Eilen ko. nesteen höyryntuoksua kuvailtiin miellyttäväksi..:)
toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Kannattaa ainakin kokeilla frenchiä.
Printable View
Eilen ko. nesteen höyryntuoksua kuvailtiin miellyttäväksi..:)
toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Kannattaa ainakin kokeilla frenchiä.
Näitä on pakko olla hyllyssä kokoajan, tai paniikki iskee:
Kuhanzzi Love Potion
Jalippo´s Vanilla Berry
Jalippo´s Milk
Space Jamin Eclipse pääsis varmaan muuten listalle, mutta sen pg-pitoisuus saa kurkun kipeäksi..
Niin ne mieltymykset muuttuu.
1: Jalippo´s Milk
2: FA Pear drop
3: Oneonone RY-6
Millä prosenteilla sait Pear Dropsista hyvää? Mun mielestä siinä oli outo maku jo 3% suhteella, enempää en sitten uskaltanut laittaa.
Mistä te noita FAt hamstraatte?
Flavourart - La sartoria degli aromi, aromi alimentari e per sigaretta elettronica made in Italy - halvempaa
FlavourArt UK Flavoured Eliquid, DIY E liquid Concentrated Flavours, for Electronic Cigarettes. Retail, Trade, Wholesale Official Supplier - enemmän makuja mutta järkyttävät postikulut
e-savukkeen alekoodi muuten toimii ainakin Italian kaupassa, vaikka ilm aika vanha onkin.
-10% joka kuittaa postikulut kivasti koodilla: 469-esavuke
Hmmm mulla oli sellanen kuva että italia halus 20 egee posteja ja brittisaitilta taas et löydä mitään. Pitää tutustua uudestaan kunhan pääsee koneelle.
Brittisaitilla on kaikki FlavourArtin maut ja lisäksi semmoisia makuja mitä se kauppias on itse kehitellyt FlavourArtin tiivisteistä. Joukossa mm. mun suosikit Black Pearl ja Black Jack Vintage.
Ilmeisesti en ole ikinä osannu navigoida sillä brittisaitilla :P
TOP3=
1.) Space Jam - Venus
2.) Dr stanley clarks Snake Oil
3.) Halo - Tribeca
Italian kaupassa (FA) taitaa olla pössy28:n tilauksen takia vähän ruuhkaa. Omakin tilaukseni on ollut jo kolmatta viikkoa "Sent to production" tilassa.
evaperin classic mustikka, tuttifrutti ja n-ergy litkut, koska halpoja ja melko hyviä imo:thumbup:
Vielä kaikkia maistellut. Sinnepäinkään, mutta Coniin Bars ja Key. Jalippon Milk ja Psycho Vapen Fragile dream.
No miksi maistuu?
FD ja Milk. Varsin samantapaisia vaikkakin eri makuisia päämakunsa suhteen. FD:n päämaku päärynä ja Milkissä mansikka. Omaan suuhun selkeitä ADV-nesteitä. Ei liian makeita, "äklöjä".
Bars puhtaasti raikas sitrus ilman mitään kikkailua. Tunnustettakoon, että testasin sitä lisäämällä siihen kynnellisen Flavous Westin Milkiä. Omaan suuhun onnistunut lisä.
Hieman liiallinen sitruksen hyökkäävyys loiveni. Jälkiruokanesteestä tuli omaan suuhun ADV kamaa.
Key on sitten täysin sitä itseään johon varmasti pyrittykin ja loistavalla lopputuloksella. No mihin? Sen voi jokainen itse testata. Varsin tuttu maku jokaisen suomalaisen suuhun.:whistle:
Epidemic fuel - Silverback
Finnvape - Bluebacco
Pipe sauce - Shire malt
Kyllä ne omat suosikit löytyvät halvoista litkuista, vaikka kokeillutkin laajasti erinäisiä "premium" nesteitä.
1) Mbv - Cinnamon roll
2) Halcyon haze - Sweet Prudence
3) Ono kine - Lehua
Voihan sitä kokeilla. toki valkovenäläisen maidon maku voi olla hieman haaste mut pidän teidät ajantasalla ;)
Kuhanzzin potut on ne etusijalla olevat, nyt kun herra pääsi intistä niin alko kehitteleen uutta nestettä. ;)