Unholy adventurer's blastia löytyypi täältä :thumbup:
Printable View
Unholy adventurer's blastia löytyypi täältä :thumbup:
Sub minissä tuliterä setuppi nikkelistä. RY4 D. Namia......
Supertank minissä kuukaudenpäivät kysynyttä vanilla ice.
Bachelorista äidin maitoa. Nannaa on.
Jalippon autokarkkia. Nam, eikä ees kunnolla kypsynyt vielä.
Testissä Inan vanilla for pipe
iijustissa tpan french vanillaa (45W) ja seedmanin rommia putelissa oottelemassa huomista. "Hieman" rajottaa tätä touhua, ku ei oo tyhjiä pulloja muutaku yks 5ml joka jäi tyhjäks valmisnesteestä, kuka käski tilata tyhjät pullot kiinasta?prkl
Ensimmäistä kertaa testissä Toveri Liquidsin Baby Oilsnake. Iso peukku sille, että joku on tehnyt snake oilista version joka sopii mulle. Tämä on Snake oil miinus koolada -efekti. Pehmeä, mieto ja raikas maku ainakin MISTEr V2:sta imeskellessä. Tästä tulee yksi uusi adv neste.
Mä oon nyt vetäny diy-tavarana 100 ml snake oilia ja 50 ml snake venomia. Seuraavaksi auki kuukauden kypsynyt snake bite. Lopuksi pitää funtsia että mitkä menee jatkoon vai meneekö kaikki.. tähän mennessä ei valittamista eikä kyllästymistä havaittavissa.
Rhodonite tosi hyvää vaikka en vielä (kypsynyt alle 2vrk) muuta makua erotakaan kuin vadelman. On ilmeisesti aika tujua toi inaweran raspberry kun ei sitä ole tossa kuin 0,5%. Paras vadelma tähän mennessä. Ai niin torrone puuttuu, muut maut ohjeen mukaan.
out of bounds, maistuu (vielä ainakin) ihan makeutusaineelle, kattellaan viikon päästä uusiks. Onneks en laittanu tankkia täyteen, parit imut ja vaihto jamaican speciaaliin
Sherkhania kokeilussa. Ostin aikoinaan Crownin aikoihin. Silloin oksetusreaktio, mutta aika maukasta super tank ministä. Pakko nämäkin käyttää eikä aina tehdä itse. Saattaa päristä aika pahasti. 11mg ja normaalisti vedellä kahdella milligrammalla.
E. Ehkä ei ollut niin hyvä idea omilla ketjuhöyryttelytavoilla...
Testissä Gremlins. Aluksi tuntui liian makealta mutta tähän tottuu aika nopeasti. Mukavan makuinen nougat. Ei kuitenkaan adv mulle mutta tulee tehtyä lisääkin. Tein 15 prossalla 80/20 pohjaan.
seedman rum kera aamukahvin
Ihan itse hatusta heittämääni banaanikeksiä. Iha jees.
Itse kokeilin Inan tiivareilla ja omasta mielestä tuli ihan hyvää. Päärynä hieman juissimainen tai ainakin itselläni tulee kyseinen mehu aina mieleen. En tiedä miten vastaa FA:n tai muiden päärynöitä. Inan kookos taas omasta mielestäni oli hyvin miellyttävä. Kookosmaisen "rasvainen", ei mitenkään pistävä maku. Sanoisin sen vastaavan melko hyvin aitoa tavaraa, mutta makuja on monia. Jopa kelvollista heti pikasteeppauksen jälkeen, vaikka maku pehmenee ajan kanssa ja päärynä ottaa enemmän vallan.
INW Pear 2-3%
TPA Bavarian Cream 3%
INW Coconut 1%
En ole maistanut muilla tiivareilla, joten en osaa sanoa miten maut on suhteessa. Ollut sen verran tyytyväinen Inaweran tiivisteisiin (parikymmentä taisin haalia yksi kerta), että en oikein ole lähtenyt seikkailemaan muiden valmistajien hedelmien kanssa.