Koskas sitä 3kk on tarvinnut hokea? Eikös se ollut vain sallittu kertatilaus, säilytyksestä/hallussapidosta ei ole ollut mitään puhetta?
Printable View
Koskas sitä 3kk on tarvinnut hokea? Eikös se ollut vain sallittu kertatilaus, säilytyksestä/hallussapidosta ei ole ollut mitään puhetta?
Kokonaista desi satkua pakkasessa. Saa luvan riittää toi kun rupee vähän mielenkiinto lopahtamaan tästäkin harrastuksesta.
joku 6l 100mg löytyy ku tein inventaarion. no pärjää jos ydinpoksaus tulloo :D ja saahan tuota 20mg viel hamstrattua
pöhlä mutta silti positiivinen.
Tulihan tuota hamstrattua 2 x 100mg/100ml, 2 x 72mg/100ml ja reilu puolikas 100:sta käytössä.
Muuten mennään @Tepan kanssa samoilla linjoilla, ei tätä ole tarkoitus jatkaa hamaan loppuun asti, rööki on jäänyt lopullisesti, kuten tämän kanssa tarkoitus olikin.
Nyt käytössä 2mg, kohta 1mg ja sillä mennään jonkun aikaa, kun 0mg on tankissa, silloin on lienee kamojen eteenpäin laitto edessä.
Mtl-vaiheen aikaan tuli haalittua noita 12-24 vahvuuksia muutamia puteleita, ja nyt sitten lakimuutoksen alla muutama 100 mg hylsy. Ynnäilin noista, että about 39 grammaa nikotiinia on varastossa. Nykytahdilla riittäisi muutamaksi vuodeksi (~5 ml/d * 6 mg/ml * 365 d = n. 11 grammaa vuodessa). Itselläkin kyllä tähtäin puuhan lopettamisessa asteittaisen loiventamisen kautta.
itse lopetan sitten kun hyvältä tuntuu kuitenkaan röökiin en halua ikinä palata. tässäkin on juuri pelastanut nämä laitteet ja niksat monet pahat hetket kuten läheisten pois menot. vaikka niksat vähissä niin osa on myös ystäviä varten ja lähipiiriä :) niin monta saanu jo lopettamaan.
pöhlä mutta silti positiivinen.
3dl pakkasessa 100mg, pitäs riittää toviks... tarkotus kuitenki kokonaa lopettaa tulevaisuudessa
Lähetetty minun SM-G901F laitteesta Tapatalkilla
Ainahan niksat voi myydä tai lahjoittaa jos oma käyttö loppuu.
Varasto on mulla lähinnä varmuuden vuoksi ettei vielä tarvi päättää lopetuspäivää.
3,5 l satasta. Ihan kaikki ei ole vielä pakkasessa.
Joo, jälkikasvulle ostin kun halusin että lopettavat analogisen. Itse 'röökaan' sähköiseti minimaalisesti...
Tollasta tukee mäkin joskus tarvisin vaimolta. Useimmiten silloin kun paketteja tulee useampi viikossa.
Onko sun kampanjointi ottanut jo tuulta purjeisiin ja tupakat lentänyt roskiin?
Ostat niille smokin v8 niin nikotiinipitoisuus laskee mutta kulutus nousee. Jokatapauksessa uskon että terveellisempi vaihtoehto kumminkin.
Ja saattaahan se olla että kulutus noilla niksoilla on kuitenkin melko pientä.
6 x 100ml aitoa tököttiä. 0.5mg menee nyt, pitäis riittää hetkeksi.
Laillinen määrä :) Miten se nyt sitten määritelläänkään...
Päivitänpä toukokuista tilannettani ja nyt jemmassa 4,35 litraa satasta ja päälle vielä nuo 0,3 litraa 72mg/ml-pohjaa. Lisäksi noita valmisnesteitä on edelleen muutamankymmentä putelia eri kokoja. Pohjia en enää osta ja noita valmisnesteitäkin tolkun kanssa ja ehkä jotain vähän erikoisempaa makua jemmaan (esim. Dr.Stanley Clarke's Snake Oilia) Pärjään näillä niin pitkään, etten välitä enää edes laskea :cool: Onneksi tuli hamstarattua hyvissä ajoin, sillä varauduin tuomiopäivän tulevan jo alkuperäisen aikataulun mukaisesti 20.5.2016.
Naulan kantaan :smoke: Mulla lähtee aina nämä uudet kiinnostuksen/innostuksen aiheet vähän lapasesta ja tällä kertaa tämä olikin ihan hyvä asia :D
Nykyisellä kulutuksella reilun 2 vuoden tarpeet