polttasko yhen havanalaisen reisillä pyöritellyn sikarilaisen ja lasin reseptilääkettä siihen kylkeen.
Printable View
polttasko yhen havanalaisen reisillä pyöritellyn sikarilaisen ja lasin reseptilääkettä siihen kylkeen.
Älä lähde tälle linjalle [emoji13]
Liite 24267
Miruha alkaa hurjimaan :)
Saatiin vähän porukkaa tännekin[emoji4] aika hiljaista ollut viime aikoina[emoji53] mulla on ollut mahtava pvä tänään..kiitos siitä[emoji173]
Misä äSSä? Nyt vähä offroudia ja 11,7g liikkeelle [emoji106]
ässä taitaa taas kikkailla vekottimien kanssa[emoji51] sillä on aina joku projekti menossa[emoji53] miten se jaksaa.. se käyttää jotain ihme huurua?
Kertokaa apinalle että oisko olemassa hyvää mouth-to-lung-clearoa? Delta1? Nautilus testattu joskus, oli hyvä mutta ruma. Aerotank Mega on nätti mutta huonosti kestää atopäät 80Vg.. Tai sellasia ne oli vuosi sitten.
Kaffeplöröö joo [emoji57]
Tulihan se, äSSä siis, moro äSSä [emoji106]
Mä meen ny saunaan sorry [emoji20]
Pojat kun oli pieniä niin järjestin aina lapsille halloween juhlat ja illan päätteeksi mentiin fikkareiden kanssa pimeään metsään.Se oli jännää välillä liikaakin[emoji51] mutta kyllä ne nautti.
Moromoro ostaks poro ? Sori aika vanha juttu mutta niin on ukkokin
En mää vielä tullu mutta ans kattoo mitä vaimo meinaa [emoji87]
Koska pidetään semmonen hetero saunaehtoo sun möksällä ?
Vois ottaa mönkijän / kelkan tai offiauton messiin niin mennään katsastaa tiluksia samalla [emoji106]
Ensin jasso huutelee ässää ja kun saapuu hän paikalle niin toinen menee saunoo[emoji38]
Mulla on tossa Nautilus tyhjän panttina[emoji53]
Tuolla oli rasteja ja tehtäviä
Polku hyvin merkattu heijastimilla ja nauhanpätkillä
Lopuksi kuumaa mehua / maggaranpaistoa
Kyllä luonto tekee ihmeitä ja on kaunista
Lapset tykkää tallustaa ja ihmetellä sitä ja hyvä niin
Välillä tuntuu vain että on saanut lottovoiton kun saanut kaksi tervettä apinaa kasvattaa [emoji123]
Isokin miäs herkistyy välillä kyllä [emoji69]
oli muuten sikarilainen hirveetä myrkkyä. ei maistu ku väkipakolla.
Mun piti hirveesti touhuta kaikkea mut mut...jos sit huomenna[emoji51]
Kai AnttiE on vielä tolpillaan? Haluun niitä kuvia [emoji48] Ja turhaan rupeette pervoilemaan, Antin kanssa hieromme vain kauppaa 🙈
Kaupan hieronta on vain koodi tiedämme kyllä mille[emoji38]
Antti tulee jo[emoji38]
Nyt puhutaan jo hinnoista paljonko Antin paketti maksaa 😱
Aina joku arvostelee jotain oli se sitten asia,esine tahi ihminen[emoji15] itsekin tulee tehtyä sitä välillä.Kaikki tekee sitä joskus..jos joku muuta väittää...valehtelee.Ihmisiä tässä vaan ollaan, ei maailma siihen kaadu[emoji51]
On se! Mutta pienenä kun en osannut sanoa sen nimeä äRRällä, niin meidät karkoitettiin sitten TampeReelta. Lähdettiin sellaisella laihalla aasilla vankkureilla räntäsateessa yön selkään ja aasi nääntyi kun päästiin Vesilahren rajan yli. Pistettiin siihen sitten pottumaa pystyyn ja vaihdettiin aasi lehmään. :crying: