Ei tainnut internettiä olla vielä 1997 B.C. :D
Printable View
Ei tainnut internettiä olla vielä 1997 B.C. :D
Pienempi riski hävittää lompakko kuin unohtaa sen "lompakon" salasana....
Joo ja kuukävely ei ole totta. 9/11 was an inside job, mitäs näitä vielä oli? :lol:
Dinosaurukset eivät kuolleet meteoriittiin.
Elvis elää, Tu-Pacin kanssa neitsytsaarilla tehden satunnaisia keikkoja Las-Vegasissa.
etc. etc. etc.... :D
Miettikääpä näitä nykyajan nuoria rakentamaan pyramidi :D Voi sitä angstauksen määrää ja yhden tiilen paikalleensaaminen veisi neljä viikkoa.
700 cubic metres per minute). If one of these just isn't enough then there is the option to link multiples of this unit together via DMX for much larger venues,
DMX Fogger 3000 Remote Fog Smoke Machine - YouTube
pitäis ostaa tällänen saunaan :D
Mites ihan vaan villa? Tai chinhilla? Kyllähän niistä ainakin vaatteita on tehty niinku pumpulistakin... (cotton) eli puuvilla. Jos joku koittaa esim luomu villa (sukka) lankaa olis jännä:)
Ei chinchillaa! :mad:
Ei kai siinä tarvita kuin kunnon capillary action, että kelpaa wickiksi. Äkkiäkös sitä jostain kuivatusta elukan suolesta u-wickin vääntäisi. :thinking:
Hyi saatana, lauantaille luvattu +29.
Onpa ihanaa.
Perkele että ranskalainen laskettelunopettaja ajaa lujaa.
Mun mielestä nämä säät on parhautta! Ulkoduunin hyviä puolia. Tosin kotona saisi olla vähän viileämpää, riittää että ulkona on kuuma.
Sisällä sais kyllä olla viilee. Se on näitä kerrostaloasumisen huonoja puolia kun ei ilmalämpöpumppua saa asentaa.
No johan nyt taas on postipäivä. Kiinasta tulee ebayn tilaus nopeemmin perille kun mun libertyn nesteet mitä ei vieläkään näy :blink: Ja UPS:ilta soitti että mun ego2 tilaus tulee tunnin päästä kotiin tuotuna ja tilasin sen paljon myöhemmin kun libertyn satsin :thinking:
http://img.tapatalk.com/d/14/07/22/a7y9ysaz.jpg
Sain ego2 tilauksen mukana karkin :D :D hupsuja noi puolalaiset [emoji12]
Ja minä sain spain-cigarilta klooni-armeijan?
Mukavaa hellekeleissä että puntilla saa todella hien päälle. Ainakin illuusio siitä että olisi tehokasta...
http://img.tapatalk.com/d/14/07/22/7uvy8a3u.jpg
Onko neidillä mätsäävä käsilaukku salihanskojen kaveriksi?
Nyt on 12mg niksapohjaa 3 pulloa ja pääsen sekottaa valmiisiin makunollapohjiin tota [emoji7] olen siis pelastettu.
Ja mikä parasta kangerin pro tankki 2 uus atopää ja toimii ku mikäki! [emoji4]
Anteeksi, se oli vain hyväntahtoinen piikki, ei pahalla :hatsoff:Muistaakseni sinullekin noista jo naljailin vaikka sulla on atooppinen iho :)
Elkää nyt miehet tapelko. Ihan peace vaan! Kaikilla mukavampi täälläki höpistä kun kukaan ei naljaile tuolleen kenellekkään.
Vitsi vitsinä, en edes yrittänyt nyt mitää kiukuttelukisaa järjestää :D