Jaahas, vai että lääkeluokitus, jos väitetään auttavan tupakoinnin lopettamiseen.
Osui kohdalle tuo EU-info tupakoinnista YouTubessa.
Printable View
Jaahas, vai että lääkeluokitus, jos väitetään auttavan tupakoinnin lopettamiseen.
Osui kohdalle tuo EU-info tupakoinnista YouTubessa.
Rahahan se kaikkea pyörittää, totta se, mutta mitä tiedän tosta mökkikaupasta on sen verran että paljoo se seki tule maksamaan koska ei oo kauheen isoo tonttia mukana ja koska syrjäinen sijainti.. Mutta jää silti luultavimmin (en varmaksi sano) sinne 8000-10000 tienoille ja se maajussi joka sen naapurimökin omistaa ja ne metsät melkein koko järven ympärystältä ei aio sitä ostaa koska sillä on jo tarpeeks projektia toisessa mökissä ja varmaanki tulevassa talonrakennuksessa
Ai helvetti, tuonne kun pääsis muuttamaan (tai lähinnä sais tuon paremman puoliskon myös mukaan)!
Pikkasen ois hienoo asua aidossa bunkkerissa, eikä tarttis pommien tipahdellessa ees kotoota lähtee. :D Vähän remppaa vaan, niin saa kaikki mukavuudet ja ois luultavasti tilaa omalle harrastehuoneellekin..
Jotenkin semmonen fiilis, että mä oon käyny tuossa kolossa ihmettelemässä pari kesää sitten, kun mökkireissulla vanhoja puolustuslinjoja käytiin kattelemassa.. :thinking:
Voishan sitä bunkkeria kohta alkaa miettiä kun tilanne alkaa olla niin huono että Aku Ankkakin ottaa kantaa. :D
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288663764959.jpg
Nyt jokaisen videorevikoijan pakko hankinta kestotestejä/hylättäviä laitteita ajatellen:
Myydään käytetty giljotiini | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
^Pitäsköhän tuo ostaa pois ja panna "muutama" viherpiipertäjä testaamaan et miten toimii?
"katsoppa tuolta reiästä, siellä liito-orava syö vuorijalavaa" "MISSÄ MISSÄ!!!!!" tsot http://www.mentecritica.net/wp-conte...illotine01.gif
Mitenkäs te määrittelisitte "tupakoinnin"?
Itse kun olen käsitteen "niksaa sisään, höyryä ulos" kannalla.
Tupakointi tarkoittaa virginiantupakan (Nicotiana tabacum) kuivatuista lehdistä (puhekielessä tupakka) valmistettujen tupakkatuotteiden käyttämistä niitä polttamalla ja savua hengittämällä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupakointi
Voihan se noin wikin mukaan mennäkin, mutta se oikea arkipäiväinen tulkinta on tuo, mitä sanoin, koska 99 sadasta noin vastaa.
Siksi en oikein tuota vääntöä "tupakoinnista" pidä ehkä kaikkein hedelmällisimpänä ETENKIN, kun juuri siihen EU on tarttunut.
En nyt taas ehkä ihan pysy Trollin ajatusten kanssa samalla lentoradalla, mutta kyllä mun mielestä tupakointi on juurikin tuota, mitä Rokin postauksessa sanottiin..? :thinking:
Edit. Tosin kai muitakin tupakkalajikkeita voi tupakoidessa käyttää, mutta kyllä tupakointiin se tupakka silti välttämättömänä osatekijänä kuuluu, kuten myös kytemisestä tuleva savu.
Edit2. Voitko haarukoida lusikalla? ;)
No kysytäänpä sitten näin. Sähkötupakointi EI ole tupakointi tavallisen tallaajan silmissä koska...?
Summa summarum, tupakointi on tullut jäädäkseen, sen voi vain tehdä kahdella eri tavalla.
Minulta aina välillä kysellään jotta miksi vaivaudun pihalle tupakoitsijoiden sekaan höyryämään. Vastailen aina että "vanhasta muistista", kun en jaksa käydä vääntämään siitä missä saa höyrytä ja missä ei. Kotona en kuitenkaan jaksa vaivautua, kun olen työssäni päässyt toteamaan mitä savu vs. höyry on teknillisten vempeleiden suolistossa.
Mä en tunne enää mitään yhteenkuuluvuutta tupakoijien kans. Mä en itse asiassa oikein tykkää edes sanasta sähkötupakointi. Mä olen höyryttelijä.
Mä en kehitä ongelmaa tavasta/addiktiosta/harrastuksesta joka mulla on. Jos sitä ei joku randomi jannu kadulla tai arkadian mäellä tajua, niin olkoon vittu tajuamatta.
Mulla ei ole mitään puolustettavaa kenellekään, eikä tarvetta vakuuttaa ketään mistään. Näin mä määrittelen sähkön polttamisen ja höyryn tupakoimisen.
En minä vaan tupakoitsijoita käy syrjimään. Olinhan itsekin sellainen 22 vuotta.
jos mie väärin nyt laskin, niin jotain tyyliin 201000 arkunnaulaa paloi sen harrasteen myötä.
Vitut noista numeroista, mutta pahaa se on saattanu terveydelle tehdä. Rahaakin on toki kadonnut savuna ilmaan,