Inaweraflavoursko on se osoite vai inawera.com?
Printable View
mä oon tilanni inawerashopilta. hyvin toimii
Sattuisiko joku tietämään jonkun joka myisi PSV:n valmisnesteitä? Libertyllähän noita on ennen ollut runsaahkosti, nyt ei sit melkein ollenkaan. Itsehän teen tiivareista, mutta pitäis pikkusyrraa jeesata alkuun höyryttelyn saralla.
Mitäs mitäs. 100vg:tä tulossa kun tuntuu että pg vetää kurkun inhottavan karkeaks.. Oon koittanu totutella mut ei onnistu, ihottumaakin ehkä hiukan tullut rintaan..
Millä tota vois lantrata karto käyttöön? Vettä 5%? Jotain alkoholia?
Pink Spot Vapors: Pink Spot Alberberry Blend Liquid 12 ml - Pink Spot
Tuolta saa valmiita mutta järkyttävän kalliita ovat.
Tuli selväksi mitä höyryttelen tästä eteenpäin (kunnes alkaa risoa): VR:n kaikki Kentuckyt on asiaa. Omasta mielestäni ainakin. Ollut nyt viikon-kaks ilman kentukkia, ja kaipuu niihin on kova verrattuna muihin. 2 uutta kentuckymakua ja 4 pulloa vakiomakuja lähti tilaukseen. :drool:
VR - Florida Citrus Explosion 10mg... Ei tämä kyllä hyvää ole näin "vahvana", kaikki maut peittyvät nikotiinin pistelyn/kirvelyn alle
VR - Hard Lemonade 10mg, tässä vähän enemmän yritystä, enemmän makua ja nikotiini ei puske niin pahasti läpi
Pitäs taas jotain uutta höyryteltävää keksiä, oisko jotain suosituksia / uusia villityksiä mitä laittas tilaukseen?
Ei mitään älyttömän vahvoja makuja haeta nyt, valmiita tai tiivisteitä.
Itselle tuli tänään paketti uusia litkuja ja Wizmixin Nuclear Plusion tuntuu olevan hyvää. Vadelmaisilta ufokarkeilta maistuu, ei liian makea ja vähän kirpeä.
Onko muilla kokemuksia NordicVaporssin Salmiakista? En tiedä johtuuko drippiaton karstaisuudesta, mutta salmiakkia en löydä vaan pelkän pippurin. Miten muilla?
Höyryttelen tässä toista päivää VR Kentucky Banana Blendiä ja voi herranjumala miten jumalnestettä tämä onkaan, aivan kuin banaanikuivakakku!
Jos jollakin on enemmän kokemuksia banaanin makuisista nesteistä niin voisi vinkata melkein tähän suuntaan, XO Banana Split oli vähän liian mieto ja nuo muut tupakkapohjaiset banaanit epäilyttää...
Kenen valmistamaa on tuo long bottom leaf ja minkä makuista se on?
Ok, täytyy tilailla jossain vaiheessa.
Osaako joku kertoa, että mistää johtu semmoinen asia että nesteistä häviää maku lähes kokonaan? Tämän olen huomannut monissa hedelmän tai karkin makuisissa nesteissä. Menthol nesteistä se ei juurikaan häviä ainakaan niin paljon. Maku tosiaan on häviksissä vaikka tankissa / cartossa on nestettä paljonkin eli nesteen puutteesta se ei ainakaan johdu.
Voisiko olla mahdollista, että makuaisti jotenkin turtuu / tottuu liikaa siihen makuun?
Kertokaa jos tiedätte =)
Ihan yleistä tuo on. Tosiaan kuten Vrethis sanoi, niin kannattaa höyrytellä eri makuja päivän mittaan. Hampaidenpesusta kun myös huolehtii ja juo paljon vettä niin auttaa. Menthol-nesteet myös hyviä tuohon puhdistamiseen.
On TODELLA laatu kamaa. Itse suosittelen lämpimästi. "Polttelen" kyseistä juuri piipussa ja maistuu todella hyvältä. Ainoa miinus on hintapolitiikka eli nesteistä saa maksaa mutta on kyllä sen arvoisia. Tuli tässä mieleen että suoraan tehtaalta saisi nikotiinitonta mutta kuinka paljon maku kärsisi jos siitä tekisi itse nikotiini pohjalla oman maun mukaisen???
jos piippusooseja tarkoitat niin ainakin 100 mg/ml niksoilla miksatessa maku kestää hyvin. Säästää siinä kyllä huomattavasti kun tilaa 100 ml tonkkia jenkeistä ilman niksoja.
Niin siis ja nimenomaan sun pitää sieltä jenkeistä tilata useampi pönttö kerralla että oikeasti säästöihin pääset + 100mg/ml niksat mixnmatchilta. Pitkässä juoksussa säästöä kyllä tulee.
Ja jos huonosti käy että tulli nappaa paketin niin alvit on kanssa maksettava.
jeps, postit on sen 24 taalaa tilasit yhden tai viisi tonkkaa, joten yhdellä 100ml:lla ei kyllä jää montaa euroa säästöä jos alvit vielä kosahtaa päälle.
Itse nesteen hinta epipemodsilla (30 eur 100 ml) on kuitenkin noin puolet edullisempi kuin 10 ml pulloina vaikkapa ecigwizardilla (5,85 eur 10 ml).
Koska on tylsää niin tein pienet laskutoimitukset yhdelle litralle pipe saucea.
Vaihtoehto 1:
- 9 desiä suoraan USA:sta postikuluineen = 254 euroa
- 1 desi niksaa mixnmatchilta postikuluineen = 28 euroa
(+ huonolla tuurilla ALV 57 euroa)
= yhteensä 282 TAI 339 euroa
Vaihtoehto 2:
- 33 x 30ml e-smokeirelandilta (alennuskoodin kanssa) 490 euroa
Litrassa säästää jo vähintään 151 euroa.
Nyt testattu VR:n Kentucky-tupakkapohjaiset KY4, Kentucky Vanilla Blend, Kentucky Premium Blend ja Kentucky no.7, Summer Breeze maistamatta. Ja huhhuh että kaikki näistä on aivan huippuja - ei tarvitse steepata edes vaan pääsee suoraan maistelemaan. Jumalten nektaria, sitä tämä on ainakin mulle!
Mä diggasin kanssa noista vermillionin nesteistä alkuaikoina, kaikki toimi ja Minnesota Menthol oli ehdoton lemppari kauan aikaa. Harmi vain kun ne on kaikki sitä pg-lirua, niin jäi sitten se nestelinja historiaan :/
Meinaan sitä että jos en ihan väärin muista, ovat 70/30 pg/vg-suhteella. Liian löysää siis omaan makuun, huono höyryntuotto yms.
BOBAS BOUNTYA NÄKYI OLEVAN HYLLYSSÄ https://www.vapor-freak.de/Neu-im-So...n-Bobas-Bounty
VITTU eikä oo rahaa ennen maanantaita :(
e: No huhhuh 12e/12ml, antaapa olla :D
kädet täristen venailen pipesaucea ens viikolle LBL ja oak barrel cideriä tulossa suoraan 30ml putelit vaikken koskaan ole edes maistanut :)
smokeirelandista tilasin muuten
Jep, pakko oli muutama pottu poistaa. Minun, joka aina olen itkemässä kalliista hinnoista! :lol:
..Ei muuten mutta mulla on hyvässä vauhdissa oman boba + gorilla- replikan / omien versioiden vääntäminen, pitää välillä makustella että miltäs se alkuperäinen maistuukaan :)
22 pulloa näyttäis vielä olevan varastossa... No, jos tuota vielä maanantaina tuolla on niin pitää pistää harkintaan tai muussa tapauksessa kiristää sulta resepti :D
Huh, vaikka kuinka tekis mieli tuota Bobaa tilata, niin onhan se nyt ihan hemmetin kallista :D Jää tilaamatta.
Katsotaan jos tuosta saadaan ensin itseä tyydyttävä versio kokkailtua.. JOS onnistuu niin mielelläni kuulen kyllä sitten muidenkin mielipiteitä :) Noi molemmat (Boba ja Gorilla) ovat itselle todella soivia adv-nesteitä mutta alkuperäisten saatavuus ja hinta rupeaa menemään lievästi sanottuna överiksi.
Onko olemassa jotain samantapaista (mutta edukkaampaa...) kuin Vermillion Riverin KY4?