Ei ollu aamulla saldoilla mut päivällä huomasinkin ja tilasin heti.
Oli pakko nappaa viel viimenen mitä siel oli :p
Printable View
Hahahah kylläpäs menee hyvin taas nää Quasar kaupat :laugh: Sain edullisesti Quasarista tehtyä diilin, rahat sendattua myyjä sanoo ettei oo verified address -> peruu diilit ja refundaa. Näemmä PP meinaa etten enää ole verified (vaikka siis sekä acco että osoite on aikaa sitten verifioitu).
Eiköhän nyt ole jo aika luovuttaa :D
Mites Defu iglu ;)
Igo-W on käytössä nytkin ja näemmä sillä mennään hamaan loppuun asti :D
Hinta/laatu kohdillaan :)
Mua ärsyttää, kun tämä silmäniskuhymiö ---> ;) näyttää ihan alapaineita päästävältä lankomieheltä.
Localvapesilta posteineen alle 110€ Quasar ss?
Tietty tullit päälle jos paskat käy..
Joo mulle riitti nyt Quasarit ja Puoskarit, kyllä Igolla pärjää!
Viisisenttisen pätkän 0,40:sta resistanssi on olevinaan 300 mega-ohmin luokkaa eli ostetaanpa uusi yläri.
Joku/jotkut sitten nakkeli tumppeja meidän partsilta. Tänään krapiksissa sitten metsästämään niitä tuolta kun tuli varoitus ja uhkaus siivouslaskusta.
Edit. Eihän tuolla oo ku kaks tuhkista...
Aattele jos vieraat olis ollu foorumilta niin ei olis tarvinnu keräillä :D
Sellasta se nykynuoriso on Liite 13047
Rsst rikki, attyclone ei worki kunnolla ja porastakin loppui akku kesken ilmareiän laajennuksen. Dripperi tuntuu maistuvan pumpulille koko ajan...
E: ja kalja unohtu tunniks auki pöydälle. Ja sitten jäi pora liian suurelle momentille ja nyt on se puoleenmatkaan avarrettu ilmareikä täynnä katkennutta terää.. Nyt on hyvä..
Saako noita mitnkään ilmotetettua sopimattomaksi sisällöksi?
Pystyy (ilmiannoinkin just yhden noiden videon), mutta mitä asiatonta tuossa on? Toki se vituttaa kun penikat vetää kovan näkösenä höyryjä mutta kun eihän tuossa mitään lakeja rikota.
Eivät uuvatit tajua että omalla perseilyllään edistävät sitä, että elävät tulevaisuudessa entistä enemmän holhotussa yhteiskunnassa. Saatana.
Itse ainakin näin kaikki neljä vieläkin...
edit: nyt on yksi poissa :laugh:
Nollanesteitä näyttäisi olevan, mutta suurelle yleisölle näyttää varmasti pahalta.
Ja joku vielä sillä kannalla, että vain niksalliset K-18-leimalle?
Loputkin! Go ktdd :thumbsup:
Sillä lailla, paremminkin go Youtube :D
Mä pastesin tuon Facebookkiin jo tovi sitten kans ja siellä tuli ainakin iso aalto ilmiantoja, mä pistin jo heti kun näin videot vittupäissäni heti ilmiannot :D
Joo tulihan muutamaan kertaan ilmiannettua.. :-)
Laitoin tuon kunnan omalle keskustelufoorumille, että pitäisikö poikien touhua valvoa :laugh:
Yksi video vielä jäljellä. Gogogo Googlen rautanyrkki ja iske.
Ja sillon läks se viimenenkin video.
Saatana. Muijat leiriyty partsille röökille, otin vapauden höyrytella sisällä, yhden imun jälkeen yksi ilmaisi että höyryttely häiritsee, noh istun sitten keittiössä ja selaan foorumia. Oon siis kylässä, en kotona.
Plus. Faijan luona kävin syömässä ja sen vaimo tajusi että mullahan on niksaa näissä nesteissä ja tokas että ethän sä polttamista oo sitten lopettanu.. vastasin että kylläpäs, 6kk ilman kessua. Ei kelvannu, vaan poltan vieläkin. Selvä.
Kylässä kun ollaan, niin on ihan kohteliasta kysyä että sopiiko höyrytellä sisällä. Et sinä luultavasti tupakkaakaan olisi sisätiloissa sytyttänyt :teaching:
Oma avovaimo rupesi kyseenalaistamaan kun höyryttelin hänen vanhemmillla. Anoppikokelas on antanut luvan sisällä höyryttelylle ja appiukkokokelaskin totesi, että höyryähän tuo vain on :D Ostin appikokelaalle 1453 startterin pari kuukautta sitten, muttei vielä ole innostunut käyttämään sitä. Täytyy tässä vielä hieman lämmitellä.
Seurailin tätä keskustelua ja hokasin, että mä en itseasiassa höyryttele sisällä kuin himassa, parin frendin luona ja duunissa :o
Kyllä sielä ainakin 5 edellistä kertaa saanut höyrytellä. Ei se siitä ollut kiinni. Tämä eka kerta kun en erikseen kysynyt lupaa asunnon omistaja siis parvekkeella ja toinen vieras se jota häiritsi.
Täällä tulee sanomista vaan Jugosta. Muita liemiä saa höyrystää miten paljon lystää kotona mutta ei sitä! :( ite oon kyllä kavereiden luona käynyt muiden tahtiin mukana ulkona. Eipä tarvii ainoana tupakattomana jäädä yksin mököttämään! Mutta voi perttooni se tupakki haisee pahalle :(
Enpä minäkään sisällä juuri höyryä kuin kotona. Yhdellä kaverilla saan höyrytellä sisällä. He ovat itse kehoittaneet toimintaan kun olin menossa ulos. Anoppilassakin yleensä menen ulos kun muut menevät tupakalle. Töissä en edes viitsi kysyä. Päämajalla tuli kielto sisällä höyryttelyyn eikä asiakkailta edes viitsi kysyä kun helposti luo huonon vaikutelman. Muutenkin mielummin annan asunnon omistajan tehdä aloitteen sisällä höyryämiselle.