Olin särkänniemessä justiin tiistaina.. Ei ainoatakaqn vapoilijaa itseni lisäksi tullut vastaan.. Ainoastaan ihmettyneitä katseita tupakkapaikalla sai nemppu+kayfun komboa imiessä :confused:
Printable View
Eilen Cubassa (Hki) bongattu tosi monta esishalaista. En halunnut jutella...
Itäkeskuksen Citymarketin kirpparilla tänä aamuna bongattu mies ihan komian pötkön kanssa. :)
Asuntomessuilla provarien kokoontumisajot. Mukana myös yksi kauniimman sulupuolen edustaja egon kanssa.
Tänään sunnuntaina sörnäisissä klo: 22.09 mieshenkilö tuli rullarappusia alas metroon ja höyryttelin siinä samalla jollain egolla mikä vilkutti sinisiä ledejä kirkkaasti.
Hei, jos tunnistit ittes. E-RÖÖKIÄ EI SAA VETÄÄ SISÄTILOISSA.
Juuri hetki sitten Alavuden ABCllä oli joku nuori mies tankkaamassa jonkun isomman putken kera :) Terveisin vihreä Evod ;)
Tänään muutama tunti sitten seinäjoella nuori mies ylittämässä tietä postin lähettyvillä.
Päällä harmaa huppari ja kädessä ilmeisesti ego+clearo?
HSL on kieltänyt höyryttelyn metrossa, paikallisjunissa ja busseissa.
Niin on. Mutta ei se silti kiellä höyryttelemästä sisätiloissa, ainoastaan HSL:n tiloissa.
No mitäs aluetta ne metroaseman sisätilat sun mielestä sitten on?
En tiedä. Saattavat olla HSL:n taseessa tai sitten ei. Ihmettelin vain sellaista kieltoa, että "SISÄTILOISSA EI SAA HÖYRYTELLÄ".
No heh heh. Varmaan kuitenkin tässä kaikki ymmärsi, mikä ajatuksena oli.
Löysää viestintää, jos sitä pitää tulkita. Osasikohan se kaveri siellä portaissa tulkita?
Ei tohon tulkintaa tarvita, idioottimaista pelleilyä jos luulee höyryttelyn sisätiloissa olevissa liukupostaissa olevan ok. Vaikka se ei isolla seinässä lukisikaan niin oletettavasti kaikki aikuiset ihmiset osaa ajatella omilla avoillaan mikä on ok ja mikä ei.
Höyryttelenhän mä kotonani ja työpaikalla myös sisätiloissa. Ei tästä tule savuhaittoja, niinkuin kaikki täällä varmaan tietää. Tupakointia tämä ei ole.
Myös olen höyrytellyt taksissa, sekä myös HSL:n bussissa (kuskin kanssa yhdessä).
Ei tule savuhaittoja ei, mutta mm. osa nesteistä haisee pahemmalle kuin tupakka. En tiedä, ehkä mä vaan sitten en osaa olla tarpeeks itsekäs, mutta en mä myöskään piereskele hississä jossa on muita.
Kyllä mäkin kotonani ja työpaikalla höyryttelen kun on tuttuja ihmisiä ympärillä joiden suhtautumisen tiedän. Kaupassa tai metrossa ei tulisi mieleenkään. Ei tarvi.
E: Turha tästä on taas jauhaa kun tätä aihetta ollaan puitu jo ties kuinka monta kertaa. Eiköhän isot ihmiset ymmärrä mikä on suotavaa ja ymmärtää myös eron suotavan ja sallitun välillä: moni asia on lain mukaan sallittua mutta kuitenkin ihan perseestä muita ajatellen.
Siitä asti kun ylität keltaisen viivan ja meet rullaportaita alas niin se on HSL:n aluetta.
Ei oo mitään hyvää mainosta jos jengi alkaa höyrytellä missä huvittaa. E-shisat on sit asia erikseen :cheer:
Joo ei kyllä huomaavaisuussyistä voi olla höyryttelemättä siellä missä on ihmisiä, joilla voi olla vaikka allergioita. Tai joiden vain "ei tarvitse hengittää sitä". Ei sitä tiedä, ja parempi olla höyryttelemättä.
Mutta ei se tarkoita, että E-RÖÖKI ON KIELLETTY SISÄTILOISSA! Tommonen opastaminen tarpeettomasti...