Ja tuossa 59sec viteo 3 holen slottauksesta..
Kuuluu sellainen pieni "klick" kun reikä syntyy.
Jonka jälkeen yksi kierros lisää, niin tulee sopivan kokoinen (imo)
http://dl.dropbox.com/u/11701671/E-s...8-19-01-52.mp4
Size 4,30 MB (4518164 bytes)
Printable View
Ja tuossa 59sec viteo 3 holen slottauksesta..
Kuuluu sellainen pieni "klick" kun reikä syntyy.
Jonka jälkeen yksi kierros lisää, niin tulee sopivan kokoinen (imo)
http://dl.dropbox.com/u/11701671/E-s...8-19-01-52.mp4
Size 4,30 MB (4518164 bytes)
Myöhäinen herätys minulla ???, vieläkö noita on saatavilla? yksi varmaan riittäisi :)
Ei siit klikistä voi erehtyä, tai sitte tarttee kuulolaitteeseen uudet patterit :DD
Vieläkö löytyy? Voisin yhden ostaa...
Ensi tuntumat puncherista, pätevän oloinen laitos ja reikää syntyy hienosti :D
Saapui perille. Näppärä vehje. Kiitos.
samoin
Kiitokset foxterrier:lle.
Ilman muuta hankinnan arvoinen laite.
Perillä ja toimeliaana! kiitos
Perillä ja pelittää, kiitti!
Wut, ois pitäny palkata se laadunheikennysinsinööri :/
:D Nättejä ovat molemmat ja illalla pääsee testiinkin kun jaksaa hakea muut paketit postista. :esmoke:
Nyt vain odotellaan uutta projektia.
Vähä mieles pyöriny miniLavan jatkopala...
toimii ja kiitos :-)
Perille tuli ja hyvin toimii!
- Ensi tuntumat puncherista, pätevän oloinen laitos ja reikää syntyy hienosti :D
- Saapui perille. Näppärä vehje. Kiitos.
- Kiitokset foxterrier:lle.
- Ilman muuta hankinnan arvoinen laite.
- Perillä ja toimeliaana! kiitos
- Perillä ja pelittää, kiitti!
- :D Nättejä ovat molemmat
- toimii ja kiitos :-)
- Perille tuli ja hyvin toimii!
yhdyn näihin kommenteihin täysin rinnoin..
SUURI kivi vierähti rinnaltani, ootte kuitenkii betatestaajia ja palikka oo koskaan piirustuslautaa nähnykkään, se ol vaan kasa ajatuksia mitä yks kerrallaan alihankkijoille kerrottiin :D
Mutta mikään ei oo niin hyvä ettei sitä vois parantaa... saap kattoo...
huoh... jos näitä vielä löytyy niin otetaanhan tännekin yks. niin kovasti päätin etten enää ostais mitään muuta kun kartoja ja nesteitä... nyt on kuitenkin rystyset mustelmilla, pöytä halki ja vasaran varsi vääntyny eikä kaikissa kartoissa oo vieläkään reikiä..
vielä jos niissä on vaihdettava piikki niin niitäkin voisin ottaa varuiks mukaan ennenku valmistus loppuu
Reps kops :D
On se kiva että mä en ole ainoa tumpelo, muut saavat sen kuulostamaan niin helpolta. Se helevatan karto vain pyöri ympyrää, enkä mä saanut ainoatakaan rei´itettyä. En tiedä oliko naula liian pieni vai suuri vai muuten vaan tylsä. Mutta en mä kyllä lähe rautakaupasta ostamaan valikoimaa nauloja/ruuveja kartojen reiíttämiseen.
Joku jossakin päin foorumia suositteli laittamaan kartoon ne silikonitutit takaisin paikoilleen, jos reikää tekee ruuvi/naula/vasara yms. systeemillä. (Jos ne kumit on siis tullut jo otettua pois). Silikonitutit lisäävät hieman kitkaa, eikä karto pyöri ympäriinsä kuin hullun kalu.
Okei, kokeilen tota huomenna, nyt on aika painua pehkuihin.
Tänne saapui aamusella kanssa. Siinä ennen töihin lähtöä availin kirjekuoren ja tutkailin miltä näyttääpi. Tuli kyllä alumujua sormiin ihan kiitettävästi :D Nyt illalla putsasin kierteet kunnolla ja hyvin pelittää, kiitoksia!
Jos saa jotain toivoo ko tuotteeseen niin jokin "rajoitin" et reikä tulis aina samaan paikkaan :esmoke:
sama mielessä ku mossella, ja sit lyhyempi piikki ettei mee keskireikä puhki ku liikaa ruuvaa :(
Naks ja kierros, thats it
JEPS, Näin tein, kiitti
Olispa tänään laatikossa, tarttis carto vaihtaa tankkiin. Alkaa olla tukossa.
Mä odottelen sitä alupyöröä siipimutterin sijaan! projekti? :)
Mssonmunpucheri???
Ei ollut laatikossa. Itellako ominut? Takavarikoinut vaarallisena tupakointivälineenä Valviran käskystä?
Kiitos hyvin toimivista punchereista :)
Tehkääs sillä sorvarilla lavaan metallinen pohjacappi..
Originaali on aina hajoavaa sorttia :)