iteki pikkaisen tässä nauttineena niin suosittelen että suostu baarikaapin huutoon.. avokin huutoa saat kuulla muulloinkin ;)
Printable View
iteki pikkaisen tässä nauttineena niin suosittelen että suostu baarikaapin huutoon.. avokin huutoa saat kuulla muulloinkin ;)
Tullamorea lasissa siis :D (muut kun vaatisivat lantrinkia johon jaffa ja piimä joita kaapista löytyy eivät sovellu)
on se niin mukavaa ku kaverit ihmettelee mitä helvekon chernobylin vanhoja ydinreaktoreita käytän, vaikkei ne ole ku perus tavaraa ku täällä lueskelee.. Ja siittä se idea lähtee, tänä päivänä mietiskelly ja piirustellu että jos kokeilis ite tehdä boxin mihin sais jotenkin integroitua aatteen vihreästä ydinreaktorin kuvitteellisesta hohdosta.. kesää ja pajan ovien aukeamista odotellessa :D
Aijai hokasimpa että oon varmaan heittäny roskiin useemman evodin aton joita oon reilun pari viikkoo kuivatellu talouspaperitöllösen sisällä. Kivasti oisin alkanu rakenteleen niitä näin perjantain ratoks mut ku siivosin pöydän paripäivää sitte :crying: Ja kun mä en heitä mitään koskaan roskiin tarkkaan harkitsematta :blink:
Kuulemma jopa toimii hyvin. :D
Itse kyllä olen suosiolla jättänyt maistamatta, koska hyvä gini on turhan hyvää lantrattavaksi ja paskoista taas ei saa tekemälläkään hyvän makuista. :D
4cl blue sapphire gin pohjalle, yks jääpala, piimää ja sitruuna tiivistettä reippaasti..5min odottelua ja.. :angel:
Ei toki, molemmat ginit naamaan ja piimä aamulla :p
hmmm... 4cl biffiä ja 2dl lasi täyteen piimää, ei itseasiassa huono muttei kyllä paraskaan :D. Vähän kaipais jotain pientä tohon miksiin mukaan mutta toimii oikein hyvin nain 6 viski lasillisen jälkeen :wheee:(Kohta jo jännittää kun jäät loppuu eikö näin tissiposki vielä juo täysin raakana viskiä)
Taas kurkki tippa Misteristä ulos. Imuttelen vissiin turhan kiihkolla näitä kaljotellessa eli nyt vois harkita jotain dripperiä tähän tarkoitukseen. Hakusessa laadukas dripperi, jossa mahdollisesti ylimääräistä tilaa pumpulille/nesteelle, ettei kokoajan tarvitse tiputella sekä järkevät ilma-aukot. Oletko se sinä? Soita.
Hahaha.. Vanhoista tavoista.. Join tuollasen smoothien lasipullosta ja ensimmäisenä ajattelin: "Säästämpä tän pullon tuhkakupiks".. Kunnes tuli ahaa elämys että eipä tartte :D
Säästä se pottu kanthalin silppua varten :)
Tai rupea höyryttää kartoilla niin saa saman fiiliksen kuin tupakoinnissa
Pistä Origen v2 Intastelta tiluuttaen.
Itse muuten tein sellaisen setupin Misteriin, että ihan ensiksi pyöräytin pumpulisoiron postien ympäri. Kostutin, painelin dekkiä vasten padoksi suojaamaan ilmarööriä tipoilta. Sitten vastan normaalisti coilin läpi pumpulisoiro lepäämään tuon pikku 'padon' päälle siten että hännät yltää nestekanaville kuten ennenkin. Tuo on aika hyvin estänyt satunnaisia hupulointeja nestesyötön kanssa mitä kiireessä tulee tehtyä. Täytön teen nykyään siten, että nesteet tankkiin -> yläkäppi 'huulille' muutama kierros -> laite ylösalaisin -> yläkäpin lopullinen kiristys -> nestesyöttö auki ekaan viivaan -> kääntö takaisin oikein päin. Tulee paras ja tasaisin paine tankkiin eikä nestesyöttöön tarvii koskea enää ollenkaan. :)
http://Kokeilepa joskus Gambinaa ja ...ksi, en tiedä.
hehe melkein tulloo kaveriksi ykä ....