TAI sitten huutokaupalla haluaa tarjota muillekin mahdollisuuden, kuin sille onnekkaalle, joka sattuu olemaan just oikealla hetkellä paikalla?
Printable View
TAI sitten huutokaupalla haluaa tarjota muillekin mahdollisuuden, kuin sille onnekkaalle, joka sattuu olemaan just oikealla hetkellä paikalla?
Vittu mikä homma tässä pakkaamisessa on. Ei ole edes kovin paljoa kamaa mutta just sen verran että tässä vallan hiki tulee. Kaupoilla olen ravannut about viikon verran ja josko NYT vihdoin olis aika pitkälti kaikki tarpeellinen ostettu. Tai ainakin sellainen tarpeellinen, ettet kuole kotiin. Ah muutot, kuinka teitä vihaankaan :sneaky:
Lauantaina, kun homma on pulkassa, valo katossa ja tietokone kasattuna, mä oikasen mun tuoreelle sohvalle, tuoreen töllön ääreen ja laitan jynkkyä pyöriin olohuoneeseen. Juon itteni känniin mutta sitä ennen saunon kyyneleideni kanssa ja viskikolaa jäillä ryystäen.
Sitten ryhdistäydyn ja nautin kerrankin siitä hiljaisuudesta, jota kaltaiseni erakkoluonne vaatii.
Ninjamuutot on parhaita, itse en siihen tosin pystynyt. Ja nyt muija on jopa iloinen ja pakkaa mun kamoja :D
Teillä sit meni ihan tosissaan vituiksi tuo parisuhde :D
Eiköhän jokainen ala harkitsemaan kytkimen nostoa siinä vaiheessa kun saa kuulla jatkuvasti "tee niinku käsken ni kaikki on hyvin".
Akkeli pyyhki pölyjä hyllyltä ja bambukasvi maljakkö täynnä vettä mun nitecoren päälle. No nyt on kuivamas niin kattellaan tunnin päästä toimiiko enää :facepalm:
v**tu eipä tämä RBA maailmaan siirtyminen ollukkaan niin helppoa ku luuli, neljä coilia koittanu tehdä tänään tulleeseen igo-w4 pumpulin ja silican kanssa ja aina lykkää paskaa makua tai räiskyy ku stalinin urut prkl X-( toisen jälkeen sentään hokasin että se täytyis varmaan pestäkki, pesin kolmesti, kaks coilia, paskaa makua --> liotan siis viron pirtussa ja koitetaan kohta uudelleen..
*ittu! Taas. Onneks oli aku matkassa....
http://img.tapatalk.com/d/14/03/26/7uny2y7u.jpg
Lohtu se on pienikin:(
Ei enää paha. Vaihteeksi pukkas ISOn säryn päänuppiin
Hyvä että sait lievitystä ja olo paranee:thumbsup:
Poranterä osu dna30 piirin näyttökaapeliin, nyt on toimiva piiri ilman näyttöä.
sitten tonic ku sanot kuka tuon kolvaa vielä paikalleen :D
mullakin on yksi dna30 ilman näyttö meinaa
Jos ei iteltä suju niin eikun jollekkin elektroniikka harrastajalle..
Mulla olis valkoinen näyttö ylimääräisenä, tilasin kun ajattelin että on helppo vaihtaa mutta ei nyt ihan huvikseen viitti ruveta koklaan.
Jostain juuri luin että 10$ maksaa kun evolv vaihtaa piiriin näytön. Mitä lie postit sitten maksais edestakaisin...
Aaaarghhh. Juuri kun tilasin lisää e-nesteitä, niin huomasin, että pelkästään yhdestä verkkokaupasta olen tämän vuoden puolella ostanut tavaraa yli 600 euron edestä. Tämä on lähtenyt täysin käsistä.
Tervetuloa joukkoon :)
Keittiömallin lihakirves, peukalo, peukalo, lihakirves. Noin, nyt tunnette toisenne.
Tossa ei välttämättä olis auttanut hirveesti edes terävämpi. Sipulia pilkkoessa luiskahti se uloin kerros alta pois (eli vanha sipuli). Mutta tiedä häntä. :)
Alkaa pikkuhiljaa lievästi sanottuna vituttaa tää propaganda :esmoke:
Tämä supermyrkky yleistyy päivittäiskäytössä ? harva tajuaa sen vaarat - Tekniikka&Talous
Supermyrkky...tupakkateollisuus kiittää.