Pöh. Haluisin kovasti vekottimen mutta aina näyttää nollaa :P Pistin jo kyselyäkin firmaan että milloin saa taas saldoille
Printable View
Pöh. Haluisin kovasti vekottimen mutta aina näyttää nollaa :P Pistin jo kyselyäkin firmaan että milloin saa taas saldoille
Nyt alkoi expromizer näyttämään kynsiään, kun pykäsin 0,9 ohmin dualcoilit microna ja pumpulilla tottakai. Todella muhkeat ja makoisat höyryt. Pikkusen vaan pitää saada lisää potkua, mutta onneksi ebox saapuu tällä viikolla, niin saadaan hiukan lisää lämpöä vielä höyryyn :)
Tuli aluksi tehtyä 1,3 ohmi micro G tube vaisu sit heitin dna 26w kyllä lämpöset pöhinät
lähti. Nyt 0,7 g tube nannaa:)
Noniin! Nyt tuli vastaus: kahden viikon päästä on taas hyllyssä eli juhannuksen yli taitaa mennä. :P
Onks muilla semmosta ongelmaa että alkaa kurluttaa siitä syystä että kerää nestettä tohon tipin juuren ja topcapin väliin? Kuivaus niin loppuu kurlutus kunnes taas alkaa muutamien höyryjen jälkeen, rasittavaa!
Juurikin sitä kondenssia, joka oli yksi syistä uudelle versiolle.
mulla on toi uusin versio ja samalla lailla kurluttaa
Mul on uus versio :D
Voiko tipinmalli vaikuttaa tuohon kurlaukseen, nyt kiinni lite+ tippi istuu kohtuu napakasti
ja eipä kurlaa.
Tuota miettiny itekkin. Mutta ihmetyttää kun ei aina kurlaa. Kai se johtuu pumpulin asennoista.
Mun logiikka ainakin väittää että jos tippi vaikuttaa imun voimakkuuteen se voi vaikuttaa myös kurlaamiseen. eli jos tippi falskaa vähän ilmaa, ei synnytä niin paljoa painetta-> vähemmän nestettä nousee coilille.
Hetkellinen apu on kun puhaltaa tipistä sisään kevyesti.
Tein 0.35 langasta microcoilin. Ei kurlaa yhtään. Aikasemmin tehny ohuemmasta. Saa nyt nähä että oliko vaan tuuria. Höyryääkin paremmin kun on vähän enemmän pinta-alaa.
Eiliseen mennessä olisi pitänyt tulla taas saldoille, mutta ei näy vieläkään :crying:
viimeinkin sain toimivan setupin tähän. mitenkäs tämän saa kätevästi täyteen? jotenkin tuntuu vaan tyhmältä että ohjeistuksen mukaisella täytöllä ei saa kun 2/3 tankkia.
Ideana oli että ottais laitteesta kaiken potentiaalin irti. Onhan se nyt vähän tyhmää että tankkiin mahtuisi 6 milliä mutta sitä ei voi hyödyntää ainakaan ohjeen mukaisella täyttömetodilla.
edit: niin voisihan tuota ainakin kokeilla ruuvata kammio piippuun kiinni jollon vois täyttää kammion reunaa myöden, setuppia ei tosin voi sitten hienosäätää lopulliseen muotoon.
Vähän saa sitten kierteitä ja muuta väsätä itte. Squapessahan oli just toi kuvailemasi tyyli. Vaikka kaiffarinkin saa ihan täyteen, niin en kyllä ikinä laita. Jostain syystä ei vikkaa kunnolla kun on piripintaan täytetty. Huono setup tai liikaa painetta. Empä tiedä. Kerro ihmeessö sir, jos saat jotain jännää viritettyä.
Saldoilla taas.
Löytyy myös muutama uusi tankkivaihtoehto (mm pyrex) jotka tilattavissa erikseen.
Suomalainen video laitteesta.
https://www.youtube.com/watch?v=oQFE...ature=youtu.be
Just tuli tänään postissa uusi eriste plussapostiin, ruoesin asentamaan sitä ja tottakai sain keskiruuvin poikki, liian tiukkaan vissiin käänsin.
Löytyisikö keltään ylimääräistä?
Mulle lähetti ilmaiseksi uuden. Kysyppä sakuilta.
Pari iltaa taas tapellu tän kanssa kun kerää nestettä tipin juureen ja kurluttaa. Sain sen kuriin sillä että tein coilin viistosti kulmasta kulmaan. Aikasemmin laittanu ihan suoraan. Tuntuis että tossa on suunnitteluvirhe siinä että imuputki tulee liian lähellä vastusta. Sehän menee vähän matkaa kammion sisään toisin kuin kayfunissa. Kai ne pumpulit on nyt vähän kauempana putkesta kun näyttäis toimivan. Tämmöstä tällä kertaa. Toivotaan että toimii jatkossakin samoilla säädöillä ettei tarvii taas arpoa :D
Pari iltaa ollut nyt käytössä tällänen kun käytettynä ostin valmiiksi setupoituna. Hyvin kukkuu ainakin tähän asti, ja istuu mukavasti vasta hommatun Diablo Reaverin nokkaan =) Myyjä oli saanut kerrasta pumpulisetupinkin kohillen, ei silti ole paljoon vertailukohtaa kun cartoja ja protankkia imeny tähän asti =) Mahtava peli!
No just kun kerkes kehumaan, niin muutman kerran on saanut mehut suuhun, kuten joku jo on maininnutkin. Tarvinnee koittaa fixata setuppia
Loistavaa että setuppi pelittää kerrasta :)
Tyylillä, millä tekasin sulle sen setupin siihen, niin ei voi kyllä epäonnistua :) tai no, kaikkihan on aina mahdollista hehe
mutta kiva että kelpaa, se on pääasia
ja omasta mielestä se on kyllä yks parhaista atoista mitä oon testannut.. ja ennen kaikkea helppokäyttöinen
perkale tuo kondenssi pitäis saaha estettyä, itel löytyy näitä kaksin kappalein ja kokeiltu kohta kaikkia sadetansseja ja sitä vaan kertyy tonne tipin alle... mitähän tuolle tekis???
Näin yhden videon missä äijä poras sitä imuputken aukkoa ylhäältä isommaks. En oo uskaltanu ite kokeilla :D
Onko khaimeralla uudenmallinen hattu? Mulla loppu kondensiot tolla hatulla kun seinään. En tiedä vaikuttaako asiaan, mutta tippi jota käytän on aivan helvetin kireä sovitteinen...
Molemmat uudella käpillä, toisessa tipin sovitus löysä ja toisessa tiukka - ei vaikutusta...
eli siis öö teen sellaisen setupin et se tuottaa kondenssia liikaa? kertokaas mulle miten tehään setuppi mikä ei tuota kondenssia???
setupit on 1.2 ja 1.3 - tehoina ~25W
Ei taida täältä ketään niin viisasta löytyä. Kaikkea on yritetty, hetken voi toimia mutta sitten se kurlutus taas alkaa. Kohta lentää roskiin koko paska!
Mulla on nyt 1.1 ohminen setup, jota ajelen mekaanisella. Eli tehoa on maksimissaan alle 25w. Ei tuu kondenssia. Hugon kurlaaminen on outo. Kurlaako siis kondenssit vai ilmarööri? Mulla kurlas koko paska kun oli plussan eristepala murtunut. Oli collectori märkä kokoajan.
Voihan neste myös vaikuttaa? Mulla on erittäin VG painotteisia noi nesteet. Siinä 70-80vg. Vanhalla topcäpillä oli touhutippa ongelmia, uudella vähemmän.
Kondenssi ainoastaan. Ikinä ei vuoda nestettä sinne pohjaosaan. Mulla käytössä 50/50 pohja + tiivarit. Hitto ku ei oo pelkkää vg-pohjaa et vois testaa.
Tais Taifun, Kayfun ja Dream saada "ei halutun" lapsen. :D
Mä oon ainakin ollu tosi tyytyväinen. Päivittäisessä käytössä kaiffarin kanssa. Hyviä molemmat. Onhan tämä eXpro helppoudestaan huolimatta hieman vaativampi kuin kaiffari. Tosin tankkaus on helpompaa, ja setuppia voi rukata vaikka olis tankki täynnä.