Miksi taas kerran sorruin cod pelisarjaan ja lunastin itselleni ghostin ( tuli eilen postissa ja julkaistiin tänää dafug) järkyttävää penissyöpää :|
Printable View
Miksi taas kerran sorruin cod pelisarjaan ja lunastin itselleni ghostin ( tuli eilen postissa ja julkaistiin tänää dafug) järkyttävää penissyöpää :|
No mikäs siinä tökkii? Juuri asennus menossa...
Kaikki. Tuntuu kuin jotain tökeröä betaa pelaisi. Pelimuotoja vai muutama. Parhaat aseet itselleen saavuttaa noin lvl5 kohdalla. Joka levelistä saa tokeneita joilla pitää ostaa kaikki. Aseissa ei useassakaan ollut mitään lvl vaatimusta :|
Stoori vaikutti ihan mukavalta, mutta alkoi tökkimään nopeasti. Kentät ovat aika tylsiä ja sekavia.
Eli pelasit noin 5lvl ja tuomitsit koko pelin paskaksi?
Joku vois sanoa että aika hätäinen tuomio...
Konsolilla vai steamista, miten ostit?
Ps3 alustana, stooria pelasin parituntia ja onlinea 5h eli 2 ukkoa noin 15 lvl tietämille
e: Niin,ja discshopista ennakkotilasin aikoja sitten.
Melko hätäinen tuomio myös sanotun perusteella ;) Ainut mitä Härski Hartikainen mainitsi, että parhaat aseet saa käsiinsä jo n. lv5 hujakoilla.
E: Ja noissa "MO FPS" peleissä tuppaa oleen silleen, et singlen ajelee läpi päivässä (puoltoista vaikeimmalla tasolla) :/
Mielelläni ostaisin jos singleenkin panostettaisiin taas. Tai kuten TB ehdotti - Single myytäisiin erikseen Multista.
Sen mitä opin jo MW3:sta oli että CoD sarja on tullut jo aikapäiviä sitten päätökseensä. Nyt vain lypsetään kuollutta lehmää.
Itselle mw3 uppos noin 250tunnin verran ja ajattelin, ettei tää ghosti olis edes pelattava. Siis onhan tää, mutta hemmetin sekava ainakin, jos tänään olis jotain päivitystä tullut niin näkee oliko toi eilinen vielä jotain testinkiä kun oli vaan joku 4 tuhatta pelaajaakin onlinen ja silti jumitti servut :D
Review: Call of Duty: Ghosts - Destructoid
Asensin Ghostsin, pelasin SP:tä tunnin ja poistin.
Eniten cod-sarjassa syljettää tuo vitun rahastus. Mw1 on vieläkin vissiin jonkun 30e tjsp, kesäalessa oli jopa 20e. Ostin Meksikosta 5e keycoden steamiin ja pelailen onnellisesti. Blops2:n omistan kyllä ja se on ihan ok nettiräiskintä, ei ainakaan tunnu ihan niin paljon siltä samalta paskalta aseiden ja gadgettien osalta. Tuo Ghosts ei kiinnosta kyllä vitunkaan vertaa. :D
Itse viimeksi MW1:sen omistanut. Uudempia kokeillut tuttavien luona ja eipä itse ainakaan jaksa ymmärtää miksi porukka noista maksaa vuosi toisensa jälkeen :D
Whatever floats your boat I guess..
Itsellä olisi DX:HR:än Director's Cutin läpipeluu edessä.
Haisee siltä että mä saan vielä tältä foorumilta edullisesti Cod Ghost pleikalle ;)
Kertoo taas koko CoD-pelaajaporukasta jotain, kun tänään menin Prismaan ja kaksi 13-14v jonnea luisteli potkulaudalla mun ohi ja aivan suoraa Ghost-ständille "KUMPI OTETAA YLEMPI VAI ALEMPI!?"
Tokasin että "hankkikaa bäfä noobit".
"Battlefield 4.exe has stopped working" :(
Hihihi.. Shanghai?? Kolmosen kanssa ei tainnu mennä kuin pari kuukautta että tuo loppui :rolleyes:
Oon nyt tapellu 32bittisen käyttiksen ja gtx690:n kanssa kilpaa että sais tuon skulaamaan edes jotenkin.. En nyt jaksaisi tähän koneeseen uutta käyttistä uittaa ku uuden pistän kunhan kotiudun tammikuussa :cool:
Näyttiksen kellot normaalia alemmas niin alko pelittämään, sama oli BF3 kanssa.
Juu koitettu jo vaikka mitä.. Bf3:ssa sai aikansa tapella juu jo 680 kanssa.. Vissiin tuo x86 versio ei tykkää oikein noista ytimistä, ei anna säätää graffoja low:ta ylemmäs. Kun ajaa sen testin niin väittää jotta low fps vaikka afterburneri näyttää yli 100fpssiä.. terve. Vissiin kyllä tiedossa tuolla dicen päässä kun urputin sinne.
Mitkäs ajurit sulla siinä kuuskasikytäsessä on?
Kasikymppi on hyllyllä ollut jo puolen vuotta, mutta eikö siihenkin nuo samat "game ready" ajurit käy vai mitkä oli.. 331.65 muistaakseni.
Nyt siis tuo 690.. Tosin olen harkinnut jos heittäisi tuon kasikympin takaisin, jos johtuu noista ytimien määrästä ettei käsitä sitä korttia jotenkin oikein tuossa 32bit versiossa :confused:
Aivan, mä sekotin nyt numerot... Ootko noita beta-ajureita kokeillu? Joskus ne toimii paremmin.
Defuncta tuli mieleen tästä :)
Dark Sauce
www.humblebundle.com
Siellä taas edukkaasti tarjolla. Batmanien takia tuli napattua.
http://www.youtube.com/watch?v=EPvmIxu-LSA
ps. ylläoleva video summaa mun fiilikset dark soulsista aika vitun hyvin. sanotaanko että sellanen kohtuu vahva viha-rakkaussuhde tuohon peliin.
Mutta. NÄNÄNÄ VITTU OMA VIKA HÄHÄ. Se tässä oikeastaan on parasta että jos joku, ihan vitun sama mikä, menee vituiksi niin tietää kyllä sen että se on tasan oma vika. Tällaisia nintendohard-pelejä oikeasti _pitäis_ olla vittu paljon enemmän.
ps. Kaikille DS-sarjan faneille suosittelen aina tuota PS2:n "unohdettua" klassikkoa God Handia, joka on kyllä vaikeusasteeltaan vähintään turhauttava. Oon varma että jos God Hand tulisi nyt, se olisi myyntimenestys DS-sarjan suosion myötä.
pps. Pyörii nätisti myös emulaattorilla jos et PS2:ta omista. Internet auttaa ;)
ppps. God Hand tosiaan on ihan brawleri, ei mikään DS-sarjan tyylinen muuten kuin vaikeusasteeltaan. :)
Milläs platformilla pelaat? Jos PC, niin voitas kyl vetää co-oppia.
Asia selvä, kerkeen sit vetää tän NG:n ja ehkä NG+ läpi. Pistä defumaister kavereihin livessä, niin koitetaa joku kerta jos siitä pelaamisesta jotain tulis :D
Pitäiskö oikein asentaa toi ds kun itsellä on Se steamissa kaikkineen lidäosineen :thinking:
Pelaako joku Warframe, Neverwinter, Marvel Heroes?
Mullonkorttimissäoningamevalue50€noihinpeleihin. Enteesillämitääsensaisilmaiseksi.
Tuleepasjännännäköistäkueikäytävälilyöntiä. Voisinalkaaainakirjoittamaannäin.
Ehti jo kyllästyä clikkailupeleihin, mutta nyt ollut eilisestä asti dr. meth pyörimässä. :banghead:No tuskin tämäkään enää huomenna innostaa.
höhööh!Löysin taas legendaarisen minecraftin ilosen pelaamisen! :popcorn:
Itse taas löysin intoa soitteluun Rocksmith 2014:n myötä :punk:
Skyrimiä on nyt tullut taas pelailtua ihan kiitettävästi. Pelitunteja arviolta 250, suurin osa tehtävistä läpi main questlinea lukuunottamatta. Dawnguard ja Dragonborn tuli kahlattua tässä vähän aikaa sitten lävitse. Quest modeja on myös tullu pelattua läpi kiitettävä määrä, Falskaar mukaanlukien. Leveli tällä hetkellä 84 ja kasvamaan päin, kiitos mahdollisuudelle nollata skillit. Vaikeusaste on ollu alusta saakka täysillä ja lisähaastetta on haettu raskaan haarniskan vaihtamisesta kevyempään. Kyllähän tää alkaa pikkuhiljaa näyttämään siltä, että Skyrimistä on loppunu mun osalta pelattava ja pitää nakuttaa vielä viimeiset päätehtävät läpi :D
TES-fanit varmasti tietää, että modiporukat modailee noita vanhempia pelejä uusille pelimoottoreille. Tähän mennessä on valmistunu Morroblivion, joka on täysiverinen Morrowind lisäosineen modattuna Oblivionin pelimoottorille. Latailin sen joku aika ja pienen taistelun jälkeen sain kuin sainkin koko paketin rullaamaan. Jostain syystä ei vaan oikein vieläkään nappaa sen pelaaminen, koska grafiikat näyttävät melkoisen sotkuisilta näin pitkällisten Skyrim -sessioiden jälkeen. Peli myös takkuaa vähän väliä jostain ihmeen syystä, vaikka koneessa pitäisi riittää aivan keveästi potkua pyörittämään koko pakettia. Voipi olla että jätän koko homman sikseen ja jään odottelemaan että Skywind (Morrowind Skyrimin pelimoottorilla) valmistuu joku päivä. Hommahan toki on vielä pahasti vaiheessa ja tekemistä riittää varmasti vielä vuoden päiviksi, mutta jospa tässä jaksais sen verran odotella :D
Oblivionia modataan myös Skyrimin alustalle, mutta tietääkseni Skywind on tällä hetkellä ykksöprioriteettina, joten Skyblivionia saa odotella vielä kauan ja hartaasti.
Joku aika sitten odottelin tuota Elder Scrolls Onlinea vesi kielellä, mutta jääpähän sekin peli kokeilematta tuon järjettömän rahastuksen ansiosta. Vetävät kuulemma samalla meiningillä kuin WoWinki, eli kuukausimaksut kehiin ja sen lisäksi vielä jotain mikromaksuja lisämukavuuksista. Ei kiinnosta, eikä oo koskaan kiinnostanu syöttää yhteen peliin joka kuukausi rahaa.