Muistuttaa aika paljon Kangerin atoja/rba:ta nuo taloksen atot+rba???? En tiedä sopiiko...
Printable View
Okei... Kokeilin kyllä subtankin rba:ta siihen mutta ei muistaakseni mennyt, liekö ollut sitten se vanhempi rba, en katsonut kumpi oli kyseessä. Sattumalta tuli kokeiltua mullakin noita eri atojen istuvuuksia tuohon Taloksen V1:seen, siitä loppu atot ja tankki ei ole niin paljon minun mieleiseni että alkaisin siihen tilaamaan uusia, sattu "tuuri" kun nuo subtankin atot käy, niitä kun on kertynyt kaappiin läjä niin vedellään pois kuleksimasta.
Voisin testata huomenna käykö tuo rba v2:nen tuohon, kunhan vain muistaisin...
Näyttää hyvin pitkälle Kangerin Subtank Minin vastaavalta:
https://www.fasttech.com/p/4849702
No niin, kokeilin Subtank minin RBA plus päätä Talos v1:seen ja hyvin toimii.
Kokeilin uudelleen myös sitä eka versiota minin rba:sta josta aiemmin sanoin ettei toimisi: menee paikoilleen vaan jää vähän heikosti kierteille pohjaan, siinähän tais olla moinen ominaisuus.
Onko mielipiteitä Smok tfv8 baby beast & big baby beast tankkien parhaasta valmisatopäästä?
Itsellä x4 on ollut paras kokeilemistani, q2 ja t8 en itse niin tykännyt ja t6 vielä kokeilematta.
Saako mistään enään ihimillisillä postitus päivillä silica atopäitä syöviä tankkeja? Aerotankkeja yms. Mitä niitä ennen vanhaan oli?
Veli alkaa pikkuhiljaa innostuu höyryttelystä 25vuoden polton jälkeen ja tuo on sitä mieltä että silica maistuu paremmalta.. no oli miten oli, ei oikein tunnu löytyvän kun noita pikkusia evodeja suomikaupoista. Pitäshä sille jostakin sellanen keksiä ettei ala winstoni taas maistuu :/
Tuosta alkuun. :lol:
CE4 clearomisaattori | VapeTalo.com
Just, sai kyllä tosiaan päivän naurut :laugh:
Perus esavuke.com meininki
Kanger eVod eGo clearomisaattori 1,8/2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl
Kyllä Puffilta saa vielä eVodeja, atopäitäkin näytti olevan. Ego-modin löytäminen voi olla vaikeampaa, mutta onkai niitä 510-ego-adaptereita...
Mitä eroa on 1,8ohm nautilus BVC atopäällä ja 1,8ohm Clapton .punottu Triton Mini -atomisaattoripäällä?
Puff.fi kauppaa tuota viimeksi mainittua yhteensopivana nautilukseen.
Sopii kyllä perus Nautilukseenkin. Mun mielestä Clapton karstoittuu nopeammin kuin perus BVC, siksi en käytä enää Claptonia :)
Kuvassa Clapton vastus. perus BVC on "suoraa" rautalankaa (jälkimmäinen kuva) :)
Liite 30784Liite 30785