Pitäisikö sitä olla urhea ja kokeilla laittaa Doodlebug tulille?
Siis dual gennyhän on NIIIN helppoo.
Printable View
Pitäisikö sitä olla urhea ja kokeilla laittaa Doodlebug tulille?
Siis dual gennyhän on NIIIN helppoo.
Ois mullakin dual hatty. En oo testannut kertaakaan, jos kauden jälkeen ois vähän enemmän aikaa itselle [emoji13]
Olisko se päivän leikkiminen siinä ?
Ei jaksa enää alkaa pappaa väsyttää [emoji69]
Tää setäkin on aika puhki, pari raatoo vedettiin pois metsästä ja vajalla puserot pois [emoji13]
Miksi tuo ei kuulosta heterolta?
Pitäisköhä sitä harkita koulunpenkkiä vaihtoehtona ens syksylle? Ei siinä ettei työt maistuis, olis vaan ehkä kiva olla välillä kotonakin, muutaku pari päivää viikossa.
Noo se, mutta eihän sitä lasketa kun ottaa harrastuksen kannalta? [emoji15] eivaan, jos löytäis hyvällä (oikeesti alusta asti hyvällä) pidolla olleen, asiallisesti suomen vaatimukset laitettu kuosiin, nii ajaahan noilla mielettömästi. Perushuollot ja kuluvat osat toki. Oisko ollu powerstroke 7.3L kone jonka jenkit oli löytäny ja todennu et avaamattomalla lohkolla teilu miljoona mailia päästetty?
Olisit ajanu autolla vieree ja vinssillä lavalle [emoji87]
Jep korjaa koko talvi ja aja taunuksella Kesällä paripäivää aurinkoisella säällä uskaltaa viedä pois tallista [emoji87]
E : kokopäivän ajanu ja 10L meni löpöä tankkiin onks se paha ?
Jahas jos lähtis juniorin kanssa reeneihin. Sit ko tullaan takas niin toivotaan, että vapetalolle olis ilmestynyt hp:tä saldoille, muuten joutuu tilaamaan vaan Jasson päärynöitä ja niksaa.
Syksyn ekat halit asfaltin kanssa aamulla. Onneks oli kypärä päässä kun kuula kolahti rotvalliin. :laugh: Pitäskö laittaa nastat Soliferiin? :eek:
Hetikun saa rahaa niin pitää tilata PG:tä nollana.. muistin taas miltä tuntuu olla pakkasilla 100% vg:n kanssa :D Ehkäpä sitte saa samalla vähän enemmän sitä makua noihin juisseihin.
Hei saanko mä nyt oikeesti jonkun kruunun kun spämmimestaruuden lisäksi just tuli tapatalkilta sähköposti että profiilisi on e-savukkeen katsotuin. Vähäx ihanaa olla suosittu!!!1
Ketkä haluu mun hovineidoiks, ktdd on jo?
http://www.abc.nl/blog/wp-content/up...itandcrown.jpg
Vai hovineiti[emoji38] minusta ei sais tekemälläkään..onko pavella mekko päällä[emoji36] haluis nähdä[emoji51]
Tuossa ktdd pokkuroi uudessa mekossaan ja harjoittelee puuteroidussa peruukissa tanssimista 1800-luvun kamarimusiikin tahtiin.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUU!!! Ei saa pilata mun päivää melkein prinsessana kun oon viimein päässyt kalifiksi kalifin paikalle mitä aina oon halunnu. En kyl tiedä kuka se kalifi ennen mua oli.
Tämän kerran jätän toteuttamatta. Ei sillä että olisi ollut tietotaitoa tai jaksamista muutenkaan.
Huoh, turhaan meni taas parituntia ku kävi autoo kattoo. Ihan paska rottelo :D Pitääpä nostaa budjettia muutamalla tonnilla jos alkais löytymään jotain fiksua, on tää auton ettiminen perseestä..
Ai mä oon vielä täällä..tuli puhelu[emoji173] kumma etten oo lentänyt pihalle[emoji38] ennen lensi 10 minuutissa[emoji36]
Ei[emoji51]
Tarvii palkata joku timpuri kyllä
Ei jaksa enää ei
Viheltelee vieressä ja huomauttaa kokoajan miten itse tekisi
Kuka tulis äSSälle duuniin ? :)
Liikaa duunia ässällä[emoji51] sun pitää apulainen hommata[emoji53]
Kyllä on saanut töissä juosta tosissaan, olis pitänyt olla 4 paikassa yhtaikaa...harmillisesti en osaa itseäni monistaa[emoji36]
Minä hilpasen nyt suihkuun[emoji97]
Varo saippuaa!
Ja aivastusta.
Edit. Tapa rocks, mutta pitkäkorvat pitää yhtä