Hämärästi :D
Edit: Mutta äskeinen kommentti ei viitannut tähän foorumiin ollenkaan :D
Printable View
Niin minustakin, olen vain lievästi katkera ettei höyryskenen kovinta jätkää ole vielä videohaastateltu, eli minua.
Joo, jatkakaa!
Höh, otin päiväunet ja missasin kaiken :(
Olette kaikki niiiiiin ihania :love:
Ei oo kyllä yhtään hauskaa ku ei oo ollu foorumirähinää aikoihin :crying:
En mä edes rehellisesti mitään rähinää aikonut :laugh:
Mullakin aukee rähinäviiinat vasta tossa klo 19 :(
Ähh. Koko viikon odottamani paketti jäi makaamaan Helsinkiin. Toiveissa oli sekoitella uusia makuja ja näin ollen taidan ilmoittautua känniketjuun vieläpä tänään. Mikäli tällä foorumilla vasta-alkaja otetaan ystävällisesti vastaan.?
H*l*v*tti! Kun nyt kerrankin sain tuon Vamon ostettua, niin eipä se sitten ota toimiakseen... Tai oikeastaan väärä akkumerkki on se joka kengänpohjassa hiertää... Eipä mulla muuta. Sainpahan tuon 5 foorumiviestiä täyteen.
Ei mitään hajua mistä on kiukuttu yli 800:n sadan sivun aikana, mutta mua kyllä suunnattomasti vituttaa kun ei nettikauppiaat voi ilmottaa clearojen/tankkien mittoja (joojoo joissain on). Olisko ny nii paha?
No kun ne tulee Kiinasta joltain taholta, joka on ostanut ne joltain firmalta, joka on teettänyt ne jollain firmalla, jonka insinöörit tietää mitkä mitat koneeseen on syötetty joko alkuperäisen idean mukaan tai jotain muuta clearoa/kartoa/atoa "mukaillen", mutta eivät ole ikinä muistaneet kertoa sitä eteenpäin ja koneenkäyttäjäkin on maanantai- ja torstaiaamuisin nukkunut, niin ei lopulta ole kenelläkään tietoa mitä sieltä tarkalleen tulee. :unsure::lol:
Ok DukeDuck en osannut ajatella asiaa noin :)
Mut voishan jälleenmyyjä tsempata ja tönärillä tarkastaa puhutaanko 19mm vai 22mm paksusta palikasta (jos ny lähtökohtasesti oltais ees +-0.2mm toleranssissa). Juujuu, ei se 2 milliä tunnu ku pank.... paskat. On se paljon!
Joo, kyllähän jälleenmyyjä voisi nuo tutkia ja mitata. Kohtuullisen tärkeää tietää mitä myy. :D Itseäni naurattaa kun nykyään B-B hommissa ja osa näistä säätämistä ei edes ihmetytä vaan naurattaa. B-C :lol:, ei ikinä.
DukeDuck, se alkuperäinen ja oikea "nettinimi". Löytyikö jostain epämääräisestä netin kolkasta vai ajatteletko vain englanniksi?
Suuresti harmistutti ajaa yöllä se vähän päälle 100km lehtiä jakaen kun sääolosuhteet olivat kerrassaan hanurista. Lunta ja loskaa tiet täynnä ja alin kerros ehti jäätymään. Autossa täysin nastattomat nastarenkaat ja loman jalkeen unirytmissä seonnut totaalisen väsynyt kuljettaja. Nyt pitäis vielä pysyä hereillä yhteentoista asti ennen ku saa painua nukkumaan. :banghead:
Jesh, lunta X-(
Ja ihan vitusti sitä....saatana...
Eilen oli ihan kevätfiilis ja tänään takatalvi :banghead:
Restocking... X-(:facepalm::thumbdn::crazy:X-(
Satan sentään. kaupunginosa missä asun on täynnä helvetin selkärangattomia työttömiä alkkispaskapäitä ja bilettäviä horoperseitä mitkä voi kuvitella tekevänsä mitä vain. Muutaman viskin ottaneena ei jäänyt yksikään kehu sanomatta kun kävin hirveässä vit... mielentilassa sanomassa musiikista ja pomppimisesta. Ämmä vaan kehtas perustella melun sillä et mä asun täs vaa enää pari viikkoo. Voi olla että paska lentää tuulettimeen kun jatkaa samaa rataa X-(
Ei ollu mitää kättä pidempää mukana ja virtajohdon irroittaminen seinästä ei oo rikkomista :)
No se riskiys jäi pois matkasta mut olisin voinu karjasta että suoritan kaikille läsnäolijoille episiotomian paljain käsin jos ämyrit ei hiljene! Harmi että musiikki lakkas niin ei voi mennä ovelle uudestaan samalla toimenpiteellä uhkaten.
Tämä foorumi on tähän asti tarjonnut vastauksen kaikkiin aloittelijankin kyssäreihin ihan vaan sitkeällä taustatuijottelulla. Viestini ovat siis kaikki painottuneet OT/känni-osastolle. Jos on yks diablo vaijerilla (idiot mode :) thx rotary..) ja ego-tikut työkäytössä niin vääjäämättä tulee rajanneeksi itsensä höpötyspuolelle. Tulis ny toi FT tilaus kotiin että pääsisi kysymään guruilta vinkkiä vuotavaan Foggeriin.. KIITOS siis ja kyllä samalla ottaa ohtaan tämä eli X-(
Yritin sitten käsin sähköteippiin raavituista etiketeistä ottaa kuvan, mutta kun kaikki tiesivät niiden muutenkin olevan perseestä, niin onneksi mulla on vielä täys tölkki.
Voi vee. Tuli tilattua kotimaisesta puljusta tavaraa. Yli 40 euron tilaukset postikuluitta, vaan nyt kun tarkemmin katsoin tilauslistaa, niin siellähän jöpöttää 7 euron postituslisä, vaikka tavaraa on tilattu yli satasella. Aiheuttaa harkintaa.
Olin todella lähellä ostaa vaimon veljelle alotussetin, 17v alaikävaroitus, vetää kuitenkin röökiä kuin vanha tekijä niin ajattelin että pienempi paha.
Kysyin vielä että jos ostan sulle tämmösen niin meinasitko sitten ihan oikeasti lopettaa ton tupakan? "En varmaan, koulussa tommonen olis vaan kätevä, ja tietysti sillon kun ei oo tupakkaa."
Jäi onneksi ostamatta.
No tuota...
Nikotiiniton setti ok, niksallinen ei imo.
Jos haluaa elvistellä, vai olisiko se nykytermi cheekkailla, niin ennemin niksattomalla kuin nortilla.
Pr-puoli on menetetty jo aikaa sitten.
Kyllä mie ennemmin kotimaisten puljujen siroja postikuluja tuen, kuin kaukomaiden utopistisia.
Ja kyllä jossain metsässä on vielä punasella nortilla kovemmin katu-uskottavuutta.