollukoita (Perkeleen puffila, ei oo ensimmäinen kerta kun mulle väärät atot tulee)
entäs tehot tai haarukka sille 0,2ohmiselle mikä tuli pakkauksessa?
Tobeco Super Tank Mini Review tuosta vähän osviittaa ohmeille.
Olenkos nyt ainoa, jolla tankki EI ollut jumissa sen saatuani (lucky bastard)? Oikeastaan se ylätäytön korkki oli tiukemmassa, kuin tankin alaosa..
Nyt sisässä 0.5ohm ato, tehoja 42w. Ei oikein säväytä. Tehoa pystyy antaa vieläkin enemmän, mutta sitten vastaan tulee sorvarin sormet. Nyt höyrytelty vasta puolisen tankkia, joten voipi mennä vielä tankin paskaisuuteen tai aton sisäänajoon.
Ja tosiaan käytössä minimalli, nätin näköinen mustana. Ehkä vähän pilipalimainen tuntuma, mutta on siinä jotain hienoakin. Aluksi ajattelin, että tuo kiinteä tippi olisi iso miinus, mutta tuo orkkistippi onkin yllättävän mukavan tuntuinen. Ja ei ainakaan pitäisi reissussa hukkua.
Ei ollu jumissa, ihan jopa normaalia löysempi avattava.
Makua kyllä tulee ja höyryä mutta kumma se on että edelleen palaan avarrettuihin kaiffareihin.
Ensihöyryjen perusteella aivan loistava tankki, jos arvosteluperusteena on maku. Ei voi tosin suositella ihmisille, joiden pihalla ei kasva superpähkinä pensasta, sen verran kettumainen oli purkaminen ensimmäistä kertaa.
Ei meinaa startata tämä mini, 0,2 ei oikein toiminut. Kävi vaan pirun kuumana ja lopulta kusi nesteet ilmareiästä, Liekö koilissa jotaina häikkää.
0,5 ja kolmatta tankillista menee ja ei oikein lähde makua, tai no se varastorasva maistuu vaikka olen tankin pessykkin.
watit pyörinyt siinä neljänkympin molemminpuolin.. Nättihän tää on ja ylätäyttö on kätevä.
ei tää pääse maussa lähellekkää starree joka on ollut ekan tankillisen jälkeen ihan hunajaa.:p
Aika jännä, mulla on jokainen atopää tarjoillut semi-huonoa makua vain 1/3 tankin verran, sitten on ollut ihan normaali - poislukien se yksi 0.5ohmin atopää joka tarjoili ensimmäisen tankin ajan palanutta mutta sitten se hävisi.
Oiskohan aloittelu tehtävä rauhallisemmilla tehoilla, tai laittaa illalla atopään kiinni ja antaa yön yli lillua ja imeytyä, ei liene merkitystä??
Mä oon jokaisen atopään pistänyt tankkiin, tankki täyteen, ilma-aukot umpeen ja muutama imaisu niin kovaa kuin poskista lähtee. Kastuu alta aikayksikön. Sitten oon oottanu vartin, ilma-aukot auki ja höyryämään. Toki aina aloittaa maltillisilla wateilla
Vähän niinko vanhalle piialle, sormet aukkojen päälle ja kova imu, vartin päästä se olikin sitten ohi.
Ensviikolla tulee lisää atoja, voihan se olla että nuo mukana tulleet on vaan ollut huonoja.
ja toki on ensin kostuteltu..
Mä kostutan atopäät sillain, että avaan sen folion ja lurautan reilun satsin lientä päälle. Annetaan muhia hetki ja otetaan käyttöön. Joskus jopa yön yli antanut olla kun tiedän että on aton vaihto edessä. Ei maistu villasukka eikä kuolema.
Ei ollu täälläkään jumissa tulessaan.
0.5 ato vaati vähän enemmänsisäänajoa kun 0.2, ainakin haparan muistikuvan mukaan.[emoji15]
Tämän kohdallako me ei olla huolissaan tosta "keraamisesta kuidusta", joka Atlantiksen kohdalla aiheutti massahysteriaa :antismoke:
Pumpulia kai nuo atopäät on.
Ne on juurikin sitä samaa keraamista höttöä, jota atlantiksessakin oli. Eipä ainakaan vielä ole itseäni haitannut, ehkä siinä vaiheessa jos huomaa, että käytetyssä atossa on jotain epämääräisempää rojua lähtenyt höyryn mukaan. Eipä se siinä ole, kuin nesteen siirtäjänä. Lämpöäkin taitaa kestää reilusti paremmin, kuin normi pumpuli.
https://www.youtube.com/watch?v=lR6DzBhko3g Oisko tosta kyse? 2min kohdasta eteenpäin