Sorry...? Kirjoitustyyli ehkä paljastaa jotain??
Printable View
Sorry...? Kirjoitustyyli ehkä paljastaa jotain??
Vitut siitä.
Oon mie kuitenki sinun kaveri.
Ja ihan sama kukin tyylillän jos haluaa....
En oo ihan varma et onko sama mut vaimo käyny jollain lekuril tuol medikemissä ja tykänny kovasti. On kipuherkka ja pelkää mut tuolla menny todella kivuttomasti eikä oo ollu mitään valittamista.
Paraspaikka minusta..ottaa ihmisen huomioon eikä syytä mistään ja hoidot ihan 100% kivuttomia jos haluaa...
Itellä meni mukavasti hammaskivenpoista, koska setähammaslekurimies hitusen rönkki sillä metallipiikillä. Eiköhän sieltä tullut se sidekick sohimaan teräväreunaisella letkulla ikenet verille. Eli jos ei muuten satu niin pistetään sitten sattumaan?
Näitä on monessa junassa mutta kun löytää tässäkin asiassa sen oikean niin...en nyt rakastunu mutta..
Ainaki normi kaupungin hoidos mitä mä käytän ni hetken huuto et mitä vittuu sä teet onko sun pakko yrittää tappaa mut noilla härveleillä ja potilasasiamiehelle soitto kesken hoidon toimi sen verran et viimeset kolme kertaa on ollu ihan kiva käydä :D Mä repasen aina lekurille mennessä varulta potilasasiamiehen numeron ilmotustaululta ihan kiusalla, joskus sil näköjää tarvetta. Tos mun tapaukses lekurilla alko puhelin soimaan kesken porauksen ja ku kerran oli tyttäreltä kesken koulupäivän ni oli pakko vastata. Ei vaan viittiny lopettaa porailua ja veti ikeneen.
Viddu.. onneks löyty se ehkä paras...eikä tunnu missään. Melkei kuin leijaillis ;) !!
Blurry voitasko nähdä ei paljo höyryttelijöitä täällä Kemistä?? Vuosi ilman röökiä menny helposti ;)
Deep Purple - Perfect Strangers - YouTube
[QUOTE=savustaja;427888]Blurry voitasko nähdä ei paljo höyryttelijöitä täällä Kemistä?? Vuosi ilman röökiä menny helposti ;)
Eiköhän tuo onnistu. On täällä useempiaki höyryttelijöitä mutta foorumille ei saa innostettua :D Moni tääl ei kehtaa mainostaa ja vetelee piilossa, vitun vatipäät :lol:
Ois mukava nähdä ja saa ehdottaa jotain paikkaa...Itse vedelly ihan perusseteillä...Evod..IClear..Mukava ois nähdä muitakin höyryttelijöitä kun moni kattoo aika kieroon tätä hommaa ;) On nyt kuitenki Vamo ja sillä vedelty vuosi ja toimii....
[QUOTE=zkys;427892]Miitti ois kyl ihan huippu, pitää kysellä josko sais porukkaa mukaan. Muuten kyl kahville saa tulla ihan pyytämällä sikälimikäli kelpaa betonibunkkeri remppaamattomana ja mahdollinen ulkoruokintaan joutuminen vauvasta johtuen. Mieki kyl pystyn liikkumaan jos tarve vaatii :D
Parempi sitten katella, ettei ole vahingossakaan pumpulia atossa tai tulee pleksiin.
Aina Blurry kelpaa ja mäkin kahvit keitän jos kiinnostaa...miitille tila pitäis miettiä???
Tääl ei taida olla höyryttelylle suotusia paikkoja joten joku puisto vois olla säävarauksella hyvä
Addu lähtee tänää kattoo vähä jokkista! :D Whee!
Paitsi että eikös sen pidä olla mahdollisimman suurella micronilla?
Jottei jää puheen tasolle, niin tässä moditelinettä pojille.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja defuncta
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2022.23.47.jpg
Hetken kesti kun piti tarkistaa arvon höyrypoliiseilta onko tämä soveliasta ;)
Muistitko defu kysyä siskolta luvan ennen kuvan postaamista?
Meinasin kommentoida sitä, että rinta jostain syystä sheivattu, mutta tuo lakattu kynsi saattaa olla suurempi ongelma.
E: Aika runsaat nännit myöskin defulla. :teaching:
Tänään luvattiin ihan aikuisten oikeasti ukkosta.
Uppailen tänne jotain jos sattuu kameraan.
Itselläkin kamera ladattu valmiina jo :)
https://www.fasttech.com/products/1698104
On muuten hyvä tippi :)
Veikkaan että täällä menee ainakin ohi arpa :(
Huomenna vois olla vähän
Vähän kyllä näyttää siltä, että ei osu tännekkään.
Kolmen aikaa piti tulla, mutta taivaalla ei pilven hattaraakaan ja limingan tutkakin on tiltissä niin ei nää tapahtuuko mitään.