Naiset on vaan kateellisia ellille ku se on niin ehana ja osaa jopa laulaa.
Printable View
Naiset on vaan kateellisia ellille ku se on niin ehana ja osaa jopa laulaa.
On se ihan söötti kevyemmässä meikissä ja selvinpäin, mutta se ääni ja lavaesiintyminen ei vaan uppoa muhun sitten tippaakaan. Vai onko konemusiikkia haukkuvatkin vaan kateellisia näille kuuluisimmille dj:ille kun ne osaa tehdä hyvää musaa ja on yleensä hyvännäkösiäkin!!1 :lol:
Makuasia sano koira ku munia nuoli :lol: turhahan noista on vängätä kun ei se johda mihinkään. minusta se on hyvä bändi ja tekee hienoa musaa. Ja se mitä tulee ässävikaan tai mulkoiluun tms, niin se on hienoa et itse on täydellinen ja on varaa haukkua muita :D
Julkisuuden henkilöistä mielipiteensä esittäminen ei vaadi mitään täydellisyyttä itseltä, eihän kukaan voisi arvostella ikinä mitään eikä ketään koska täydellistä ihmistä ei ole olemassa eikä tule olemaan. Eikä toisten tekemisiäkään voisi ikinä kommentoida negatiivisesti, koska me kaikki tehdään virheitä.
Vienosti napsuisi suussa. Lolin match historyn perusteella viimeksi pämpätty 23.8.2015. Kai tässä voisi olla jo aika.
Minun mielestä sillä ei ole mitään väliä onko julkisuuden henkilö tahi ei mut henkilökohtaisten ominaisuuksien arvosteleminen on aika arseesta. Mut tokihan se kertoo arvostelijasta tiettyjä asiota. Mitä taas tulee tekemisen arvosteluun niin sehän kuuluu asiaan, jokaisella saa olla oma mielide. Itsehän en alennu niin alas et arvostelisin jonkun henkilön ominaisuuksia oli se sitten ässävika tai vaikka mulkosilmät tms, mut jokainen tallaa tyylillään :)
Hei, jeesuksen titteli on jo varattu Reiville! Vaikkei se edes jeesustele. :D
Ja sulta yllättäen meni pointti kokonaan ohi, enemmän tämäkin on tekemisen arvostelua koska olen kyseisen laulajan haastattelun joskus nähnyt ja ilman pandarajauksia siinä tilanteessa sillä ei edes mitkään mulkosilmät olleet eikä ässävikakaan pistänyt korvaan, eli ne eivät taida olla OMINAISUUKSIA. Jokainen voi sitten päätellä että miksi nämä "ominaisuudet" ilmenee keikalla. :rolleyes:
^Annetaan Reivin pitää se jeesuksen titteli en mä sitä tarvitse. Edellisessä viestissä olit sitä mieltä et julkisuuden henkilöä voi arvostella vapaasti ja nyt sitten arvostelit vaan tekemistä? koita nyt jo päättää mitä arvostelit :banghead: noh ei se minulta ole pois avaikka arvostelet ihan ketä haluat ihan miten haluat.
Kerros nyt mitä ihmisessä on ässävika tai mulkosilmät? onko ne tekemistä vai ihmisen ominaisuuksia?
Tää iltahan voi kääntyä viä mielenkiintoseks. Jos vaan pysyy tolpillaan[emoji15]
Kuka tahansa voi arvostella ketä tahansa mistä tahansa jos siltä tuntuu, jos haluaa. Sitä ei varmaan tarvinne edes sanoa.
Jos sä et vieläkään tajua mitä mä tässä olen ajanut takaa ja minkä sanoin jo mun ekassa kommentissa aiheeseen liittyen niin voi voi. En vaan viitsi tuomita suorilta että nyt on vedetty muutakin kuin pulkkaa kun sitä ei varmasti voi tietää!
Älkää kinatko[emoji53] täällä muuten yksi helvetin iloinen R-vikainen ilmottautuu[emoji38] en kyllä koe että olisi haitta.Enemmänkin tuo lisää persoonallisuutta täydellisyyttä hipovaan narttuun[emoji8]
Tokihan mä sen tajuan mitä ajoit takaa, arvostelit itsellesi todennäköisesti tuntematonta ihmistä hänen tekemisistä ja ominaisuuksista, se siitä :laugh: ja mitäpä se oikeestaan kenellekkään kuuluu vaikka koko yhtye vetäis vaikka heroiinia jos omiaan vetelevät, aikuisia ihmisiä taitavat olla jokainen. Mut annetaan tämän aiheen olla, mielipiteesi tuli selväksi :confused:
"tekee poppareita"[emoji51]
No ei sitä ärrävian takia kannatakkaan antaa mitään leikellä. Kuten Jasso sanoi, usein pienet "epätäydellisyydet" (sinänsä pölkky sana kun kukaan ei ole täydellinen) on söpön persoonallisia vaan. ;) Ja Rokuli ei, vaikka sanoin näin niin se ei tarkoita sitä että kännissä söshöttäminen olisi edelleenkään cool! lol
Mullakin oli nulikkana Ärrä vika, vieläkin tuottaa suuria vaikeuksia jos sana loppuu s:ään ja seuraava alkaa r:llä, esim. kiitos riittää.
Me ollaan mitä ollaan [emoji13] ja MÄ rakastan itseäni just tämmöisenä[emoji173]
Mä oon ollu elämäni joko lipputanko tai hujoppi [emoji20]
Nykyään naureskelen alle 1900mm teletapeille jotka aikoinaan vittuili [emoji13]
niin, se on länkyttää :teaching:
^tahi lässyttää :rolleyes:
Inkuttaminen on vikisemistä, länkyttäminen aiheen vierestä jankkaamista ja lässytys, noh, vaikka sellaista että "minä olen niiin hyvä ihminen etten ole ikinä arvostellut muita ihmisiä niiden ominaisuuksien perusteella!" :evil:
Mitäs paskaa tääl ny jauhetaan [emoji15]
Nooh...iloisempia aiheita nyt pliis[emoji38] kuka aloittaa?