Piilopervot :confused:
Kai sitä miehetkin saa lukea jos kiinnostaa :D
Printable View
Piilopervot :confused:
Kai sitä miehetkin saa lukea jos kiinnostaa :D
Egotikkujen?
Ettei ois ollut koodi?
Mitäs toi ois suomeksi? Ei kait anoppia voi kotkaksi koodata?
Muljahti mieleen vanha sanonta. "Tapelkaa pojat, saatte tupakkaa" Miten tuo lause tulisi päivittää höyryaikaan?
Hmmm. "Tupakan mittainen tauko?"
"Miehet sen tietävät. North State on täyttä tupakkaa"
Inwera mies... Eeeeiiii jaksa assosioida.
Otetaas eerollillinen?
Intissä muut käsketää röökinmittaselle tauolle, meikä käsketään sopivanmittasille höyryille:D
Hei, en tiedä onko tämä oikea paikka kysyä mutta mitä pitäisi tehdä, kun tilasin Fasttehiltä tavaraa, olin maksamassa PayPalilla, laitoin kortin tiedot ja menin eteenpäin. Sitten se heitti jotain erroria, Fasttechin sivuilla ei näy tilausta, ja kun menin PayPalin sivuille, History osioon, niin siellä näkyy summa, mikä on siis tilitä mennyt, ja Payment Statuksessa lukee "Denied". Mitä tämä tarkoittaa, mitä pitäisi tehdä ja palautuuko rahat tililleni?
lomautukset on muoti-ilmiö. Mut "lomautettiin" marraskuun lopussa, töistä soitti tammikuun alussa että tulla takas, en sillo jaksanut vielä mennä mutta nyt soitin että joskos nyt tulisin sitten. Vastasivat että nyt on just lomautettu melkeen kaikki että katsellaan myöhemmin uudelleen :laugh:
Etkös ollu kokkelbyystä? Mikä firma?
kokkolasta joo mutta en ole ollut kokkolassa töissä :p
Näemmä sitä vääntöä tuli heti kun palasit foorumille. Onneksi on estolista :)
Jotain kyllä menee jossain vahvasti pieleen, jos ihan oikeasti joutuu forumilla jonkun blockaamaan. Ei ole vielä sattunut kohdalle.
Niin, mutta ku sinä sanoit pahasti niin en halua enää leikkiä sun kanssa :lol: BLOCK
En mäkään yleensä ketään blokkaa mutta rajansa kaikella. laonovi on vaan mulle vihanen ku haukuin sen näytönohjaimen tuossa muutama viikko takaperin :rolleyes:
Mä en ole ensimmäinen (enkä viimeinen) mies joka sinne kirjoittaa. Yritin vain olla hauska, yllättävän moni siitä tuntui vetävän herneen nenään.
Ja kalepolle tästä: http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post332516
[QUOTE=ktdd;369785]Mä en ole ensimmäinen (enkä viimeinen) mies joka sinne kirjoittaa. Yritin vain olla hauska, yllättävän moni siitä tuntui vetävän herneen nenään.
Aivan yhtä noloa kaikille.