Loistava vastaus! :D :D
Printable View
Mutta vaikka olenkin liimahaistelija jolta Tolu on loppu, niin minkälainen TOIMIVA modi -johon kävis esim Kangerin Aerotank- sopis naiselle? Väritys tietty plussaa :) Vinkkejä kiitos! Tai jos iteltä löytyy ni tarjouksia kehiin YV:llä. JOO mä tiedän et tää ei oo ihan oikee paikka huudella mut en mä kuitenkaa viitti ktddeitä tehdä :D
:facepalm:
Leikkasin tukan. Iteltä. Muuten sitten v***ttaakin kuin pientä oravaa.
En löytäny semmosta "Höyryttelyn positiiviset puolet" ketjua ni kommentoinpa tänne.. Huomasin tässä että poskiontelontulehduskierre on kadonnut lähes kokonaan sen jälkeen kun lopetin röökin polton.. Siihen asti 10vuoden ajan väh 3kk välein poskiontelontulehdus.. Syksyllä/talvella kuukauden välein.. Leikattukin pentuna ekan kerran muttei siitäkään ollut apua.. Nyt ei ole tän 5kk aikana tullut syötyä kun 1 antibioottikuuri ja sekin oli varmuuden vuoks ettei leikkausaikaa tarvi perua.. Muutenkin tullut pääasiallisesti selvittyä kaikista pöpöistä yhtä keuhkokuumetta lukuunottamatta.. Ennen oli joku pöpö lähes kokoajan..
Käsittääkseni maailman pienin modi The pre-order on Ant started!!!
All you need is to go http://www.holylandmods.com enter to order and send email to Kabat33
start of production - 01.04.2014
shipping - first week of May
Basic kit (18350 tube) matte finish - $ 80.
Polishing - $ 10.
Tube 18350 (matte) - $ 13.
Tube 18490 (matte) - $ 16.
Tube 18650 (matte) - $ 20.
Polishing tube - $ 10 / pc.
paypal 5%
Vastaisku möröille :D
Mistähän jäänyt käsitys, että näissä älypuhelimissa pitäis olla jotenkin huono akkukesto. Maanantaiaamuna otin lumian käyttöön, kerran latasin jossain vaiheessa vaikkei ollut loppukaan ja vielä 60% jäljellä? Ei nyt ihan samoihin päästä kuin 10 vuotta vanhalla kapulalla, mutta kelpaa. Tai sitten tottunut vapottimen akkuja lataaman sen verran tiuhaan, ettei tällänen tunnu enää missään.
Oon huomannu että lumiassa akkukesto huomattavasti parempi kun iiluurissa.. Toki tuo lumia on työluuri ja sillei paljon muuta tuu tehtyä kun puhuttua puheluita päivät pitkät ja mahdollisesti näpytettyä pari meiliä/tekstaria.. Mutta tolla käytöllä se kestää päivätolkulla.. Iiluuri ehkä vähän isommalla käytöllä mutta se kestää just ja just päivän, enemmän kun feisbuukkaa niin kestää max puol päivää.. Eli joku positiivinen asia tossakin windows roskassa :D
Käytön määrästähän se akun kesto riippuukin, mulla kestää note2 akku 4-7päivää ja avokin 920 noksu 12-16h latausten välillä :D
No ei tässä nyt oikein muutakaan voi, koska haluan tukea Suomea ostamalla ties missä suunnitellun ja Kiinassa rakennetun vempeleen! Täytyy tosin myöntää, että hankinnan ratkaisi hinta. Lumia 520 120€ vs. monen sadan fäshönpuhelimet.
E: Ja juu eipä tällä nyt hirveästi tule mitään ylimäärästä tule häärättyä. Kai se akku kuluu vauhdilla niitä fappy birdejä hakatessa.
Mä en ole oikein jaksanu perehtyä ton luurin sielunelämään koska en tosiaan käytä sitä kuin puheluihin, meileihin ja tekstareihin.. Mutta ei se niin paska laitos loppujen lopuks ole kun kuvittelin.. Iiluurit ja mäkit löytyy henk.koht. käytössä vaan tottumuksesta/apple-uskovaisuudesta johtuen :)
Pitäiskö vai eikö pitäis :D Avokki on vklopun töissä ja mulla baarikaappi huutelee.
Kiitos ja näkemiin. Suututan kuulema ihmisiä ja siksi poistun. Mukavia höyryjä kuitenkin!
Mulla on luurina kanssa Lumia ja tykkään kyllä todella paljon. Minulla vaan miinus akkukestosta. Toimii siis työ ja henkilökohtaisena luurina. Viikonloppuisin kun vähällä käytöllä on niin just 48h pärjää ilman latausta muuten menee kyllä päivän aikaan tyhjäksi vaikka nettiä en selaakkaan.