Samaa murkkuongelmaa täälläkin. muistelen että ne rasiat jotka maksaa noin 5€ ei auttanut mutta ne lähes tuplasti kalliimmat auttoi.
Printable View
Samaa murkkuongelmaa täälläkin. muistelen että ne rasiat jotka maksaa noin 5€ ei auttanut mutta ne lähes tuplasti kalliimmat auttoi.
Saatanan saatana. Noin se vaan loppuu nopeaan kahdeksan vuoden parisuhde. Omituisen tyhjä olo eikä oikein tiedä miten päin sitä olis. Vois vaikka lähteä juomaan viinaa.
Mie olen mummolta yrittäny jotain oppia kysellä viime aikoina käydessäni. Aika on kuitenkin sellainen jotta ei tiedä joutuuko seuraavalla tapaamisella kantamaan viimeistä matkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=3CwNcWTnh2w
Juuripa näin. Tuo pelle teleporttaili ja räiski rinnakkaispiippuisella. Ei tykännyt siitä kun paljastui.
Kiitoksia. Näinhän se toki menee. Alkuun toki helvetin vaikeaa olla murehtimatta ja märehtimättä asioita, kun käytännössä koko aikuisiän viettänyt saman ihmisen kanssa ja yhtäkkiä pitäisi olla yksin. Asioita kyllä helpottaa sen verran se, että ei sentään tarvitse uutta asuntoa alkaa etsimään tai mitään, kun (ex)muija muutti toiselle paikkakunnalle duunin perässä muutama kuukausi sitten jo. Vituttaa vaan valmiiksi jo koko tuo saatanan revohka mikä tulee kaiken irtaimiston jakamisesta. Saa kyllä mun puolesta viedä kaiken mikä huvittaa, en jaksa tapella.
On sitä jengi toki isommistakin eroista selvinnyt, enkä usko että tämä nyt mikään loppu on kuitenkaan, eikä sitä muutenkaan pidä tuleen makaamaan jäädä. Kokemusta rikkaampana eteenpäin, ehkä ensi kerralla osaa asioita hoitaa paremmin.
Omasta edellisestä erosta 3,5 vuotta aikaa, ja tässä yhtenä päivänä kuulin että on ex ostanu talon nykyisensä kanssa. Oli melkein juhlan paikka kun enää mikään ei nyrjähtänyt missään vaan fiilis oli että onnea heille, molemmilla parempi. Että kyllä se ottaa aikansa, mutta kyllä se joskus vielä palkitsee.
edit. En muuten oo tuosta ajasta enää yhtään varma, saattaa olla pielessäkin kun kerta nykysen kanssa oltu yli kolme vuotta jo... :D
Moni muistaa polttaneensa setuppia tehdessään sormenpään?
Mä poltin just huuleni vähän samalla tapaa. Vittu miten uunoksi sitä itsensä nyt tuntee.
Miten onnistuit? :D
Tein setuppia -> jäin katseleen jotain mielenkiintoista netistä -> unohdin että setupin tekeminen kesken, microcoilit paikallaa ja yritän ottaa höyryt.
Tuloksena 0.4ohm dual microcoilit huulilla :facepalm:
Kokeiltu on... Ilman topcappiä genny huulille ja nappi pohjaan X-(
Haha ei helvetti :D
Et oo ainut kuka on onnistunu polttaa huulensa.
Ite tosa pari viikko sitten tein diablo hybridiin uuden setupin. Sain sen kyllä valmiiks mutta aloin kans kattelee jotain ja en sitten muistanu että en ollut laittanu vielä hattuu paikalleen ja eikun huulille ja tulittaa.
Luojan kiitos etten ole porukan ainoa vesipää :D
Vapottelu on lihasmuistiin jääny toimenpide.
Olen löytänyt keinon, joka saattaa tuhota tämän ketjun kokonaisuudessaan. Jos oikein v*tuttaa ja tuntuu, että kaikki asiat menevät päin honkia niin suosittelen katsomaan muutaman pätkän youtubesta käyttäjältä: niilo22. Elämä muuttuu aika helvetin valoisaksi kun vertaat sitä mainitun henkilön touhuun. Toisaalta liiallinen seuraaminen aiheuttaa negatiivisia tunteita, mutta niitä voi sitten purkaan herran omalla sivulla :laugh:
AAAAAAARGH, fuck you, Orion V3!
Söpö olet ja ihan pippurinenkin, mutta jos tämä meidän bettinki vielä pitkään jatkuu, toinen meistä löytyy uponneena seinälaudoitukseen.
Mietintämyssy päähän ja aikalisä, en ihan vielä luovu toivosta.
Liian mieto kurkkutuntuma nesteessä.. ärsyttävää.. Olis pitäny tilata vahvempaa
Järki: vois nukkua jopa...
Ruho: DENIED!
Nyt vitututtaa nää "paras tarjous" kauppamiehet.
No entäs sitten se että annetaan kunnon itkuvastaus "ku äiti on aina antanu mun tehä mitä vaan aina" ja lukitaan ketju? Ja sama käyny jo useamman kerran. Ai nii sama kaveri, mistä puhutaan X-(
Ja kaiken huippuna viestissään vielä vittuilee siitä että porukka lukee myynti-ilmoituksia :confused: Minulta on vissiin menny jotain ohi, ku oon aina ollu siinä käsityksessä että niin sen homman pitäisi toimiakkin.
Jos se takki harmittaa vielä?
Sanonpahan taas, että se ketjujen lukituksen voisi ulkoistaa ihan vain ylläpidolle.
Jos esimerkiksi haluaa tuotteesta X vaikka sen 40€ niin minkä helvetin takia sitä ei voi kirjoittaa, vaan pitää ruveta leikkimään noiden tarjousten perusteella ja ärsyynnyttää kaikki tuotteesta mahdollisesti kiinnostuneet. Ei uppoo meikäläisen päähän!?!? X-(
Suomen Energiayhtiö, painu vittuun mun elämästä. Tuosta puljusta soittaa joku tasaisesti kuukauden välein. Mukava kun ovat vielä palkanneet todella hyökkääviä ja rasittavia telemarkkinoijia, jotka eivät ymmärrä mitä sana "EI" tarkoittaa. Vaikka kuinka yrittää niille inttää, että en oo alkamassa kusettajafirman asiakkaaksi, niin vielä jatkavat sitä samaa hyökkäävää myyntipuhetta. Pienellä googlaamisella kyseisestä firmasta löytyy sen verran epämääräistä palautetta, että en ikinä sortuis heiltä ostamaan sähköä. Tarjoavat aina muka maailman parasta ja halvinta sähköä, ja ekat kuukaudet on täysin ilmaisia ja blaa blaa. Noita googlaamisen tuloksia lueskellessa huomaa että porukalla on mystisesti hinnat pompanneet ylös ihan ilmoittamatta ja muutenkaan mikään ei tuossa firmassa toimi. Mistä näitä tällaisia oikein tulee? X-(
Ja tarjoavat vain vedellä tuotettua sähköö. Sain mielenkiintoisen keskustelun aikaiseksi, kun kysyin, että tuleeko mulle joku suodatin kotiin, joka erottelee pois ydinvoimalla, ja varsinkin tuulivoimalla tuotetun sähkön meidän verkosta...
Yritän tässä opiskeluhommia hoitaa ja koko ajan joko A: saan kysymyksen johon tivataan vastausta B: sanotaan jotain johon vaaditaan kommentti C: metelöidään niin etten voi keskittyä. Näin siis "kotona".
Pienenä plussana on tuon sotanorsun täydellinen tietämättömyys tulevasta muutosta. Voi olla että on kova paikka tuolle mutta eipä ole minun ongelma.
KYMMENEN ..TUN EUROA atty standista mikä on terästä eikä alumiinia??????? Tsiisus kristofer....
http://img.tapatalk.com/d/14/03/25/a2esagez.jpg
Ei mulla muuta :mad:
Mä oon usein miettiny tota samaa.. Että miksi tarjouskauppa jos kuitenkin haluaa jonkun tietyn summan. Onko se sitten siksi että myyjä toivoo että joku tarjoaa jopa enemmän mitä hän itse toivoo siitä saavansa? Tätä ainakin epäilen..
E: Mä pyrin aina jättämään tarjouskaupat sikseen.. Vihaan tarjota mitään kun ei ole mitään osviittaa mitä myyjä voisi siitä haluta.. Tai sitten se että antaa tarjouksen ja vastaus on vain "Ei kiitos". No anna sitten edes vastatarjous prkl!
Tämänkin ymmärtäisi jos edes olisi kyse jostain arvokkaasta tuotteesta, kuten w-box tai esim. joku harvinainen ato minkä kysyntä ylittää tarjonnan moninkertaisesti, eikä tuollainen parin kympin kiinalainen viritys. Kannattais varmaan mennä vaikka keräämään pulloja jos on elämä parista eurosta kiinni.