.
Printable View
.
Ensiaputaidot on kyllä hyvä osata, vuosi sitten tuli taas käytyä vaan äkkiä ne unohtuu.On hyvä muistella vaikka kerran kuussa kaikki läpi niin jää päähän[emoji106]
.
Sama koskee lähes jokaista sarjaa/leffaa.Lainaus:
Minua ei siinä häirinnyt mikään muu kuin että kun se sai karatepotkulla tai nyrkiniskulla ekan badguyn aseen käsiinsä, se TOLLO klikkasi lippaan pihalle ja heitti molemmat menemään.
Tuossa kohtaa mielestäni tehokkuus ja järki hylkäsi MacGyverin täysin. Minä olisin jatkanut ampumalla loput pahat miehet reikäjuustoksi. :D Toki lisänä että miksi se TOLLO ei kantanut asetta jo alkujaan, maassa jossa se on sallittua luvalla, ja jokainen kunnon kansalainen saa luvan - oletuksena.
Nyt kun kesä tulee, niin miten olette varautuneet nesteytyksen tarpeeseen tai auringonpaahteeseen? Onko vesikanisterit viritetty takakonttiin ja aurinkovarjo ja aurinkovoidetta suojakertoimella 50? Itse ajattelin asentaa vielä telineen katolle baden-baden tuolin kuljetukseen niin siinä voi lämpöhalvauksesta heikkona levähtää. Siinä on vitsit vähissä kun auto leviää Vimpelin ja Alavetelin välille, niillä valtavilla pohojammmaan peltoaukeilla kun on pitkä matka raahautua multa hampaissa narskuen puiden varjoon saati seuraavalle huoltoasemalle.
Mullon tojota, ne ei leviä.
Kyl mikä vaan auto saattaa levitä suomalaiseen autiomaahan, siksi sinunkin esu ehdottomasti kannattaisi varmuuden vuoksi hommata tojon peräluukkuun lava Grandi pillimehua.
No talvellahan on tietty omat ongelmansa, mutta nyt kun on kesä tulossa niin pitää keskittyä käsillä oleviin ongelmiin. Talvella kannattaa siinä palavan auton liekeissä sulattaa grandi mehujää pakkauksessaan ja sitten mukana olevalla monitoimi työkalulla johon kuuluu rei'itin tehdä siihen kääreen yläosaan reikä, ja monitoimisotatyökalun integroidulla pillillä juoda se kuuma ravitseva mehujuoma. Sitten jaksaa laittaa kokoontaitettavat sukset jalkaan ja lähteä teleskooppikeihään kanssa etsimään metsästä karhua tai hirveä kaadettavaksi, jonka ruhon sisään voi sitten mennä nukkumaan niinku Star Warsissa ja selvitä seuraavan päivän eloonjäämistaisteluun.
tuittulla toi sana hallussa virn....
lahkonjohtajana lahjakas pimatsu olis
Täältähän on viestit muokattu pois jo viime kesänä :unsure: Mun nähdäkseni täällä ihan kaikella ystävyydellä vaan heitettiin läppää silloin pari vuotta sitten eikä silloin ketään oikeesti harmittanu.
Huaaaa, huomasin nämä hieman myöhässä mutta kiitos, kai? :laugh: :lol: