Khyll, ja myös sun velipoika ja isäukko.:thumbup:
Printable View
Kaipaan vanhoja kunnon homo-iltamia latinolaiseen heterohenkeen... Mis äSSä, Jomppeli & co [emoji15]
Suurimpaan kaipuuseen, tuossa iltalukemista/muisteloja:
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...off-topic.html
Olikos nää niitä "vanhoja hyviä aikoja"?
*hik* Mitäs höyrypäiden iltaan kuuluu? :)
O.O Täällähä on tapahtunu ko viimeks pyörähin kahtomas läpi viestit.
Mut mites muut? Ihte laittamas nukkuu täs kohtapuolii, josko sitä jaksais herätäkki ennen viittä iltapäivällä :'D
Laskuunkopäin oot menossa?
On se tuo alkoholi sellasta kamaa et ite en henkilökohtasesti veä kännejä ollenkaan ikinä, saunasiiderin/lonkun voin toki juua tai shotin/pari mut känniin en juo.
Toki jos joku tykkää nii en oo kahtomassa vinoon ollenkaa, jokaisella on omat tapansa
Tuossa kohtaa nostetaan volyymiä. Sitten kun naapurit alkaa koskettelemaan ovikelloa kuulokkeiden takia, on hyvä.
Hienoa herätä samoihin aikoihin kuin on ollut tapana pistää pötkölleen lähiaikoina. Tämä rytmi voi asettua vielä vaikka mihin. Veikkaan kyllä pikkuhiljaa palautuvan sinne unta 6.00-15.00. Se on kai mun luonnollinen. Ei se vissiin edes väärin ole.
E: Tulispa FO4 jo. Sitten voikin siirtyä odottelemaan seuraavaa syytä elää.
Tässä mää oon. Pakottava harrastamisen tarve ja selän kiukuttelu ovat ajaneet minut vesilinjalle. Seksuaalinen suuntaukseni kuitenkin on ennallaan.
Lupaan olla viimeistään joulukuun puolivälissä aktiivisempi.
Viä ämpärillinen kahvia, ja sit pääsee taas merelle. :thumbup:
Pienestä ne ihmisen ilot syntyy kun jostain pelin odottamisesta, huikeeta :punk: Piru ku on hyvä biisi toi apulannan Valot pimeyksien reunoilla :)
Perhana ku sais joskus elää edes yhden vuorokauden samaa mitä Virtanen elää. Hulluuden ja nerouden rajamailla :D
tekiskö joku gallupin miten jengi höyryttelee kiinnostais tietää onko muita kohtalo tovereita jotka ei jaksa/halua/pysty juosta pilvien perässä vaan pössyttelee pikkuwateilla hiljalleen naatiskellen.
Minulla menee röörit/hengitys tukkoon ketju vapottelussa jos tyrkkään kauheita löylyjä. Vapottelua tulee kuitenkin pienilläkin wateilla nautiskellen nestekulutuksen mukaan n. 5-20ml päivässä joten aika ketjussa tulee välillä vapoteltua. :) myös tykkään että monet maut tulee paljon paremmin esille pienemmillä tehoilla. esim kermat.
Olisin tehnyt moisen gallupin mutten osannut. :)
Siis jotakin tämmöistä http://www.e-savuke.com/vb/gallupit-...tta-miten.html
lähinnä mietin millä wateilla ja miten porukka höyryttleee?
0-10W MTL (mouth to lung)
0-10W Suoraan keuhkoon
10-20W MTL (mouth to lung)
10-20W Suoraan keuhkoon
20-40W MTL (mouth to lung)
20-40W Suoraan keuhkoon
40-80W MTL (mouth to lung)
40-80W Suoraan keuhkoon
80W+ MTL (mouth to lung)
80W+ Suoraan keuhkoon
Hyi stna 7x 15h yövuoroja takana ja nyt tämä juna on prkl tunnin myöhässä. Töissäkin kiristi niin että teki mieli haistatella kaikille vastaantulijoille. Menty esimiehelle valittamaan että kaikki tavarat väärissä paikoissa mun jäliltä, 2 vitun haarukka oli väärässä laatikossa ja niitä on prkl 4 melkeen saman kokoosta vittu.
Sipsupussukka älä nyt enää e30 projektia laita, ne on jo niin nähtyjä :D e36, e39 tai e46 nyt kun niitäkin saa luvallisesti turbotella ;) Seinäjoellakin taitaa olla jo 2kpl e39 m5 remmeillä :)
Hellöy[emoji2] mites on porukoitten vkoloppu mennyt? mulla ihan jees[emoji8] huomenna pääsee töihin [emoji4] laitoin Love Potionia koneeseen ja uusi setuppi..on pehmeät höyryt etten sanoisi ja namin makuista[emoji173]
Edit.huomenna lähtee Nautilus uuteen kotiin[emoji53] hieman haikeutta rinnassa, oli kuitenkin ensirakkauteni[emoji173]
Puutöissä ja verkot katseltu. Autoon öljyt ja suodatin. Samalla löytyikin vika kun starttaa huonosti eli ensi viikolla taas autoremppaa tiedossa.
Pitää vissiin avata telkku, kun täällä on hiljaista[emoji20]
Nooo mistäs tiedät höyris? [emoji51] tosin ilta vasta alkamassa joten katsotaan nyt.
Kaapeli-tv vittu alhaalla, on täälläkin hiljasta [emoji16]
Missä äSSä?
Nyt mää oon aika selvillä millä laitteilla tätä höyryttelyä jatketaan. Kunhan saa hankittua!
TV on kuollut. Ainoa ongelma näissä Netflixeissä on vaan se, ettei synny enää samalla tavalla kahvipöytäkeskustelua kuten telkkarin kanssa kohuleffan tai uuden sarjan ansiosta. En kyllä silti vaihtaisi enää pois. Nyt jumitellaan Scrubsia ja yritetään keräillä voimia.
Netflixistä kattelen leffoja ja dokkareita tosin nekin jäänyt.Haitanneeko tuo[emoji4]
itse kusetin taas 1kk ilmaista netliksillä vaihtamalla s-postin ja maksutavan
Pesin olkkarin ikkunat,kun ihme kalvo oli pinnalla..eipä ole enää[emoji8] ja kissankarvoja taas siellä täällä vaikka eilen imuroin[emoji51] kauhee siivous into iski..mitä seuraavaksi? voisin käydä läpi vaatelipaston.Tätä se teettää kun käy lenkillä niin piristyy liikaa[emoji53]
Edit.ja mitään en oo ottanut[emoji13]