Kaatiksella kuhisee kun lokit kyärää parhaat päältä.
Printable View
Kaatiksella kuhisee kun lokit kyärää parhaat päältä.
Vittuilu on herkkää taidetta.
Tässä nyt mitään kääpiä ruveta jyrsimään.
Auttaako kääpä potenssiin? [emoji12]..huumorin puuteko iskeny foorumiin kun joutavas kuhinaa.[emoji1]
Mikä vain toimii, jos usko on luja.
Mistä te saatte noita uusia hymiöitä?
Tapatalkkiin tullut ainakin uusia.
Ah. Enhän minä ole hoksannut katsoa kun niin harvoin sitä käytän.
Saiskos ne hymiöt TapaTalkiin jollain addon:illa?
:oops
Siis ilman, että tarvii syöttää merkkiyhdistelmää.
Olikohan OT-aiheen perustaminen aikoinaan virhe? :thinking:Toisaalta monet jutut on ollut ihan ok, mutta nykyinen meno ei itseäni miellytä ja siksi pitäydyn enemmän niissä aiheissa, joissa tolkun miehet keskustelevat muilla kuin kuvilla ja vittuilulla.
ktdd, tässä kans hymiö: http://www.freesmileys.org/custom/im...at!%5E_%5E.gif
Lähinnä nuo aloittelijaystävälliset laitteet pitäisi laittaa uusiksi.
Jokaisesta tutoriaali videolla stickyksi lukolla ja sitten erillinen höpinäketju perään.
Nykypäivänä on helppoa siirtää vitutus näppäimistöllä teksti muodossa koneella ja painaa lähetä nappia
Livenä ollaa nurkassa hiljaan ja kyhnötetään mutta kun tekstipäätten eteen päästään niin piru on irti :sarcasm:
Mukavampihan tuo kyllä ois jos tuosta vittuilusta pääsisi eroon. Leikkimielinen naljailu on jees mutta siinä vaiheessa kun menee henkilökohtaisuuksiin niin pitäis pistää kone kiinni.
Samaa mieltä patrickin kanssa "leikki mielinen" kuuluu normaalin ihmisin kuvioihin
Jos vittuilun on pakko mennä henk koht juttuihin ihminen siirtynyt silloin heikkoon tilaan kun ei keksi mitään "kivaa" läppää vaan ylittänyt sen rajan
Muutenkin olen laittanut merkille että joku ihme masis kausi menossa ihmisillä nyt höllätään sitä pipoa ja pidetään hauskaa tämän harrastuksen parissa OK ?
Kiitos ja anteeksi vuodatus :hatsoff:
Pieni lämpöaalto pistää mielet sekaisin :unsure: Hienoo et kerrankin tarkenee vaikka töissä saakin hikoilla :wheee:
Helteellä on varmasti oma osansa, mä oon ainaki ku perseelle ammuttu karhu ku on koko ajan niin pirun kuuma X-( Viikonlopulle oli luvattu jo +30 mutta se on onneks laskenu jo parilla asteella.
Keksitään vaan tekosyitä
Talvella on kylmä
Kesällä on kuuma
Syksyllä ja Keväällä on märkää / pimeetä ja pelottaa
Tervetuloa sulan metallin pariin täällä on aina liian kuuma
Talvella on kivaa kun naama palaa ja perse jäätyy :)
Mä en ikinä valita keväällä/syksyllä/talvella. Ennen valitin talvella mutta 2010 kesän jälkeen päätin että ikinä en enää itke jos on kylmä. Kylmää vastaan on helppo tapella ku pistää lisää vaatetta.
Ja kesällä ku ottaa vaatteita pois :)
Mutta vaatteiden lisäämisellä ei ole rajaa, jos haluat niin voit pistää vaikka 9 kerrosta päälle ja lähteä ulos - ei varmasti tule kylmä.
Mitäs sitten kesällä teet kun on kaikki vaatteet heitetty? Ei siinä oikein ulos voi lähteä :D
Sattuu olemaan tänään kåkkelbyy suomen lämpimimpiä kolkkia [emoji6]
Meneeköhän ennätykset uusiksi [emoji91]
Eikö se sinun naapuri mummu tykkää jos aatamin asussa siinä taloyhtiössä heilut ?
Luulisi että nuori kolli kiinnostaisi :)
Tais olla oikeesti viiminen kerta ku tilaan liberty flighsiltä yhtään mitään X-( Ei oo tullu pakettia vieläkään ja nyt palo hermo. Pistin vihasta viestiä menemään että mikä helvetti voi kestää noin kauan ja seuraavana raivon niskaansa saa kaikkien meidän rakastama Shitella.
Miten nii? :blink:
Muutenkin se on enemmän perseestä talvella, kun laitat ne 9 kerrosta vaatetta päälle, niin hikoot jo siinä pukiessa niin paljon, että ulos mennessä jäätyy, vaikka olis kymmenennen kerroksen päälleen jotenkin saanut tungettua ja vituttaa koiran kanssa lenkille lähtiessä käyttää puol tuntia pelkkään vaatteiden päälle pakkaamiseen. :D
Kesällä on hienoa, kun voi vaikka keskellä yötä lähteä pihalle, sen kun vaan heittää shortsit ja t-paidan päälle ja sandaalit jalkaan. ;)
Ei oo ihmistä tehty alle 20 asteen lämpötiloihin.
Mulla on yks Libertyn lähetys noin kahdestakymmenestä hukkunut, sitä ei koskaan tullut. Lähettivät uudestaan ilmaiseksi ja se tuli perille.
Tilaa nyt hyvä nainen äkkiä jotain vaikka e-smokeireland.eu:sta niin saat todennäköisesti perjantaiksi kotiin, niillä on nopea toimitus.
Tästä oli jo aiemminkin juttua, että saattaa bussikuski ajaa pysäkin ohi jos siellä seison bussia odottamassa ilman rihmankiertämää. :lol:
+20 varjossa on mulle se ehdoton maksimi. Kaikki mikä menee sen yli on silkkaa kiduttamista.
Ei taida Liberty sen enempää kuin muutkaan firmat oikeen voida vaikuttaa Itellan toimitusaikoihin.. Jos ei ole riittävän suurta nestevarastoa odotella minimissään 2 viikkoa, niin sitten tilaa jollain pikakuljetuksella. ;)
Toki useimmiten euroopasta saa tavarat viikossa, mutta IMO kuukauteen on hyvä pahimmillaan varautua, etenkin nesteiden kanssa. :)
Ja tullilaitos jäkiytää vielä oman aikansa
Kyllä briteistä pitäis tulla viikossa jopa etanapostilla.
Aivan niinkuin et itse olisi tuota vittuilua harrastanut myös useammankin kerran täällä. Ei varmaan kannata tukehtua pyhäänhenkeen tuossa asiassa. Jos nyt muutenkin käytän termiä "bodaava homo" jossain sivulauseessa ja tuntuu että tuon lauseen takia on nyt mennyt koko keskustelupalsta "aivan vitulleen" nii hoh hoijaa. Ei kai täällä ennen näin kireä meininki sentään ollut.
Meinaatteko tästä lähtien aina alkaa vaahtoamaan jos kirjoitan johonkin sanan homo? Rauhoittukaa oikeasti, minäkin koitan tehdä samoin...
Mä en oo mielestäni mennyt henkilökohtaisuuksiin. Ja en mä ollu ainoa kuka osas sen sun viestin yhdistää tiettyyn nimimerkkiin :)
Enivei, ei se homo oo hyvä haukkumasana paitsi ehkä ala-asteikäisille.
Kaikesta huolimatta TE yhdistitte sen nimimerkkiin. Minä en lainannut kenenkään tekstiä ja kirjoittanut siihen OLET HOMO!
En nyt jaksa alkaa lukemaan kaikkia reilu 4k viestiäsi läpi mutta muistelisin että melko rajoilla se sinunkin vittuilu on mennyt useammankin kerran. Siinä kyllä olet sinä ja kaikki muutkin oikeassa että henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi mennä ollenkaan, mihin olen kieltämättä kyllä hieman sortunut viime aikoina. Pitää kiinnittää huomioita taas vähän paremmin tuohon asiaan itse.
Joo eiköhän vaan paiskata kättä ja jos joskus Ouluun eksyn niin tarjoan bissen :hatsoff:
Tää ilma on mahtava, ei voi muuta sanoa! Tämmöstä säätä pitäis olla koko kesä.
Kuka on mennyt henkilökohtaisuuksiin?
Zkysin kanssa oon kyllä samaa mieltä, kyllä täällä on patrikit ja muutkin aika pirun raakaa vittuilua harrastaneet ja sitten vielä ruoditaan juttuja irkistä, kuten allekirjoittaneella. Mutta ne on olleet kaikki vaan naurahduksella ohitettavia asioita, enkä ole täällä vielä kertaakaan oikeasti suuttunut kenellekään. Se vittuilun raja vaan on joskus tosi häilyvä, veteen piirretty viiva. Oikeassa elämässä olen ollut kaverin kanssa tekemisissä jonka kanssa se suunsoitto on jo niin brutaalia että joku ulkopuolinen voisi luulla asian johtavan pian tappeluun, mutta sitten se vaihde vähän kuin jää päälle ja tulee itsekin lauottua pikkasen turhan jyrkkää turvansoittoa ajoittain täällä. Kenestäkään ei ole pakko pitää, mutta jokainen ihminen on sen verran sivistynyt että toimeen tulee.
Pitää ruveta kattomaan tarkemmin ulosantiaan. Monella muulla foorumilla ois varmasti jo bannivasara heilunu myös allekirjoittaneelle, onhan tämä välillä ollut "vähän" rajua :whistle:
Onhan tuo meininki kieltämättä välillä ollut melko kovaa, vaan on sitä saanut kyllä nauraakkin kuset housuun useamman kerran. :D Kyllä kai täällä taitaa porukka ottaa suurinosa ainakin huumorilla vähän rankemmatkin heitot, niin kuin ne varmasti on ajateltukkin. En nyt itse ainakaan oikeasti halua että kenellekkään jää oikeasti paha mieli näistä vittuiluista, ei edes taajuudelle.