No ei se mettäjänö paljoa häkkipupua muistuta, että syö vaan :D
Printable View
Jänö on kyllä herkkua silloin kun sitä sattuu saamaan. En itse metsästä niin hieman harvinaisempaa evästä tässä taloudessa.
EI KAI PUPESTA TEHTYÄ? :sneaky:
köh
Ai vitalis että tekis mieli laskea joku aamu Likka rusakon perään. Siinä sais taas kuulla pitkästä aikaa yhtä maailman kauneinta ääntä.
Rusakot joutaiskin poistamaan kuvastosta minkkien kanssa, mitään virkaa kun niillä taida olla, pedotkin käy nykyisin mäkkärissä.
Tääl on ollu mielenkiintoset keskustelut taas :D Nukuimpa sit melkeen kellot ympäri, jotenki pisti väsyttää toi ajaminen Kaanaalle ja takasin :laugh:
Paljonkos Lubrisolve nyhti posteja per litra, 10£?
~19e tulee maksaa litra VGtä posteineen about.
Oukei, eipä ole hinnankiroissa, tosin toi taitaa olla per pottu?
8.45 puntaa shipping per pullo, litra veegeetä 10 taalaa , sama litra pgllä
Eli 30 puntaa kokonaisuus, esimerkiksi Saksan TW:ltä tekee jo 45€, eli edullisin optio tuo jos ilman vettä tahtonee.
Palaanpa tuohon bugiin mikä mulla oli muutama päivä sitten kun foorumin fontit oli päin persettä ja jotku nettisivut latas tosi oudosti, saatto olla valkonen ruutu 15 sekuntia ja sitten vasta aueta sivu. Chromen uudessa päivityksessä tuli DirectWrite-tuki joka kusi koko paskan. Sen kun otti pois niin taas toimii fontit ja nettisivut aukee samantien :confused:
Mutta sitä mä en vieläkään ymmärrä kun mulla on yhdessä kirjanmerkkikansiossa kirjanmerkit 1 2 3 4. Kun sammutan Chromen ja käynnistän uudestaan niin se järjestys onkin 1 3 4 2. Häiritsee saatana.
Onko muut joilla on trackchecker puhelimessa tajunnut miten paljon se oikeesti vie akkua?
Viimeks ku kattelin niin se oli tokana näytön jälkeen, vieden akkua 11%.
Mä oon Chromen beta-kanavassa eli tämä on jo beta :rolleyes: Mutta eipä tuosta DirectWriten poiskytkemisestä tunnu mitään haittaa olevan, päinvastoin sivut aukee jouhevammin.
Eli toi on joku beta feature, kun en omista asetuksista moista löydä?
Se löytyy sieltä tosi edistyneistä asetuksista eli kirjoita osoiteriville chrome://flags
Jos haluaa seurata tätä addun mainitsemaa kardaanikunkkua, ni livestream löytyy täältä http://bambuser.com/channel/waxi1
Ei, kenguru ei pääse nyt ulos leikkimään
Mulla on ollut kaneja mutta tällä hetkellä vaan ne pari merseedestä eli marsua. :)
Se onkin jännä että hirveänä kani ja hevosystävänä en omista kumpaakaan, tosin hevosta en enää ikinä omaksi otakkaan. Ponin ja kahden hevosen omistamisen jälkeen on ihanan helppoa muiden hevosilla harrastaa.
Puput sitten eri asia
http://25.media.tumblr.com/2c8aae065...ea5ho1_250.gif
Vauvakuume :love:
Noin karvaisen vauvan isän on pakko olla albiinoturkkilainen.
No nyt on taksat kohdallaan :eek:
Tupakkayhtiö tuomittiin 23 miljardin dollarin korvauksiin keuhkosyöpään kuolleen leskelle - tupakka - Ulkomaat - Helsingin Sanomat
Mitenköhän on mahtanut logiikkapuoli pelata, jos ilmeisesti on olettanut Camelin olevan harmiton?
Kuinkahan huonossa huudossa jenkkilässä on maalaisjärki?
Ei ole, omassa pihassa/tallissa on naimisissa sen hevosen kanssa niin ettei voi lähteä edes päiväksi minnekkään. Olettaen tietenkin että on edes se oma piha ja talli. ;) Täysihoitotalli jossa hevonen hoidetaan vaikka lähtisi viikon reissuun ja saa harrastaa silloin kun itselle sopii taas ei ole sekään mitään halpaa kunnon maneesitallilla. Pääsee halvemmalla vuokraamalla tai käymällä ratsastustunnilla vaikka joka päivä.
Meinasin jo sanoa ettei vauvan pakko ole olla valkoinen, mutta jos en sittenkään... :lol:
Seuraava pupu tulee olemaan hermeliini (ne on sellaisia superpikkaisia kilon painoisia), aiemmin mulla on ollut leijonaharjaskaneja. :)
Onko jenkeillä joskus ollut sellaistakin?Lainaus:
Kuinkahan huonossa huudossa jenkkilässä on maalaisjärki?
Suomessa saa korvausta menetystä läheisestä varmaan jonkun tonnin mahdollisesti. Tuo jenkkilän 17 000 000 000€ kuullostaa siis varsin kohtuulliselta summalta.