Mä muistan Jasson, kun se oli nöösinä Evijärven Nuorisoseuralla tansseissa. Olit niin räkä poskella, että jouduin sut heittään pihalle. Terveisiä vaan silloiselta järkkäriltä :evil:
Printable View
Mä muistan Jasson, kun se oli nöösinä Evijärven Nuorisoseuralla tansseissa. Olit niin räkä poskella, että jouduin sut heittään pihalle. Terveisiä vaan silloiselta järkkäriltä :evil:
Jahas, tää tarvii näköjään isomman vodka paukun vielä :thinking:
^Esa, näyttää siltä et ei pääse paikalle, emäntä duunissa ja mä likan kanssa himassa :thinking:
Voihan Pluidi, no mukavaahan se tuokin on!
^Joo, asiat täytyy pitää tärkeysjärjestyksessä. Olishan se ollu kiva poiketa festeillä mut nyt tais käydä niin ettei pääse.
^ Toivottavasti ei..vaahtosammuttimesta!?:D
Jaahas, tännehän mä tulen ti-iltana huutelemaan ku oon seuraavan kerran kännissä..:laugh:
Jee.
Hyvä Jasso!
Hermot palaa ennekuin ensimmäistäkään laatikkoo kannettu :banghead: Ens viikko tiukkaa tavaran kuskaamista ja paikalleen laittoo. Missäs välissä sitä kerkeis höyrykalustoo putsailemaan, varmaan joululomalla :D
Juu 200m2 - 83m2 :eek: Kuukausi myyty/lahjoitettu ylimääräistä tavaraa pois :D Loppurutistus tulevalla viikolla ku saadaan avaimet uuteen :)
On muuten kiva käydä kattoon pankkitiliä, perjantaina oli tullu tästä vanhasta rahat ja tiistaina vasta maksu uudesta :D
Hmmm pitäskö ostaa muutama höyryvermes :rolleyes:
Osta bitcoineja koko rahalla ja toivo että kurssi nousee, tiistaina myyt ne sitten pois :D
Ei varmaankaan kannata :thinking:vai kannattasko sittenkin :thumbsup:
Nyt jasso äkkiää huutamaan karhulle lohi ;)
Äijäluolaa tulee ikävä :(
kyllä sulle löytyy uudestakin oma nurkkaus :)