Evodin atopään eristettä, helppo tankata neula pullosta.
Grilli tikku myös sopii.
Printable View
Tulppa on jo tulossa, mutta kiitos avusta silti! :) Kiitokset Fythernille.
Pistetään testiin kun setuppia uusin! Ei sillä niin väliä, ens viikolla pitäis tulla dripperi :)
Mulla taitaa olla "Taika sormet" tai sitten olen vaan niiiin hyvä!!! Täys tukki E-smoken 200 meshiä tulppa paikoillaan, ei vuoda ja wikkaa vaikka pystyssä tankin tyhjäksi! :eek:
Jokusen tunnin höyrytellyt menemään ja löytäny sen oman tyyli imutella. Aiemmin oli ongelmia ilmareiän kanssa koska menin poraamaan millisen reiän puolimilliä isommaksi ja tuntui että imuvastus oli aivan liian löysä. Nyt ei ole kokeilujen jälkee enää sitä ongelmaa.
Pieniä plussia ja miinuksia ite höyrystimestä:
+ Ulkonäkö. Erittäin tyylikäs ja sopii loistavasti yhteen smok magneton kanssa.
+ Helppokäyttöisyys. Setupin teko helppoa jonka puolesta sopii täydellisesti aloittelialle.
+ Eristykset. Plussanavan ruuvi sekä wickreikä eristetty rungosta estämään oikosulut. Tämä myös tekee höyrystimestä erittäin soveliaan aloittelialle.
+ Laitekokonaisuus. Purkaminen ja kasaaminen helppoa.
- Kammio. Liian tilava jonka takia kadottaa hieman makua. Jostakin ymmärtääkseni mahdollista tilata kuristuksia jonka avulla tämä ongelma korjattavissa.
- Hatun ja driptipin kiinnitys. Liian löysät. Irtoaa helposti ja muljuilee jatkuvasti. Tietysti joitakin kikkoja hyödyntäen ongelma korjattavissa ja otan niitä niksejä mielelläni vastaan.
Nämä ovat siis omia mielipiteitäni laitteesta ja toivon niistä olevan hyötyä mahdollisesti laitteen ostaville höyryttelijöille.
Kokonaisuudessaan aivan loistava härveli. Pisteitä 8/10.
Pahoitteluni, että kuva ei ole pystyasennossa. Johtuen siitä, ettei ole foorumijutut hallinassa. >.<
http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/gumy5ebu.jpg
Hammaslankaa tiivisteisiin niin pysyy hattu paremmin kiinni.
Pistä hammas lankaa tiivisteen alle, omassa 1.7Ømm reikä eikä kuristusta jolla höyry oli liian kuumaa omaan makuun. Tupla reijillä ei myöskään ollut mielestäni vaikutusta!
nyt capellan vanilla custard maistuu siltä miltä kuuluukin.
Ah Larma hereillä :)
Käyttäjä Killu myy noita kuristuspaloja. Omani ostin häneltä. Kysäise jos niitä on vielä jäljellä.
http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/6...a-vapaana.html
Mulla tämä rätisee ja paukkuu pikkasen...lieneekö nesteestä kiinni? :D
Mulla alottaa aluks pöhisemää ihan hyvin mut sit noin 2sekuntin päästä alkaa ampuilemaa roiskimaa rätisemää. Epäilisin vahvasti että nesteestä johtuu. Maku ja höyryn määrä on hyvä mit kattoonjos silt killulta sais sen kuristuspalan tilattua ni maun pitäs muuttua hieman paremmaks :P
Jos rätisee ja paukkuu niin seduppi yliwikkaa. Tasaista suhinaa kun kuuluu niin sit on ssetuppi hyvässä kuosissa.
Minkälainen rulla kannattais sit olla? 400:sta löytyy
Vai onko se rullasta kiinni?
Jotkuhan sanoo ettei ole yliwikkausta, on vain alitehoja :D
Meshistä en tiedä, käytän 1.5mm vaijeria, sillä saa hyvän srtupön atoon ku atoon.
Joo täytynee oottaa et saa tulpan siihen täyttöreikään. :D Ei siinä sen kummempia, hyvät höyryt tulee silti. :cool:
Kyllä tuo 200 toimii parhaiten! Alussa hieman paukuu ja rätisee, mutta tankillisen jälkeen rauhoittuu ja suhina vain kuuluu.
Täytyy sanoa et rsst pieksee kayfun lite cloonin mennen tullen :D
Milloinkohan joku järkevä kauppa alkaisi myymään RSST pyrex varatankkeja? Kysäsin joku viikko sitten puffilta, vastasivat "seuraavassa tilauksessa", milloin sitten onkaan. Meinaan vaan, kun vähän skitsottaa jos tuo ainoa tankki kosahtaa jostain syystä paskaksi. Ensimmäisen kun onnistuin hajoittamaan jo ennen kun pääsin sillä veippaamaan. Joskus kuukausi sitten kun tilasin ensimmäisten saatavien joukossa ulkomailta. Piti sen takia tilata sitten kokonaan uusi vehje. No onpa nyt ainakin varaosia :)
nuo 6mm kuristuspalat taitaa olla aika arkipäivää jo mutta onkos joku koittanut laittaa kahta kuristuspalaa tähän tai paksumpaa koko kammion peittävää? Itse meinasin mutta homma sitten jäi, jos noita killun kuristepaloja käyttää niin pitäisi pikkasen hioa ohuemmaksi ja tietysti jyrsiä miinusruuville kolo. Tuonne dekin ja kuristepalan väliin jää tommonen joku viitisen milliä tilaa joten voisi olla positiivisia vaikutuksia tukkia sekin alue.
Ja voi olla et siin vaihees jos alkaa tussaamaa koko kammion täyttävää kuristuspalaa ni hintaki voi olla sen mukanen..
Joo no siis enhän mä tarvii, mut tohon sir^:in viestiin viittasin. Mut joo kyl killu varmaan tekee minkä kokosia vaan jos hinnasta sovitaan (siis luulisin). Hinta voi sit noille "custom made" palikoille olla jotain mikä ei rsst:n käyttäjille oikein sovi kukkarolle :thinking:
Vaikka rsst soveltuu loistavasti ''pienikukkaroisille'' niin mielestäni sitä käyttää myös sellaset joilla on sitä ''kukkaroa'' kalliimmillekkin vehkeille :D kyllä mun mielest rsst hintaluokaltaa sopii hyvin ''modattavaksi'' eli ei haittais jos modaamisesta aiheutuu jotain jotain sellaista mikä vaurioittaisi rsst:tä :D mut totta myös se että kalliimmat vehkeet on suunniteltu ja toteutettu siten että niitä ei tarvitse juurikaan modailla :)
Joo siis tietysti jos miettii niin rsst maksaa sen 19 € niin tollaseen satasen gennyyn verrattuna niin siihen saa tehdä 81€:lla modauksia, mut oikeestaan tässä hiukan leikitään taas tulella, eli lähdetäänkö siihen "miksi maksaa X määrä tästä, kun saman saa summalla Y" eli siksi itse koitan pysyä tässä rsst=köyhille ja muut sitten "paremminpalkatuille", vai miten sen nyt sanois :D
Kyl rsst on se paras vaihtoehto lähtee liikkeelle noihin gennyihin, ite koitin lähtee agan kanssa ja kun ei lähteny toimimaan niin unohtus koko gennyskene muutamaks kuukaudeks kunnes jostain mielenhäiriöstä ostin rsst:n ja oli se ihan eri maailma:D Siihen pari onnistunutta srtupöitä ja sen jälkeen onnistus aga:nkin ja "siitä se ajatus sitten lähti"
Ois vaan heti tajunnu ostaa täs vehkeen :worship:
No iski pieni kateuden poikanen tuol kuvaketjus et olihan se pakko hommata itellekkin tuota vapoterästä :D
http://img.tapatalk.com/d/14/02/19/uhy3yvuq.jpg
Ja tulossa on vamo v5 ja suunnitelmissa arvostettu somnium ^^
Ei toi nätti tollasenaan ole kun on 18650 pötkö sisäl.. eikä kyl mekaaniselle viittis 18350 akkua alitehoisuuden takia hommata vaikka sillä sais tuon teleputken nätisti jemmaan :D
En miettinyt Ulkonäköasioita sillo ku ensimodii olin hankkimas... kayfunin ostin arvostelujen perusteella ja rsst:n ostin sentakia että se vaikutti ulkonäöllisesti sopivan kaikkein parhaiten magneton nokkaan ^^