Vinkkinä vendoreille, laittakaa myyntiin valmiiksi täyteen ladattuja akkuja.
Printable View
Vinkkinä vendoreille, laittakaa myyntiin valmiiksi täyteen ladattuja akkuja.
Aattelin pari akkua ottaa mukaan ja pöllin pojalta boxin niille [emoji38]
Puolesta päivää aamutunneille ehtii kyllä Deringgerillä tyhjentää melkoisen määrän 18650ia, minä ostan varmasti useampia laatuakkuja täyteenladattuna (esim. vtc5 tai 4), jos joku lupaa etukäteen siellä sellaisia myydä..
Mukaan otetaan kauhea läjä nesteitä maistelua varten mutta mitään ei pystytä myymään :/
No voi paska :/
Pistin pojat teille yyveetä,käykää kuittaamassa :)
Mul mittää ainakaa oo tullu :o
En tiiä tuutko meidän messiin[emoji2] jos oot tulossa,ilmoita pikimmiten jotta saan vielä huoneen muuten varaan vain kolmelle :sleep:
No alustavasti kyllä.. tänää myöhemmi selviää
Paiskattu
Siis tonne omppuhotelliin pääsee vasta 16.00 sisälle[emoji53] vähän harmittaa..toiv kaikki ei nyt peruu kuitenkaan sen takia[emoji20]
Kyl Miru käy nyt poijaat kuumana... Pitäkää varanne ;)
Jos jasso ei olis varattu niin kyllä liehittelisin [emoji6]
Nyt on kilpailut ja aikataulut festeille :) Vapefest | Vapers Finland ry
Onnibus toimii :D Mulla on täällä yksi Kokkolan neito tulossa mukaan, ihan helposti sieltä etelään pääsee :D
Kyllä siellä akkuja saa ladattua. En voi luvata että kenelläkään olis myynnissä muuten kuin hyllylatauksella, mutta ehkä kannattaa hankkia sellasella varotusajalla että kerkeää itse lataamaan?
Diablo Liquid on mukana tapahtumassa omalla pöydällä ja vaikka mitään ei myydäkkään niin mukaan otetaan yli 100 eri nestettä maistelua varten (joten dripperit mukaan!). Lisäksi tullaan viikonlopun aikana järjestämään arvontoja ja palkintona näillä näkymin on ainakin 1 w-box ja 2-3 eri nestesettiä missä on useita eri makuja.
Tarkemmat ohjeet miten pääset mukaan arvontoihin selviää paikan päällä!
Firman henkilöstöpalaveri/saunailta ois samana päivänä. Ja kovin koitetaan kinua osallistumaan. Ei mun päätä käännetä mähän lähen festeille se on varma.
Mites onko tuolla mahdollista iskeä modia suoraan piuhaan latautumaan? Itse en vieläkään omista kuin M80.sen ja noita integroituja akkuja on paha laittaa vaihtoon. Se on kuitenkin satavarma että tuo akku ei tule kestämään tuolla kuin parisen tuntia jos kunnolla intoutuu maistelemaan.
Jaa-a [emoji52]
Joku Panasonicin 2400mAh 18650-koon akku löytyy Vamo-ajoilta, samoin pari jotain Tensain 18350stä. Jotenkin semmoinen muistikuva että nuo Tensait oli olleet 25A...
Edit: Pana olikin 3400mAh ja Tensait 700mAh 14A.
vielä vähän kahden vaiheilla että omalla autolla vai onnibussilla. vr täysin hinnotellu ittensä ulos
ja bussimatkustaminen on niin perseestä kuin olla voi
On siellä pysäköintipaikat ainakin booking.comin mukaan. :)
Jaahas. Tornin sivuilla oli vaan, että niillä on sopimus parin läheisen parkkihallin kanssa... Eli ei ainakaan ilmaseks saa autoo parkkiin. [emoji19]
Eli hinnasta päätellen saatiin Nisca mukaan hotelli kimppaan? :D
Mjuu.. kait meil sit jatkot on? Aattelin pari putelii ottaa varuiks jos jano iskee festien jälkee :D
Siis totta helvetissä jatkot ja petsku tulee meidän messiin eiks jeh[emoji38] kirosinkin sitä kun olis tota vodkaa tossa mut eihän sitä voi festeille viedä[emoji52] kun ei sinne hotelliinkaan pääse heti[emoji36]
Edit.jos liruttelisin vodkan tiivaripulloihin..tuliskohan monta putelii[emoji38]