No ei nyt sentään. :D
Tiesin että oot niin kova jätkä että kestät kyllä. Maantieteellinen alue vaan täsmäsi ja argumenttien taso vastasi liiankin hyvin.
Printable View
Mutta oikeesti, jos laittaa googleen "somppu hybrid" niin eka linkki on tänne foorumille topiciin Somnium Hybrid :facepalm:
Eikun aina on kivempi vaan alkaa meuhkaamaan, kuin ottaa mistään itse selvää.
No tuolla vapottajissa nyt vähän väliä alkaa se yks Isämmaam puolustaja yp vinkumaan milloin mistäkin ja sitten jos asiallisesti sanot jotain vastaan nii minuutin päästä tulee joltain toiselta valvojalta YV että "Jätettäisiinkö tuo turha provosointi pois tästä ryhmästä". :facepalm:
Ööö, jos ei tiedä mikä on Sompppuhybridi niin mitä sitten. Sitten jätetään vaan kaupat väliin, turha kai siitä on alkaa meuhkaamaan. Onhan noille monille muillekkin laitteille vaikka mitä lempinimiä ja tuskin niitä kaikki vast'alkajat tietää, itse olin melkosen yllättynyt kun joskus oli myynti-ilmoitus jossa vaihdossa huomioitiin myös homokivaa. (Jätin tarjoamatta :D)
Mutta jos kaveri on olevinaan joku aktiivi, niin luulisi tietävän, tai ainakin olevan hiljaa.
Vapottajissa meno on näköjään aika elämänkoulu suomi finland isämmaa, vois liittyä...
http://www.ohhoh.net/kuvat/amatoori.jpg
Sehän on kahden minuutin homma tehdä meshisetuppi misteriin
Tosiharrastaja myös tietää että lämppäreitä ei muotoon saa koska niillä ei ole kokoamiskykyä, eikä ylipäätään kuvittele että hevonen vedetään edestä kasaan. :lol: Kuusivuotiaasta kun on heppaillut ahkerasti ihan kaikenlaisissa olosuhteissa niin näin parinkymmenen vuoden jälkeen sitä varmaan voi valita mieleisensä tavan hevostella. Kenen persettä se kutittaa? Suomi nykyään pullollaan talleja joilla se sujuu miellyttävästi ympäri vuoden. :D
Sä jaksat takertua tuohon vetämiseen. Kyl mä sen tiedän, et hevonen ratsastetaan muotoon. Jos joku ajaa dragsterilla varttimailin alle 4,5 sek, sitä kutsutaan hyväksi vedoksi. Suomenkieli nääs taipuu moneen. Kyl lämppärinki muotoon saa, joskin ny hieman eri lailla, kun peeveen.
Toki lämppärinkin voi saada jonkinlaiseen peräänantoon, mutta erittäin harvoin näkee rehellisesti oikein päin kulkevia lämpöisiä. Ei niitä vain ole tarkoitettu ratsuiksi joten turha niiltä yrittää liikoja vaatiakkaan. Eikä sitä myötä käyttää täyspainoisesti ratsuina, koska se lyhentää hevosen ikää jos se ei kanna itseään oikein ratsastaessa. Niillä nyt vaan on liian pitkä selkä, jalkojen ja lapojen kulmaukset ja kyky kasvattaa lihasta vähän erilaista kuin puokeilla tai edes suokeilla. Ne on juoksijoita. :)
Pistetään samalla tisseille ja raivaussahoille kanssa!
Edit. Poistin asiattoman piikin...
Joo. Ristitään se "Konitalk" Chatiksi
Ethän sä sitten ehtisi muuta tekemään kuin valvomaan siellä konitalkissa, hevosihmisten näkemyserojen selvittely ei välttämättä ole kaunista luettavaa. Mä tulistuin jo äskeisestä keskustelusta. Kaleppo saisi koko ajan vahdata takavasemmalla bannivasara valmiiksi kohotettuna. :D
Ei kun suksitaan nyt sinne vit... koniketjuun siis!
Kysäisi tänään myyjäneiti papereita ja pyysi jopa riisumaan aurinkolasit kun lonkeroa ostin.
Johtopäätös:
She wants the dick :thumbup:
Oisit antanu käyntikortin ;)
Vai mopokorttiako vilautit :)
Miks aina välillä tekee mieli ostaa joku meshivehje vaikka tietää että siitä ei tuu vittuakaan siitä meshin käärimisestä? :D
Mulla on oikeestaan H-atty ja Diablo Hybrid ollu ainoita jotka wickas, H-atty vaan aina wickas liikaa :D