Naiset ovat pilanneet maailman.
Printable View
Naiset ovat pilanneet maailman.
CAN-väylä ? AutoWiki Sieltä voit tuittu lueskellä mitä piuhaa pitkin tieto siellä autossa kulkee :) nimimerkillä: ollut istumassa 8h luennon aiheesta ja luonnoijana bmw 7-sarjalaisen sähköpuolen suunnittelija kielena englanti/saksa, tais bemmiin tulla 2-3km piuhaa :) (ei en puhu sanaakaan saksaa :D)
No 100% enemmän sekin kuin moni muu :D Eipä normi kansalaisen tarvi tietää kuin että kaikki toimii sähköllä, vaikka jarru, kaasu ja kytkin vain mekaanisia polkimia onkin niin silti nykyään siihen väliin mahtuu useita satoja antureiden ja tietokoneiden toimittamia laskutoimituksia jotka liikkuu I/0:na :)
E. Makee mennä huomenna opiskelemaan elektroniikan perusteita. 1 vuoden kurssi ja mulla menossa vuosi 5, eipä oo tullu ennemmin vastaan kun koulua välissä vaihtoi :D
En mä oikeesti mistään mitään tiedä niin että mun tiedoista olis missään asiassa mitään hyötyä, oon vaan joskus joutunu muutaman vuoden kuunteleen noita juttuja, ja väkisinkin sitä tarttuu jotain pieniä tiedonmuruja päähän vaikka "kuunteliski" silmät lasittuneina tyhjyyteen tuijottaen. :laugh:
:lol:
Raaka-Eki myös ihminen ja jotenkin tunnettu...Omat mielipiteet ja vaihdettu sanoja pitempäänkin;) Omanlaisensa ja omaa jotain mitä arvostan. Oma tahto ja itsekunnioitus?? Osaa myös heittää juttua ja legendaa mistä vaan . Moni saanut ehkä väärän kuvan? Kannattaa tutustua ihmiseen oikeasti...Paljon on voinut puhua ohi suunsa mutta niinkai me kaikki jossain tilanteessa?
Jos tappelua kaipaa, niin eihä se tarvii kuin Suomi24:ään ihan sama minkä postauksen niin jollain nousee verenpaine välittömästi :D
Jotenkin vaan ihmettelee sitä, et foorumilla ei ole "elämää" jos jotain ei vituta kuin pientä oravaa tai jonkun asteinen vänkääminen käynnissä...
༼ ºل͟º ༽
Kaksisivua lukeneen tekisi mieli amputoida silmät.
Näistä voi olla apua. :angel: http://tinyurl.com/qhhojxl
Oli muuten hel-vetin hyvä idea nakata Harvest Berryn jälkeen tankki täyteen Colaa. *köhhh.... Maukasta...*
Ja Ismokan Magoo himottais. Vaikka on toi GG Ithaka tossa aitonakin.
Alkuperäinen oli parempi :D
T:https://dl.dropboxusercontent.com/u/...es/win2048.jpg
Tulin takas kuittailee enkä mä nyt oikeen muuta osaa sanoa ku että ootte ihan sairasta porukkaa! (oikeesti mun teki mieli sanoa että vi**n typeriä mutta luuponen) :D
Mielipiteenne on rekisteröity ja arkistoitu sille sopivaan arkistoon.
Nyt jospa painuisit itse sinne vittuun, jättäisit liimanhaistelun ja opettelisit vittu vieköön käsittelemään vitutusta ja huomionkipeyttä jossain IHAN muualla.