Ei noilla 2-in-1 ritsoilla tee kuin pikasiivouksen, kyllä se jerkkua tarttee olla.
http://images.ceneje.si/mother/1024/116/116058-0.jpg
Electrolux Ultrapower 24V :laugh:
Printable View
Ei noilla 2-in-1 ritsoilla tee kuin pikasiivouksen, kyllä se jerkkua tarttee olla.
http://images.ceneje.si/mother/1024/116/116058-0.jpg
Electrolux Ultrapower 24V :laugh:
Niin on tuossa munkin mallissa! :sneaky: Isoin ero noissa on se teho just, viehätti ajatus noista ErgoRapidoista mutta niissä se moottori on tosiaan se rikkaimuri, kun taas tossa Ultrapowerissa on ihan kiinteä oma moottori. Eteisen hiekkalaatikko(=eteisvälikkö) ainakin tyhjeni alle minuutissa kun sutas vaan, joten en voi kuin olla tyytyväinen. Pärjäs nukkamatollakin erittäin hyvin.
Sehän tuossa "paremmassa" varsi-imurissa onkin ideana, että selviytyy talon ainoana imurina yksiössä. Kokeilin sekä ErgoRapidoa että Boschin Movea kaupassa, mutta vähän jäi just sellanen fiilis että se on rikkaimuri varrella vaan. Imuroimpa vittuillessani sit melkee koko kämpän tolla Ultrapowerilla, tossa on myös se hyvä että akkukesto jopa 50min :D
No joo, itellä on tulevassa kämpässä 37 neliöö ja nykyisessä 65 neliöö :D
Me asuttiin vaimon kanssa vajaa 8 vuotta 21,5 neliön yksiössä tai siis hän muuttui vaimoksi viidennen vuoden kohdalla kun peppu vilkkui silmien edessä koko ajan.
Nyt on kohta 9 vuotta ollut 59 neliöö ja tuntuu vieläkin, että tilaa voisi olla oikeastaan vähemmänkin.
Hmmm... 105 neliöö ja aivan liian pieni mulle, mun tyttärelle ja yhelle kissalle :D
Majakka, bunkkeri tahi erämökki todella kaukana kaikesta ois kiva.
Niin no, täs kevään aikana tulee kaiketi myyntiin yks mökki sellaselta pieneltä järveltä laviasta mistä ei moni tiedäkkää mitää, siellä on kaks muuta mökkiä sen lisäks, toisella ei käy ku ehkä kerran kuussa vklopun viettämässä ja toisella mökillä sellane rauhallinen keski ikäinen maatalon isäntä jolta saa sitte halvalla puita ja vielä halvemmalla jos itte tekee.. Mutta varmaksi en en tätä tietoa sano mutta sen mitä sitä eroavaa pariskuntaa tiedän niin nainen sen mökin saa ja se vaatii pienen rempan viimevuoden myrskyn takia jolloin vähä terassi kärsi.. Mutta se on rauhallinen paikka mutta sähköä taikka kunnan vettä ei ole ja jos sellasia halajaa se maksaa :P
Onhan noita, mutta taitaapi kaleppon kanssa olla samasta kiinni, eli rahasta.
Myynnissä - Suoanttila, Luumäki: Linnake-Naulapää, 54530 Luumäki | Oikotie
50K. Halpaa kuin saippua. Ja varmasti tilaa E-nestesäiliöille :D
Mä jo heitin joku aika sitte akkelille että pitäiskö ostaa vähän remppaa vaativa kämppä etelämmästä ja näytin ton :D Ilme oli kyllä näkemisen arvoinen :D
Just samaa totesin muijalle, että pitäsköhän muuttaa bunkkeriin asumaan ja näytin kuvat. Mä veikkaan et tuo olis vaa mielissää ku häviäisin maan alle :D